Bekijk volle/desktop versie : Het verschil tussen Nederlandse Marokkanen, Franse en Belgische Marokkanen.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

30-03-2013, 19:38
Ik weet niet wat het is maar heel veel dingen vallen me op. Hier in Nederland beheersen Nederlandse Marokkanen hun moedertaal niet. Ze zijn ook totaal niet nationalistisch of trots op het Marokkaanse elftal. Marokkanen die ook echt in Belgie geboren zijn spreken hun moedertaal perfect en vinden Marokko geweldig! Franse Marokkanen zijn er heel weinig die hun moedertaal beheersen, maar ze zijn gek op Marokko.

30-03-2013, 19:48



Citaat door cola_fles:
wat lul jij man bijna elke nederlandse marokkaan spreekt berbers/Arabisch sommige zelfs beiden
Totaal niet heel weinig juist.
Zelfs Nederlandse Marokkanen zijn totaal niet trots op het land. Zeggen met schaamte dat ze Marokkaans zijn. Best wel treurend dit.

30-03-2013, 19:50

Citaat door cola_fles:
hahahah dan ga jij met verkaaste Marokkanen om
Marokkanen die ik ken zijn er gewoon trots op
Heel weinig hoor vind ik.

30-03-2013, 19:52
omdat ze door onderwijs enzo en opgegroeid onder het systeem waar ze wonen. maar als ze ouder worden gaan ze hun trots aanmoedigen en spreken ze gewoon hun moedertaal en eventueel jihad strijden syrie ofzo

30-03-2013, 19:52



Citaat door Scarface:
omdat ze door onderwijs ezo en opgegroeid. maar als ze ouder worden gaan ze hun trots aanmoedigen en spreken ze gewoon hun moederteel en eventueel jihad strijden syrie ofzo
ahhaha mesgot.

30-03-2013, 19:53
Ik ben een Nederlandse Marokkaan, beheers zowel tmazight als darija ou can mout 'ala Maghrib. Zo ken ik er meerderen. ;o

30-03-2013, 19:54

Citaat door Sunflower:
Ik ben een Nederlandse Marokkaan, beheers zowel tmazight als darija ou can mout 'ala Maghrib. Zo ken ik er meerderen. ;o
Je moet is echt kijken. Heel weinig die hun moedertaal goed kunnen beheersen en dan heb ik het meer over tuig jongeren.

30-03-2013, 19:54
Veel verkaasde Marokkanen heb je hier, kijk alleen Najib Amhali bij zn shows, Hij maakt veel grappen over Marokkanen om geaccepteerd worden bij de Hollanders, wolla heb een show van hem gezien hij maakte Marokko en Marokkanen helemaal belachlijk om erbij te horen, Marokkanen van NL zijn egte kontekruipers, ze doen alles om geaccepteerd te worden bij de Hollanders

1 voorbeeld maar ik heb meer voorbeelden voor jullie

http://www.youtube.com/watch?v=TQ0QhLE5QuY

30-03-2013, 19:55

Citaat door Poissy78:
Veel verkaasde Marokkanen heb je hier, kijk alleen Najib Amhali bij zn shows, Hij maakt veel grappen over Marokkanen om geaccepteerd worden bij de Hollanders, wolla heb een show van hem gezien hij maakte Marokko en Marokkanen helemaal belachlijk om erbij te horen, Marokkanen van NL zijn egte kontekruipers, ze doen alles om geaccepteerd te worden bij de Hollanders

1 voorbeeld maar ik heb meer voorbeelden voor jullie

http://www.youtube.com/watch?v=TQ0QhLE5QuY
wollahila je hebt gelijk!

30-03-2013, 19:56

Citaat door Rohff:
Je moet is echt kijken. Heel weinig die hun moedertaal goed kunnen beheersen en dan heb ik het meer over tuig jongeren.
Ja maar ik ga niet om met tuig. !

30-03-2013, 19:58

Citaat door Sunflower:
Ja maar ik ga niet om met tuig. !
ja ik neem aan van niet nee.

30-03-2013, 20:02

Citaat door cola_fles:
en die lafouine dan
zehma met zijn oorbellen
Yes-r?
Freshkid?

30-03-2013, 20:05



Citaat door cola_fles:
en die lafouine dan
zehma met zijn oorbellen
Dat is niet zijn land belachlijk maken door grappen te maken om geaccepteerd te worden, La fouine heeft zn eigen bekend gemaakt zonder kontje te likken,

30-03-2013, 20:07

Citaat door Poissy78:
Dat is niet zijn land belachlijk maken door grappen te maken om geaccepteerd te worden, La fouine heeft zn eigen bekend gemaakt zonder kontje te likken,
La Fouine heeft zelfs foto met het Marokkaanse elftal.

30-03-2013, 20:08

Citaat door Rohff:
Yes-r?
Freshkid?
Ik zie La fouine geen WK lied maken voor Frankrijk

http://www.youtube.com/watch?v=mxWg0qX3-sM

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13