Bekijk volle/desktop versie : kijkshop!!!!



30-03-2013, 15:54
salamoe alaikom zusters,,


wie heeft er ook ooit problemen gehad met kijkshop kwa retouren van spullen?

ik heb paar maanden terug een samsung galaxy young gehaald , gelijk na 3 maanden begon hij uit te vallen enz, heb ik gelijk de telefoon ingeleverd twee weken daarna weer teruggekregen zogenaamd software gereset, kort daarop weer het zelfde verhaal weer ingeleverd 4 weken gewacht weer opgehaald en weer die dag hetzelfde verhaal, vandaag dusingeleverd met de hoop een tegoedbon te krijgen, maar niks ze gaan weer contact opnemen met samsung blablabla


zwaar irritant het zit me tot hier

30-03-2013, 16:04


Ik! Ik heb een paar jaar terug ook een conflict met ze gehad en sindsdien koop ik daar geen spullen meer! (Telefoons, mp3 spelers etc.)

Het is goed dat ik voor mezelf opkwam en me geen nee liet verkopen anders kreeg ik mijn geld niet terug.

30-03-2013, 16:06
wasalam lieve zuster,

ghair inshallah, wordt meestal niet zo snel boos, ze hebben me nu cht gek gemaakt, ga daar ook nooit meer iets halen

wat denk je dat ik nu moet doen?

30-03-2013, 16:24
http://www.consumentenautoriteit.nl/ondernemers/regels-speciaal-voor/consumentenkoop/misverstanden-over-garantie

Na 3 keer keer kapot is het zeker wel redelijk om een gelijkwaardig vervangend toestel/product te krijgen en als dat niet mogelijk is je geld terug. Je hoeft overigens geen genoegen te nemen met een tegoedbon volgens de wet consumentenkoop. Als het probleem aan het toestel te groot is had je al gelijk bij de eerste of tweede keer om vervanging moeten vragen. Zie de link hierboven waar ondernemers zich aan moeten houden voor meer informatie.

30-03-2013, 17:01


bedankt zuster, nu kan ik niks anders doen dan wachten tot dinsdag , ga dan zeker dit toepassen