Bekijk volle/desktop versie : Ik heb net voor het eerst besteld online!



31-03-2013, 11:47
Bij bon prix, het zijn gewoon van die 3 simpele lange zomerjurken en zwarte zomersandalen met bandjes voor 128 alles bij elkaar Ik voel me raar maar als alles goed gaat kan ik er mischien wel aan wennen

31-03-2013, 11:49


Hier ga je nog spijt van krijgen (nieuwe verslaving :hihi

31-03-2013, 11:54
BonPrix heeft kwaliteit van swika. Nee meen het lees al die comments maar. Een keer wassen en de kleuren vervagen en de maten schijnen ook niet echt te kloppen. BonIzan dus.

31-03-2013, 14:54
Ik doe niets anders dan online bestellen. Ik heb helemaal geen tijd om naar de stad te gaan en elke winkel in/uit lopen opzoek naar de juiste maat/kleur/blablabla. helemaal geen zin in ook. en vooral voor de kinderen gaat alles online. Heeeeeeeeeeel soms als het lekker weer is, dan wil ik nog wel eens wat winkeltjes af gaan om in de bakken van uitverkoop te neuzen. Maar ik heb 3 jonge kindjes...daar wil je echt niet mee de stad in!!!

Ik koop van alles online, van kleding tot antivirus tot speelgoed tot meubels tot keukenspullen...mohim, heeeeeeeeeeeel veel. vergeet je niet de actiecodes te gebruiken?? dan heb je meestal alles al voor de helft van de prijs!