Bekijk volle/desktop versie : Help!! Spoed



Pagina's : [1] 2

30-03-2013, 11:59
Ik moet uiterlijk woensdag mijn vaccinaties voor 3omrah gehad hebben (ivm visum aanvraag), maar ze zijn nu dicht bij de ggd en kan er pas dinsdag terecht weet iemand of je dan direct die prikken kunt krijgen of dat je nog weken moet wachten?

30-03-2013, 12:02


Maak digitaal een afspraak voor een vaccinatie.

30-03-2013, 12:04

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Maak digitaal een afspraak voor een vaccinatie.
Kan dat? Op de site van de ggd gewoon?

30-03-2013, 12:04
Is het verplicht dan?

30-03-2013, 12:06



Citaat door Tesliem:
Kan dat? Op de site van de ggd gewoon?
Als het goed is wel
Je krijgt gelijk je vaccinaties hoor.

30-03-2013, 12:09

Citaat door Lhoceima-:
Is het verplicht dan?

Ja, anders krijg ik mijn visum niet.

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Als het goed is wel
Je krijgt gelijk je vaccinaties hoor.
Ik heb op de site gekeken maar daar hebben ze het alleen over telefonische afspraken. Of ik kijk verkeerd.
Barak Allahoe feeky voor jouw reacties!

30-03-2013, 12:12
Bij klmtravelclinic kan je direct naar binnen lopen en prikken...heb ik ook gedaan....ik weet niet waar je vandaan komt maar bij ons in Den Haag zit die in de stad...naast Marqt...en die zit weer naast de burgerking...wat leuk dat je gaat mabrouk!!!

30-03-2013, 12:13

Citaat door Tesliem:
Ja, anders krijg ik mijn visum niet.


Ik heb op de site gekeken maar daar hebben ze het alleen over telefonische afspraken. Of ik kijk verkeerd.
Barak Allahoe feeky voor jouw reacties!
Wa fieke.

Ik heb altijd online een afspraak gemaakt haha. Maar ik woon dan ook in een grote stad. fd

30-03-2013, 12:17

Citaat door Spa:
Bij klmtravelclinic kan je direct naar binnen lopen en prikken...heb ik ook gedaan....ik weet niet waar je vandaan komt maar bij ons in Den Haag zit die in de stad...naast Marqt...en die zit weer naast de burgerking...wat leuk dat je gaat mabrouk!!!

Wat handig zeg. Kun je daar ook terecht als je er niet woont?

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Wa fieke.

Ik heb altijd online een afspraak gemaakt haha. Maar ik woon dan ook in een grote stad. fd
Ja, ik in een gehucht heb ik weer hoor

30-03-2013, 12:19
Je hoeft die vaccinaties niet perse bij een ggd te doen, kan ook bij travelclinics e.d.. Daar kan je vrijwel gelijk terecht, vooral in deze tijden...Inchallah umra maqboul..

30-03-2013, 12:23
I

30-03-2013, 12:25
Ik kan je vaccinaties geven

30-03-2013, 12:41



Citaat door innoe:
Je hoeft die vaccinaties niet perse bij een ggd te doen, kan ook bij travelclinics e.d.. Daar kan je vrijwel gelijk terecht, vooral in deze tijden...Inchallah umra maqboul..

In sha Allah! Barak Allahoe feeky

Citaat door Spa:
I

Je maakt me echt blij!!! Ontzettend bedankt voor deze informatie, dyazaak Allahoe ghayren!

Citaat door Bisou.:
Ik kan je vaccinaties geven
Ja jij kunt alles

30-03-2013, 12:48
Wat leuk Tesliem! Mabrouk en een hele goede reis toegewenst!!

30-03-2013, 12:48
Graag gedaan meid...ik ben zo blij voor je dat je gaat...is het je eerste keer?....ik kan je echt zeggen dat de eerste keer inshallah dat je de ka'aba ziet je dit nooit van je leven zal vergeten...mijn man en ik wilden dit jaar heel graag met ons gezin gaan alleen mijn zusje gaat verloven..inshallah volgend jaar....

Pagina's : [1] 2