Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft er ooit een jongen leren kennen of relatie met een jongen die...



Pagina's : [1] 2 3

30-03-2013, 22:35
jou zomaar belde, of door een verkeerde cijfercombinatie bij jou is terechtgekomen..
hiermee bedoel ik.
Onbekende jongen belt je op, en heeft een verkeerd nummer gebeld........... jullie kende elkaar echter echt niet.

Vertel?

30-03-2013, 22:38


Dat komt alleen voor in Bollywood meissie

30-03-2013, 22:42

Citaat door packy:
Dat komt alleen voor in Bollywood meissie
haha het is me echt overkomen, een jongen belt mij die mij niet kent. Hij kan mijn nummer echter van niemand hebben gekregen omdat ik dit nummer pas 2 wekenheb.
De grap is, hij is vastberaden en blijft bellen en interesse tonen en klinkt leuk. Weet alleen niet hoe ik hiermee moet omgaan haha weet niet eens hoe hij eruit ziet!

30-03-2013, 22:48
Ik had dat een keer .. Hoe zwoel hij ook
Klonk ik vertrouwde het niet en nam diezelfde dag een nieuw nr aan... Zulke types zijn hopeloos en stalken je zowat als je er niet op in gaat.. Kap ermee en haal weer een nieuw nr.. Toedels

30-03-2013, 22:51


Is het lyca? Nou dan kan ik je vertellen dat echt een mocro provider is waarbij marokkanen gewoon nummers intoetsen tot ze beet hebben.

Ik ken persoonljk wel een meid bij wie het gebeurt is, maar toen bstond lyca nog niet. Volgen smij nu getrouwd etc.

30-03-2013, 22:59
Vertel hoe kwam hij aan jou nummer ect...???

30-03-2013, 23:05
zulke dingen gebeuren in marokko toch niet in nederland. dat mensen gaan zitten bellen tot ze beet hebben. deed ik trouwens ook veel in marokko maar dan voor de gein. maar in nederland is zoiets niet te vertrouwen vind ik ben ook weleens gebeld met iemand die zerhma per ongeluk bij mij terecht kwam maar ik geloofde dat niet. vast nummer van iemand gekregen. bij mijn man gebeurt het ook trouwens iemand heeft zijn nummer weggegeven.

30-03-2013, 23:08

Citaat door PRINSES87:
zulke dingen gebeuren in marokko toch niet in nederland. dat mensen gaan zitten bellen tot ze beet hebben. deed ik trouwens ook veel in marokko maar dan voor de gein. maar in nederland is zoiets niet te vertrouwen vind ik ben ook weleens gebeld met iemand die zerhma per ongeluk bij mij terecht kwam maar ik geloofde dat niet. vast nummer van iemand gekregen. bij mijn man gebeurt het ook trouwens iemand heeft zijn nummer weggegeven.
Maar niemand kan mijn nummer hebben doorgegeven, en hij klinkt totaal niet van die kant, geen straatschoffie en hij zegt dat hij 88 moest hebben ipv 819.. Ik belde dat nummer, en dat nummer blijkt ook echt van iemand te zijn die hij kent.

30-03-2013, 23:15
Nog nooit meegemaakt..

30-03-2013, 23:17
Hahaha tijd om elkaars foto's te zien want straks is alles zonde van de tijd en beltegoed.

30-03-2013, 23:26
ikke ja ik had 1 verkeerd nummer ingetoetst maar er werd niet ogenomen later terug gebeld was het een marokaan nou hij bleef echt plakken en elke keer bellen was het een ex man van een meisje die bij mij in de klas zat maar het is niks geworden ze moeder moest niks weten van meiden uit tetouan maar ja dit is zooo lang geleden zeker 16 jr

30-03-2013, 23:28

Citaat door verhaalmaakster:
Hahaha tijd om elkaars foto's te zien want straks is alles zonde van de tijd en beltegoed.
Lyca naar lyca is gratis

30-03-2013, 23:29



Citaat door chocolade:
ikke ja ik had 1 verkeerd nummer ingetoetst maar er werd niet ogenomen later terug gebeld was het een marokaan nou hij bleef echt plakken en elke keer bellen was het een ex man van een meisje die bij mij in de klas zat maar het is niks geworden ze moeder moest niks weten van meiden uit tetouan maar ja dit is zooo lang geleden zeker 16 jr
Hahahaah sukkel

30-03-2013, 23:30
Ik had een keer mn auto te koop gezet op marktplaats. Toen werd ik gebeld door een jongen, hij was geintresseerd in de auto. Maar die had ik inmiddels al verkocht. Ik hing op, belde hij even later weer om te zeggen dat hij mn stem mooi vond en mij vaker wilde spreken. Ik vond het een beetje freaky.. Gelukkig was het een lycanr die nooit aanstaat, alleen als k naar marokko bel.
Vind het maar een raar idee..

30-03-2013, 23:34
Ik vind het eigenlijk best romantisch...

Pagina's : [1] 2 3