Bekijk volle/desktop versie : In welk stad/grote dorp krijg je binnen 1 á 2 jaar een ...



30-03-2013, 18:47
[ huisje, een flatwoning.. ]

Zied!

x

30-03-2013, 18:50


Kijk eens op de site van mooiland vitalis. Ik heb daar binnen 2 maanden een appartement gekregen, weliswaar in een kleine stad maar toch..er staan bij de meeste woningen ook de gemiddelde wachttijd

30-03-2013, 18:54
Uithoeken van NL, maar daar is ook geen werk te vinden...

30-03-2013, 19:29

Citaat door Doortje:
Uithoeken van NL, maar daar is ook geen werk te vinden...
Noem is voorbeelden. Wat voor soort werk zoek je dan?

30-03-2013, 19:29



Citaat door YM-2012:
Kijk eens op de site van mooiland vitalis. Ik heb daar binnen 2 maanden een appartement gekregen, weliswaar in een kleine stad maar toch..er staan bij de meeste woningen ook de gemiddelde wachttijd
Chokran bezef lieve schat! Ik vind een kleine rustige stad veel leuker dan een grote stad.

30-03-2013, 19:33

Citaat door Bruidje2015:
Chokran bezef lieve schat! Ik vind een kleine rustige stad veel leuker dan een grote stad.
Graag gedaan, in kleinere steden is het volgens mij ook makkelijker een huisje te vinden

30-03-2013, 19:37

Citaat door Bruidje2015:
Noem is voorbeelden. Wat voor soort werk zoek je dan?
Ik zoek geen werk, maar stel dat iemand zou willen verhuizen naar Zeeland of Groningen of Friesland of Drente, dan zou je wel zo een woning kunnen krijgen, qua wachtlijst, maar werk schijnt er niet te zijn.

30-03-2013, 19:39

Citaat door YM-2012:
Graag gedaan, in kleinere steden is het volgens mij ook makkelijker een huisje te vinden
Ja klopt dat is waar. Ohja hoe moet ik mij inschrijven, kan het ook via de site..

30-03-2013, 19:40

Citaat door Doortje:
Ik zoek geen werk, maar stel dat iemand zou willen verhuizen naar Zeeland of Groningen of Friesland of Drente, dan zou je wel zo een woning kunnen krijgen, qua wachtlijst, maar werk schijnt er niet te zijn.
O die steden vind zij sowieso niks. Maar je hebt gelijk hoor!

30-03-2013, 19:42

Citaat door Bruidje2015:
Ja klopt dat is waar. Ohja hoe moet ik mij inschrijven, kan het ook via de site..
Volgens mij (destijds, 2jaar geleden) moest ik een inschrijf formulier uitprinten, invullen en opsturen maar misschien hebben ze dat nu al wel wat moderner geregeld, maar dat durf ik niet te zeggen

30-03-2013, 19:42
Ik heb wel eens gehoord dat je in Tilburg en Den Bosch snel een huisje kan krijgen.

30-03-2013, 19:47

Citaat door YM-2012:
Volgens mij (destijds, 2jaar geleden) moest ik een inschrijf formulier uitprinten, invullen en opsturen maar misschien hebben ze dat nu al wel wat moderner geregeld, maar dat durf ik niet te zeggen


Ik zie dat ze ook via de site kan inschrijven, gratis. Krijg je de huisje aangeboden via de mail of per post?

Citaat door BarbiePopje:
Ik heb wel eens gehoord dat je in Tilburg en Den Bosch snel een huisje kan krijgen.
Serieus. Ik geef het meteen aan haar door. x