Bekijk volle/desktop versie : Ik kan het niet meer aan



Pagina's : [1] 2

30-03-2013, 22:26

Citaat:
mijn kamer is één grote puinhoop sinds eergisteren, overal liggen kleren, boeken en papier, zelfs mijn nieuwe lading kleding die ik gister heb binnen gehad ligt overal verspreid, mijn bed en bank zitten onder met spullen, mijn nachtkastjes Allatief oe safie, mijn kleding puilt uit de kast, maar ik ben zo moe, wie kan mij motiveren, waar kan ik het beste beginnen om zo snel mogelijk klaar te zijn?
help mij!

30-03-2013, 22:29


ik zou daar echt niet tegen kunnen, ben echt n zeikerd maar bij mij moet ALLES netjes zijn. Ik zou zeggen, pak een vuilniszak, alles sorteren wat weg kan weg doen,..de rest opvouwen/op je bed stallen en alles op juiste plaats leggen.

30-03-2013, 22:30
Hoe langer jewacht des te erger het word

30-03-2013, 22:31
Morgen weer een nieuwe dag.. Anders is er altijd nog maandag..

30-03-2013, 22:31



Citaat door oemlidlbrood:
help mij!

Heb je hier echt hulp voor nodig?
Woon je op jezelf?

30-03-2013, 22:31

Citaat door YM-2012:
ik zou daar echt niet tegen kunnen, ben echt n zeikerd maar bij mij moet ALLES netjes zijn. Ik zou zeggen, pak een vuilniszak, alles sorteren wat weg kan weg doen,..de rest opvouwen/op je bed stallen en alles op juiste plaats leggen.
ik normaal gesproken ook! maar ik heb gisteren en vandaag een grote schoonmaak gehouden voor de rest van het huis en ik ben gewoon te moe om hieraan te beginnen, mijn handen jeuken maar ik kan niet opstaan, 3aarun 3alay!

30-03-2013, 22:33

Citaat door moederskind:

Heb je hier echt hulp voor nodig?
Woon je op jezelf?
nee, bij mijn ouders, mijn kamer heeft er nog nooit zo uit gezien! je moet letterlijk een pad maken om erin te komen, nee slechts wat motivatie!

30-03-2013, 22:34
oh ik zou daar echt niet kunnen slapen dan, bij mij moet alles opgeruimd zijn ben daar echt mega erg in,
ik ben zoo erg dat als ik weet dat er afwas staat ik niet eens zo lekker kan slapen, ben echt een schoonmaak mens.

ruim eerst je klerenkast op (alle dingen opvouwen, wat vies is in de was doen etc)
dan alle kasten sopje erdoor en boeken enzoo terug zetten,
bed verschonen,
bureau opruimen,
ramen zemen
alle trowp buiten zetten
stofzuigen
en eventueel dweilen als je geen tapijt hebt


dan is alles weer fris

30-03-2013, 22:36

Citaat door oemlidlbrood:
nee, bij mijn ouders, mijn kamer heeft er nog nooit zo uit gezien! je moet letterlijk een pad maken om erin te komen, nee slechts wat motivatie!
Aah okee.

Ik persoonlijk ben nogal een extremist als het om opruimen/schoonmaken gaat. Ik ben heel erg perfectionistisch. Een klein stofje moet al verwijderd worden. Mijn man wordt er soms gek van

30-03-2013, 22:37

Citaat door MariaMounir:
oh ik zou daar echt niet kunnen slapen dan, bij mij moet alles opgeruimd zijn ben daar echt mega erg in,
ik ben zoo erg dat als ik weet dat er afwas staat ik niet eens zo lekker kan slapen, ben echt een schoonmaak mens.

ruim eerst je klerenkast op (alle dingen opvouwen, wat vies is in de was doen etc)
dan alle kasten sopje erdoor en boeken enzoo terug zetten,
bed verschonen,
bureau opruimen,
ramen zemen
alle trowp buiten zetten
stofzuigen
en eventueel dweilen als je geen tapijt hebt


dan is alles weer fris

Nu nog..

Ik adviseer: gooi alles op 1 hoop & morgen kun je de grote hoop kleding scheiden & opruimen..

30-03-2013, 22:38
ja ik zou het nu nog doen!!

ik persoonlijk kan daar egt niet tegen alles moet netjes kan niet slapen als ik weet dat er stof ligt ofzo (lichtelijk gestoord)

30-03-2013, 22:43
Op eens is iedereen een gestoorde perfectionistische smetvrees patiënt, terwijl ik bij de
Meeste een zwijnenstal thuis aantref.

30-03-2013, 22:43



Citaat door MariaMounir:
ja ik zou het nu nog doen!!

ik persoonlijk kan daar egt niet tegen alles moet netjes kan niet slapen als ik weet dat er stof ligt ofzo (lichtelijk gestoord)



Dat is wel erg zeg.. Ik heb er vrede mee.. Morgen weer een nieuwe dag.. & na 20.00 uur doe ik niks in het huishouden..

30-03-2013, 22:45
nou als je met mijn man getrouwd was dan zou je ook wel smetvrees krijgen, hij is egt een chaoot..
kan van alles een zwijnenstal maken ben vooral bij hem zo geworden haha :P

moet zeggen dat ik soms geen zin in heb en ik dan niet doe maar dan word ik in de ochtend wel beetje chago als ik het zie

30-03-2013, 22:49
Precies bij mij hetzelfde

Pagina's : [1] 2