Bekijk volle/desktop versie : Martin Vrijland/ Anass Aouragh



Pagina's : [1] 2

31-03-2013, 10:43
http://martinvrijland.wordpress.com/2013/03/30/getuige-zag-man-met-grijze-joggingbroek-anass-zaak/

31-03-2013, 11:00


Subhanallah

31-03-2013, 11:02
SoubhanAllah! De waarheid komt inshaAllah snel aan het licht.

31-03-2013, 11:09
Pfff, ik denk dat er duizenden mensen gewoon de waarheid willen weten. Iedereen bijna gelooft niet in zelfmoord. De ouders moeten gewoon de waarheid krijgen. Msekien. Annas allahi rahmek niemand zal je meer vergeten. Waarheid zal vroeg of laat boven water komen. Ongelofelijk dit echt waar.

31-03-2013, 11:14


Knap werk!

inshaa allah duurt het niet lang meer voor de waarheid boven water komt!

31-03-2013, 11:17
Ben bang dat Ie door een agent is misbruikt en vermoord achteraf. Vervolgens de volgende ochtend na eenmaal de kust veilig was in er bosje hij Anass daar heeft gedumpt .. Welk achterlijk rechercheurs gaan eerst een conclusie trekken bestaande uit zelfmoord terwijl er niet eens een onderzoek is verricht.. Vriendjes politiek..

31-03-2013, 11:20

Citaat door Nina_love:
Ben bang dat Ie door een agent is misbruikt en vermoord achteraf. Vervolgens de volgende ochtend na eenmaal de kust veilig was in er bosje hij Anass daar heeft gedumpt .. Welk achterlijk rechercheurs gaan eerst een conclusie trekken bestaande uit zelfmoord terwijl er niet eens een onderzoek is verricht.. Vriendjes politiek..
Klopt en goed dat de vader het had aangekaart bij de halve maan. Ongelofelijk hoe zij dingen achterhouden voor een gezin dat hun zoon is verloren waarvan ze beweren dat hij zelfmoord heeft gepleegd.
Dan ga je toch geestelijk en lichamelijk gek worden.

31-03-2013, 11:21

Citaat door Nina_love:
Ben bang dat Ie door een agent is misbruikt en vermoord achteraf. Vervolgens de volgende ochtend na eenmaal de kust veilig was in er bosje hij Anass daar heeft gedumpt .. Welk achterlijk rechercheurs gaan eerst een conclusie trekken bestaande uit zelfmoord terwijl er niet eens een onderzoek is verricht.. Vriendjes politiek..
deze gedachtes spelen ook bij mij dat de politie met de dood van Anas te maken hebben gehad.

Inschallah komt de waarheid snel boven water.

31-03-2013, 11:25

Citaat door virtual-lady:
SoubhanAllah! De waarheid komt inshaAllah snel aan het licht.
Amien

31-03-2013, 11:26
De vraag die mij echt dag en nacht bezig houd is wie of wat verdedigen/beschermen ze.

31-03-2013, 11:27

Citaat door AltijdStralen:
Pfff, ik denk dat er duizenden mensen gewoon de waarheid willen weten. Iedereen bijna gelooft niet in zelfmoord. De ouders moeten gewoon de waarheid krijgen. Msekien. Annas allahi rahmek niemand zal je meer vergeten. Waarheid zal vroeg of laat boven water komen. Ongelofelijk dit echt waar.

Inderdaad
Iedereen wil gewoon de waarheid
Ik volg op Viva forum ook een topic en de meeste daar geloven ook niet in zelfmoord.



Sent from my iPhone using Tapatalk.

31-03-2013, 11:30
Weet je wat ik gewoonweg niet begrijp. Met die zaak van dat meisje Miely Boelen ofzo, waren ze hier dag en nacht bezig totdat ze de dader hadden gepakt. Nu dit met Anass Allahi rahmoe amien hoor je zijn naam nergens. Waarom doen ze dit.

@ Advies, er moet sowiesow iemand zijn die ze beschermen kan niet anders.

31-03-2013, 11:31


Waarom schakelt die vader geen hulp vanuit onafhankelijke instanties uit Marokko??? Laat ze overvliegen hier, graaf Anass op doe wat tempo !!! Heb het gevoel dat ze maar wat lopen te wachten op een stelletje amateurs daar bij de politie, terwijl zij hen super lang aan het lijntje zullen houden opdat dit vergeten wordt .. Neem zelf het heft in handen..

31-03-2013, 11:44

Citaat door LaNerdette:
Dit zou weer in de media gebracht moeten worden. Maar hoe? Kan Peter R de Fries niet wat doen? Zoals zijn vorige zaken?

Die heeft zich er al over uitgelaten
Die doet niks



Sent from my iPhone using Tapatalk.

31-03-2013, 12:34

Citaat door Nina_love:
Waarom schakelt die vader geen hulp vanuit onafhankelijke instanties uit Marokko??? Laat ze overvliegen hier, graaf Anass op doe wat tempo !!! Heb het gevoel dat ze maar wat lopen te wachten op een stelletje amateurs daar bij de politie, terwijl zij hen super lang aan het lijntje zullen houden opdat dit vergeten wordt .. Neem zelf het heft in handen..
Ja dat heb ik ook een keer vermeld bij een topic.
Misschien dat het helpt

Pagina's : [1] 2