Bekijk volle/desktop versie : Tips & tricks voor babyshowers?!



Pagina's : [1] 2

29-03-2013, 23:15
Hallo dames,

Me familie en ik willen een babyshower organiseren voor me tante. We doen dit voor het eerst dus kunnen wel wat ideetjes enzo gebruiken.

Eigen ervaringen zijn zeker welkom!!

P.S Zullen we die preken dat het haram is voor ons houden? Heb alle babýshowers topic gelezen op m.nl en alleen maar negatieve reacties gezien. Als je hier tegen bent, weet je daar rechtsboven de kruis te vinden.

Liefs,
Yasmine

29-03-2013, 23:41


Grapje ben aan t plagen.
Leuke ideeën ken ik niet echt maar het is natuurlijk lekker om de aanstaande moeder in het zonnetje te zetten
Mijn baby shower was echt een verassing en dat was al heel leuk
Dus probeer je tante echt te verassen. Leuke cadeautjes voor moeder en kind

29-03-2013, 23:42
http://babyshowertips.nl/

29-03-2013, 23:46
Isnie haram.

Maar ik heb nooit eentje meegemaakt ofzo.

29-03-2013, 23:48


Nog opzoek naar een babyshower taart? Stuur dan nu een pm voor meer informatie.

Hierbij een enkel voorbeeld:


29-03-2013, 23:50
Misschien heb ik wat aan mn ogen, vooral op dit tijdstip, maar moeten dat boobs en een buik voorstellen met vijftig euro in de boops weggestopt?

Wat vreselijk ordinair zeg!

30-03-2013, 00:37

Citaat door aisling:
Misschien heb ik wat aan mn ogen, vooral op dit tijdstip, maar moeten dat boobs en een buik voorstellen met vijftig euro in de boops weggestopt?

Wat vreselijk ordinair zeg!
Ik dacht twee babietjea onder een rond dekentje ....
Maar inderdaad! Jakkes wat een lelijke taart. Lijkt meer iets voor een vrijgezellen party van een vent.
Dan koop ik liever een maître Paul taart van 4 euro bij de bas( die niet te eten is)

30-03-2013, 07:47
Hmm maak je ook red velvet cake?

En die borsten kan je vast ook bedekken heb hele leuke taarten gezien met buik die niet zo tacky zijn

30-03-2013, 08:29
Blauwe limonade van gazeuse in doorzichtige bekers of glazen

30-03-2013, 15:39

Citaat door soumiasoum:
Grapje ben aan t plagen.
Leuke ideeën ken ik niet echt maar het is natuurlijk lekker om de aanstaande moeder in het zonnetje te zetten
Mijn baby shower was echt een verassing en dat was al heel leuk
Dus probeer je tante echt te verassen. Leuke cadeautjes voor moeder en kind
Haha, wou net zeggen!

En ja, we willen haar wel echt verassen. Aangezien ze maar 3 weken in nederland blijft, moet het in die 3 weken. We zijn pas vandaag begonnen en ze komt al volgende week! Onze grootste zorg nu is een zaal regelen in DH dan pas kunnen we verder met decor enzo. Dankje voor de link!

30-03-2013, 15:41

Citaat door TimaCakes:
Nog opzoek naar een babyshower taart? Stuur dan nu een pm voor meer informatie.

Hierbij een enkel voorbeeld:

We hebben je Facebook al gezien en je opschreven op onze planning. Zodra we een zaal en al hebben wilden we contact met je opnemen!

30-03-2013, 15:45
Los van de haram-discussie, maar ik zou zelf zoiets niet echt leuk vinden. Straks overlijdt mijn baby tijdens de geboorte, of gebeurt er iets ergs allah ie 7fed. Ik denk dat je als mamazijnde pas echt goed feest kan vieren als je je kindje gezond en wel in je armen kunt houden.

30-03-2013, 16:22



Citaat door Y.asminee:
Haha, wou net zeggen!

En ja, we willen haar wel echt verassen. Aangezien ze maar 3 weken in nederland blijft, moet het in die 3 weken. We zijn pas vandaag begonnen en ze komt al volgende week! Onze grootste zorg nu is een zaal regelen in DH dan pas kunnen we verder met decor enzo. Dankje voor de link!
Gaan jullie ook een thema doen.
Gewoon voor de leuk. Is wel leuk alleen maar dames onderling.dansen lekker eten. Etc

01-04-2013, 15:52
Upp, iemand nog ideeen? Of bedankjes?

01-04-2013, 16:07
Waarom is babyshower haram?
Een avond alle familie en vrienden bijelkaar gezellig eten en cadeautjes uitpakken?
Is sebe3 dan ook haram?

Ik ben op een babyshower geweest en toen hadden de zussen van mama to be een spelletjes avond georganiseerd, je had allemaal vragen en je mocht hetm woordje baby heel de avond niet zeggen, anders kreeg je een opdracht. Wel leuk.

Pagina's : [1] 2