Bekijk volle/desktop versie : mijn meid meskina



Pagina's : [1] 2

30-03-2013, 22:41
Alweer hoge koorts sinds gisteren. Ze was 2 weken geleden ook goed ziek met sugen en diarree. Dokter zegt dat het griep is. En nu weer koorts Ze weegt meskina veelste weinig . Ze is 18 maanden en weegt maar 8 kilo en 300 gram. Ik maak me nu best zorgen. Iemand die ook zo n gevoellig kindje heeft?

30-03-2013, 22:45


Aaa Allah ishefiehelek oe geliehelek.. Xxx komt goed .. Gewoon veel liefde en zorg schenken.. Xxx

30-03-2013, 22:46
Allah ie shafiek..

30-03-2013, 22:47
hoe komt het dat ze zo weinig weegt? eet ze niet goed? heeft ze slechte weerstand? moge Allah haar genezen.

30-03-2013, 22:50


meskina ik weet wat je voelt me zoontje was van de week ook heel erg ziek hoge koorts wat maar niet wou dalen en hij heeft ook nog eens onstokken amandelen en harstikke verkouden gelukkig gaat het nu iets beter lai chafiha je voelt je echt zo machtenloos als ze ziek zijn lai sme7na men walidien

30-03-2013, 22:53
och meisje toch...
Ik voel echt met je mee als mama die ook heel vaak met de handen in de haren heeft gezeten.
je voelt je gewoon machteloos als mama..
Volg de prococol gewoon goed op..
om de zoveel tijd water geven(desnoods met een rietje) geef haar veel ijs anders als ze niet wilt drinken.. ze moet vocht blijven krijgen.
een paar dagen nit eten is geen ramp heb ik begrepen.. Maaaar ik kan natuurlijk nou dochter niet beoordelen aan hand van deze topic pluc ben ik geen art. DUS ALS JIJ DENKT>> OEI dit gaat niet goed.. hupppa naar de HAP of desnoods EHBO van ZH.
Probeer groenten te koken en pureren en geef haar ander gewoon eens een lepeltje tussen door doe het zelfde met fruit..

Maar je geen zorgen insha allah.!!!!
ALLAH ie safiha!!
doe veel dua voor haar en citeer veel koraan op haar lichaampje!

30-03-2013, 22:58
ameen sokran veel liefde en zorg schenk ik mij meiden altijd wel ,maar als ze ziek zijn altijd een beetje meer

30-03-2013, 22:58

Citaat door Miep.:
och meisje toch...
Ik voel echt met je mee als mama die ook heel vaak met de handen in de haren heeft gezeten.
je voelt je gewoon machteloos als mama..
Volg de prococol gewoon goed op..
om de zoveel tijd water geven(desnoods met een rietje) geef haar veel ijs anders als ze niet wilt drinken.. ze moet vocht blijven krijgen.
een paar dagen nit eten is geen ramp heb ik begrepen.. Maaaar ik kan natuurlijk nou dochter niet beoordelen aan hand van deze topic pluc ben ik geen art. DUS ALS JIJ DENKT>> OEI dit gaat niet goed.. hupppa naar de HAP of desnoods EHBO van ZH.
Probeer groenten te koken en pureren en geef haar ander gewoon eens een lepeltje tussen door doe het zelfde met fruit..

Maar je geen zorgen insha allah.!!!!
ALLAH ie safiha!!
doe veel dua voor haar en citeer veel koraan op haar lichaampje!
mijn zootnje had letterlijk 4 dagen niks gegeten hij wou alleen maar siroop gisteren en vandaag heeft hij een beetje gegeten maar door de hoest kotst hij alles weer uit ik geef ook geen melk want daar krijgt hij slijm door en als hij alles pnderkotst is het zo zuur dus even geen melk voor hem

30-03-2013, 22:59
ALLAH ie cahak, als je je zorgen maakt om je dochtertje haar gezondheid dan moet je aankloppen bij de dokter. je kunt ook terecht bij het consultaieburo. ik moet je eerlijk zeggen je dochtertje weegt inderdaad weinig. ik weet niet hoe lang ze is. mijn jongste is 15 maanden en weegt nu 12 kilo. als ze ziek is dan valt ze ook wat of maar hoogstens 1 kilo. bied haar zoveel mogelijk eten,drinken aan dingen die ze lekker vind als ze ziek is. misschien ook een ideee om haar vitamientjes te geven zodat ze niet snel vatbaar is voor ziektes.

30-03-2013, 23:00

Citaat door OemPaloempa:
hoe komt het dat ze zo weinig weegt? eet ze niet goed? heeft ze slechte weerstand? moge Allah haar genezen.
Ze is altijd al tenger geweest en ze heeft een slechte weetstand . Elke keer dat ze ziek is valt ze af. Al hamdl.

30-03-2013, 23:03
He hier ook zelfde verhaal me zoon is iets ouder en ook erg gevoelig wordt heel snel ziek!! Hij had tijdje terug longontsteking waardoor hij paar dagen werd opgenomen..hij weegt letterlijk niks meer

30-03-2013, 23:03
Ze is 74 cm. De dokter zegt ze snel afvalt als ze ziek is en ze is erg vatbaar,Ook al 2 keer opgenomen geweest ivm kans op uitdroging. Ze weigert veel . Zelfs haar melk laat ze staan waar ze meestal zo gek op is.

30-03-2013, 23:04


Allah zjieb sjiefa.
Maak je niet druk om gewicht. Neem aan dat ze bij arts is geweest, kleintje moet dit even doorstaan. We worden allemaal ongerust als ze ziekjes zijn.
Die van mij is bijna twee en weegt nog geen 10 kg, maar een sterk meisje tbarkellah.

30-03-2013, 23:07

Citaat door Angel22:
He hier ook zelfde verhaal me zoon is iets ouder en ook erg gevoelig wordt heel snel ziek!! Hij had tijdje terug longontsteking waardoor hij paar dagen werd opgenomen..hij weegt letterlijk niks meer
Meskin allahi safih ik voel me nu zo machteloos.

30-03-2013, 23:10

Citaat door Miep.:
och meisje toch...
Ik voel echt met je mee als mama die ook heel vaak met de handen in de haren heeft gezeten.
je voelt je gewoon machteloos als mama..
Volg de prococol gewoon goed op..
om de zoveel tijd water geven(desnoods met een rietje) geef haar veel ijs anders als ze niet wilt drinken.. ze moet vocht blijven krijgen.
een paar dagen nit eten is geen ramp heb ik begrepen.. Maaaar ik kan natuurlijk nou dochter niet beoordelen aan hand van deze topic pluc ben ik geen art. DUS ALS JIJ DENKT>> OEI dit gaat niet goed.. hupppa naar de HAP of desnoods EHBO van ZH.
Probeer groenten te koken en pureren en geef haar ander gewoon eens een lepeltje tussen door doe het zelfde met fruit..

Maar je geen zorgen insha allah.!!!!
ALLAH ie safiha!!
doe veel dua voor haar en citeer veel koraan op haar lichaampje!
Sokran zal ik zeker doen.

Pagina's : [1] 2