Bekijk volle/desktop versie : Wij vrouwen hebben de man van nu verpest!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

31-03-2013, 12:20
[ vind je het logisch dat meerderheid van de mannen hun plichten niet nakomen in een huwelijk. Meeste vrouwen die werken die dragen financieel ook bij waardoor de man gewoon een luxe heeft richting onderhoud naar de vrouw. Wij willen onszelf onderhouden en onafhankelijk zijn, maar als het aankomt op hulp vanaf de mans kant dan ho maar!!

En dan gaan wij vrouwen klagen van waar is het mis gegaan.

Mijn mening is daarom of de vrouw nou geld verdient of niet. De man draait op voor alle kosten rondom het onderhoud. En al is het maandverband! Ja ook dat valt onder het onderhouden van jouw vrouw!!
Het is dus gewoon onze eigen schuld dat wij de mannen pamperen en zeggen; schatje het is allemaal ons geld bla bla bla.
Niks ons geld. Zijn geld is zijn geld en mijn geld is mijn geld.
Als het er echt op aankomt dan zal de man toch voor zichzelf kiezen. Zie dat zat gebeuren.

Pfffff, zo dat moest er even uit.

31-03-2013, 12:26


Oh shut up.

31-03-2013, 12:30
Alsof alle mannen hun vrouwen voorzien van de nodige dingen die zij nodig heeft. Sommige mannen vinden dat je geen nieuwe schoenen nodig hebt want ze zijn ''pas'' 3 jaar oud.

Dan maar een eigen loon. Bovendien laten sommige mannen hun vrouwen echt niet thuis zitten niksen, veel vrouwen moet ook geld in het laatje halen omdat meneer wil sparen voor een huis in Marokko bijvoorbeeld.

31-03-2013, 12:31

Citaat door Xaviera:
Oh shut up.


Wat is jouw probleem?

31-03-2013, 12:31


Je hebt zooo gelijk

31-03-2013, 12:32
Nee hoor je gaat een verkeerde discussie aan een vrouw moet ook bijdragen. Lui thuis zitten maar waar ben jij dan goed voor. In nederland heb je dezelfde kansen dan waarom zou hij je onderhouden en jij je geld in je eigen zak steken.
Of elke keer aan zn mouw trekken om naar de supermarkt te kunnen. Maar er zijn ook vrouwen die alles op zich nemen en mannen thuis hangen terwijl zei werken. Dit zijn meestal lelijke vrouwen die dit willen compenseren.

Een man moet altijd werk hebben en het kan ook niet zo zijn dat een vrouw hele dag thuis slaapt en smeekt om 5 euro om boodschappen te kunnen doen.

31-03-2013, 12:32
en waneer het op neer komt sta e met lege handen aan de zijkant..

31-03-2013, 12:32

Citaat door Xaviera:
Alsof alle mannen hun vrouwen voorzien van de nodige dingen die zij nodig heeft. Sommige mannen vinden dat je geen nieuwe schoenen nodig hebt want ze zijn ''pas'' 3 jaar oud.

Dan maar een eigen loon. Bovendien laten sommige mannen hun vrouwen echt niet thuis zitten niksen, veel vrouwen moet ook geld in het laatje halen omdat meneer wil sparen voor een huis in Marokko bijvoorbeeld.


Dan is het een gierigerd.

En werken doe ik niet voor de man. Doe ik voor mezelf. Heb niet voor niets studies gevolgd. Om vervolgens thuis te zitten.

Wil hij huis is Marokko, best hoor, maar ga maar lekker zweten en ploeteren.

31-03-2013, 12:33

Citaat door Sweet_Baby:
Wat is jouw probleem?
Ik heb griep en moet straks weg, maar ik ben gewoon ziék en heb geen zin.

31-03-2013, 12:34
Nee nee de moeders hebben de mannen verpest
Door ze te verwennen, door ze niet te laten werken en naar buiten te schoppen maar geld toe te stoppen

31-03-2013, 12:35

Citaat door Bigspenderr:
Nee hoor je gaat een verkeerde discussie aan een vrouw moet ook bijdragen. Lui thuis zitten maar waar ben jij dan goed voor. In nederland heb je dezelfde kansen dan waarom zou hij je onderhouden en jij je geld in je eigen zak steken.
Of elke keer aan zn mouw trekken om naar de supermarkt te kunnen. Maar er zijn ook vrouwen die alles op zich nemen en mannen thuis hangen terwijl zei werken. Dit zijn meestal lelijke vrouwen die dit willen compenseren.




Een man moet altijd werk hebben en het kan ook niet zo zijn dat een vrouw hele dag thuis slaapt en smeekt om 5 euro om boodschappen te kunnen doen.
hele dag thuis slaapt? heeft een vrouw niet haar bezigheiden die de islam een vrouw ook gave?

31-03-2013, 12:36
Hoe noemen ze dat hier....boerinnen gedachte.

31-03-2013, 12:36



Citaat door Sweet_Baby:
Dan is het een gierigerd.

En werken doe ik niet voor de man. Doe ik voor mezelf. Heb niet voor niets studies gevolgd. Om vervolgens thuis te zitten.

Wil hij huis is Marokko, best hoor, maar ga maar lekker zweten en ploeteren.
Als dat zo is dan gaat hij zeggen waarom woon je in mn huis ik betaal de huur terwijl jij ook geld hebt.

31-03-2013, 12:36

Citaat door RoodWit:
Nee nee de moeders hebben de mannen verpest
Door ze te verwennen, door ze niet te laten werken en naar buiten te schoppen maar geld toe te stoppen
en acheraf vrouwjelief..vandaar dat ze ook een om onzin naar de scheiding grijpen of lekker volop vreemd gaan zonder bang te zijn aan de gevolgen er van..

31-03-2013, 12:37

Citaat door Bigspenderr:
Als dat zo is dan gaat hij zeggen waarom woon je in mn huis ik betaal de huur terwijl jij ook geld hebt.
het is haar recht om daar in te wonen zonder iets in te steken

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13