Bekijk volle/desktop versie : Taarten van Abel!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

29-03-2013, 17:47
Salam!

Nu weer op ned 3. Ik word zo vrolijk van hem, een leuke aardige taartenbakker!
Wie kijkt het ook altijd? Nu zijn ze in Suriname. Laatst waren ze in Marokko, in de bergen van arif. Zo leuk!


In Marokko!

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1140589

29-03-2013, 17:50


Sinds ik weet dat ie homo is,kijken we het niet meer.

29-03-2013, 17:52

Citaat door chadia79:
Sinds ik weet dat ie homo is,kijken we het niet meer.
Hoezo? Ieder zijn graf toch? Hij legt zijn geaardheid toch niet op aan een ander? Bovendien heeft hij het er nooit over, toevallig werd het in een ander programma aan hem gevraagd hoe het kwam dat hij bakker werd.

29-03-2013, 17:54
Een maand geleden was hij bij een Marokkaans gezin in Den Haag, zo sneu voor dat gezin en die moeder en die kids. Wist ik maar waar ze wonen. Moeder die was gevlucht voor haar man omdat hij haar mishandelde, zij had geen papieren niks, gevlucht naar Nederland met haar zoon en dochter. Ze zitten zonder inkomen.

29-03-2013, 17:54



Citaat door beambte88:
Hoezo? Ieder zijn graf toch? Hij legt zijn geaardheid toch niet op aan een ander? Bovendien heeft hij het er nooit over, toevallig werd het in een ander programma aan hem gevraagd hoe het kwam dat hij bakker werd.
Hij had het er een keer tegen over een kindje dat hij op mannen valt.Ja zoals je zegt ieder z,n graf,ik hoef zijn akkema niet te zien,zo ook mijn kids.

Zoals het rtlnieuws in de ochtend,als ik zie dat die homo het presenteerd,kijk ik niet,dan kijk ik wel nos.

29-03-2013, 17:55
Ik lig in een deuk om hoe het meisje praat
Leuk programma, ik kijk er ook altijd met plezier naar.

29-03-2013, 17:56
Ik ben al jaren een trouwe kijker met mijn dochters...een geweldige programma samen met Man bijt hond....deze 2 programma's sla ik bijna nooit over echt super gemaakt!

29-03-2013, 17:58

Citaat door chadia79:
Hij had het er een keer tegen over een kindje dat hij op mannen valt.Ja zoals je zegt ieder z,n graf,ik hoef zijn akkema niet te zien,zo ook mijn kids.

Zoals het rtlnieuws in de ochtend,als ik zie dat die homo het presenteerd,kijk ik niet,dan kijk ik wel nos.
Waarom kijk je dan wel NOS? Is een kaffir die dat presenteert.

29-03-2013, 17:58

Citaat door chadia79:
Hij had het er een keer tegen over een kindje dat hij op mannen valt.Ja zoals je zegt ieder z,n graf,ik hoef zijn akkema niet te zien,zo ook mijn kids.

Zoals het rtlnieuws in de ochtend,als ik zie dat die homo het presenteerd,kijk ik niet,dan kijk ik wel nos.
Ok dat is jouw goedrecht, ik zie er niks slechts in eerlijk gezegd.

O hij, van het ontbijtnieuws, zo een kluns is het. Ja klopt, hij is ook van de verkeerde kant. Ach ja ze moeten het allemaal zelf weten.

29-03-2013, 17:59
Me dochtertje vind het geweldig om er na te kijken, ze zij mama mag hij een keer hier komen, dan gaan we een taart maken voor jouw.

29-03-2013, 17:59
Is trouwens een herhaling

29-03-2013, 17:59
In Marokko? Kunnen jullie link plaatsen zodat ik kan kijken. Thx

29-03-2013, 17:59



Citaat door Evergreen_:
Waarom kijk je dan wel NOS? Is een kaffir die dat presenteert.
Please!

29-03-2013, 18:00

Citaat door chadia79:
Sinds ik weet dat ie homo is,kijken we het niet meer.
Hoe bedoel je sinds dat je het weet. Je ziet en hoort zo dat hij homo is. Vanaf dag 1 hadk het al door.

Neemt niet weg dat ik het programma gewoon leuk vind en heel leuk om te zien hoe hij met die kinderen taarten maakt voor lieve mensen in hun omgeving.

29-03-2013, 18:00

Citaat door tompoesje:
Ik lig in een deuk om hoe het meisje praat
Leuk programma, ik kijk er ook altijd met plezier naar.
Haha! Zo knap van haar dat maar blijft zeggen, "ja meneer van Abel!". Daar kunnen de kids van NL een voorbeeld aan nemen.
Ja he? Vind ik nou ook. Heb je toevallig die aflevering gezien met dat Marokkaanse gezin in Den haag?

Pagina's : [1] 2 3 4 5