Bekijk volle/desktop versie : Naam van overleden persoon



29-03-2013, 18:43
EEN VRAAGJE,

zijn er dames die een naam van een overleden(bv iemand in de familie ) hebben doorgegeven aan hun kinderen.

29-03-2013, 18:48


Ik ga het inchallah doen mocht ik zogezegd worden met een kindje.

29-03-2013, 18:49
Uhm. Toen de vader van mijn broer was overleden...
Kreeg de zoon van de broertje van mijn vader de naam van zijn overleden broer.

Aaaaand.
Toen mijn oma van mama was overleden noemde de broer van mijn ma zijn dochter naar de naam van zijn moeder.

Aaaaaand.
Toen mijn oom zijn broer was overleden kreeg zijn zoon de naam van zijn overleden broer.


Aaaaaaand.
Volgens mij krijgt de naam van mijn dochter(toekomstige) de naam van mijn mama.

29-03-2013, 18:50
Om welke reden?

29-03-2013, 18:51


Ik ben genoemd naar mijn overleden tante Allah jar7ma, zusje van mijn pa

29-03-2013, 18:51
Mijn oma... die heeft al haar kinderen vernoemd naar overleden personen Een van mijn tantes zei een keer tegen haar semmiti wladak 3al maqbara kamla

29-03-2013, 19:10
bedankt dames, allemaal positief reactie's twarkallah.

bij ons zit het zo, 4 van mijn zussen wilden de naam van mijn overleden broer doorgeven aan hun kinderen.
mijn moeder moest er niks van weten denk omdat ze het nog steeds niet heeft/wilt verwerken
de 5de zus gaat bevallen binnenkort van haar 1ste kind inschallah,ze heeft een droom gehad omtrent mijn overleden broer allah rahmoe.
vroeg ze via een ander zus of ze kon polsen bij mijn moeder wat haar reactie zou zijn(mocht ze het doen)
moeder gaat nu wel akkoord en ze heeft vandaag toestemming gekregen.
nu is mijn 4de zus 2maand geleden bevallen van een jongen ze mocht het niet,we zeggen alles tegen mekaar waarbij ik het nieuws heb meegedeeld ze was kwaad en teleurgesteld op zichzelf.
boos riep ze waarom mocht ik dat niet????????????
ik wist niet wat ik erop moest antw.