Bekijk volle/desktop versie : Wat vindt je van Hammam dunya in rdam?



30-03-2013, 23:49
Alle ervaringen zijn welkom.

31-03-2013, 00:13


Ik ben daar een keer geweest. waren leuke dames, ik ben goed onder handen genomen door ze. kwam daar een kilo lichter naar buiten. Het is wel aan de kleine kant. maar daar heb je geen last van als je op een rustige dag gaat. '
aan te raden dus

31-03-2013, 00:36

Citaat door credentia22:
Ik ben daar een keer geweest. waren leuke dames, ik ben goed onder handen genomen door ze. kwam daar een kilo lichter naar buiten. Het is wel aan de kleine kant. maar daar heb je geen last van als je op een rustige dag gaat. '
aan te raden dus
Bedankt voor je reactie. Ik ben nog nooit naar een Hammam geweest. Omdat ik er niet van hou als onbekende vrouwen aan mij gaan zitten. Maar overweeg nu om het eens te proberen.

31-03-2013, 00:53
ik raad je weer hamam cleopatra aan van haar zus die is wat groter ook in rotterdam

31-03-2013, 18:53



Citaat door samiraboua:
ik raad je weer hamam cleopatra aan van haar zus die is wat groter ook in rotterdam
Weer? Ik waardeer je reactie en je tip.
Maar hoezo weer? Dit is de eerste keer dat ik een topic over maak..

01-04-2013, 06:02
Ik zie heel veel klachten op het internet.
http://www.klacht.nl/dunyahammam-rotterdam/

Maar dames hoe hebben jullie het ervaren.

01-04-2013, 08:49
Ik vond het echt vies daar. Zo klein en verstikkend is het daar :/
+ belachelijke prijzen. Ik raad het niemand aan in iedergeval.
Ik ben iemand die aan de sjieke kant is. Hamam sahrazhed is
Ietsje verderop, op de zwartjanstraat. Heel gastvrij, pot ne3ne3 thee erbij.
Lekker ruim met een verkoelende zwembad, sauna etc.
En bovendien betaalbaar.

01-04-2013, 09:02
Ik ben vorig jaar ook naar hamam dunya geweest maar dan meer voor een gezichtsreiniging. Het is voor mij echt niet aan te raden als je zelf netjes en schoon bent. Heb er echt spijt van gehad, alhoewel de reiniging wel heerlijk was. Maar de manier van werken, hygiene is ver te zoeken daar. De meiden onderling zijn ook niet echt bepaald klantvriendelijk. Schreeuwen en schelden waar klanten bij zijn. De theepot die ze daar hadden, was elke keer maar opwarmen. Nou, mij niet gezien die daar een slok van neemt. Toen ik op de massagebed lag, moest me ogen dichthouden om niet aan te zien hoe vies het eruit zag. Na afloop hebben een vriendin en ik nog op internet gekeken over hen, nou de reacties die men plaatste over ze kwam dus geheeeeeeel overeen met hetgeen wij zelf hadden meegemaakt. Dus, goed van jou dat je eerst navraagt dan er gelijk heen. Alhoewel men wel positief is over de hamam.

Echte rotterdamse wijven met een marokkaans uiterlijk!

01-04-2013, 09:05
Het is slecht daar
Als je een ziekte wilt oplopen moet je daar heen

21-04-2013, 01:14
Heel erg bedankt lieve dames voor jullie reactie en open hartelijkheid.
Nu ik zeker de reacties lees wil ik er absoluut niet heen gaan. Vindt het raar dat er dan nog mensen bij het komen.

21-04-2013, 01:17
Geen aanrader

21-04-2013, 01:21
raad het je af