Bekijk volle/desktop versie : Marokkanen woedend: 'Stem voor terugkeer Badou Zaki!'



Pagina's : [1] 2 3

29-03-2013, 15:00
Activisten hebben een campagne gestart voor de terugkeer van Badou Zaki.



De laatste successen werden door de Leeuwen van de Atlas geboekt toen voormalige keeper Badou Zaki aan het roer stond. Na het dramatisch verlies van Marokko in Tanzania (1-3) heeft een groep Marokkanen iets bedacht om de terugkeer van Zaki af te dwingen. Ze startten een Facebookpagina voor Zaki met daarop de oproep om Marokkanen te laten liken. In totaal proberen ze 1 miljoen stemmen te verzamelen, meldt Hespress.

Met de terugkeer van Zaki moet het gezicht van het Marokkaans elftal weer gered worden. Veel mensen zijn van mening dat het onder de huidige coach Rachid Taoussi niet gaat lukken. Saillant detail: Taoussi werd onlangs aangesteld en na de kwalificatie voor de Afrika Cup 2013 als held gezien. Naast de sportieve aspecten zijn veel Marokkanen kritiek op het kostenplaatje.

De Marokkaanse voetbalbond ontvangt jaarlijks tientallen miljoenen dirhams uit het belastingpotje maar successen blijven uit. Deze groep criticasters is dan ook van mening dat het geld beter aan de armen gegeven kan worden.

De Facebookpagina is onlangs in het leven geroepen en heeft nog een hele lange weg te gaan. Tot nu toe zijn er iets meer dan 2500 stemmen.

Wil jij ook 'liken' voor de terugkeer van Zaki? Dat kan hier.

29-03-2013, 15:23


Beetje te laat grappenmakers.

29-03-2013, 15:24
Ik ben het helemaal eens met de supporters. Badou Zaki is een man die weet hoe je individuele spelers tot één team kan laten maken. Heeft volgens mij iedere kwalificatiewedstrijd geen 1 wedstrijd verloren voor het wk 2006. Het was maar dat Tunesie meer doelsaldos had.

29-03-2013, 15:26
Hahahah is dat Belhanda

29-03-2013, 15:38



Citaat door Rohff:
Ik ben het helemaal eens met de supporters. Badou Zaki is een man die weet hoe je individuele spelers tot één team kan laten maken. Heeft volgens mij iedere kwalificatiewedstrijd geen 1 wedstrijd verloren voor het wk 2006. Het was maar dat Tunesie meer doelsaldos had.
Nee, ging niet om doelsaldo, Tunesie had één punt meer, zucht.

29-03-2013, 15:39

Citaat door Sunflower:
Nee, ging niet om doelsaldo, Tunesie had één punt meer, zucht.
Oow.. hé das klote.
Zou je me groen willen geven dan heb ik vierde groene blokje!

29-03-2013, 15:41
kk lijers, 42miljoen marokkanen in de steek gelaten en schande gemaakt. ze verdienen een tiran als coach die ze laat afzien.

29-03-2013, 15:41
Elke Marokkaan betekent een deceptie. Ook Zaki met zijn tactische blunders tegen Tunesie voor het WK 2006

29-03-2013, 16:31
zaki is fucking loser.

tactisch onbenul en een lafaard. + hij wil geen coach van Marokko worden want hij weet dat hij gaat falen en zijn naam naar de knoppen zal raken. Ik zou het ook niet in zijn plek doen.

29-03-2013, 17:07
zaki?

no thanks

29-03-2013, 17:12
Zaki geeft alleen maar kritiek vanaf de kant op elke coach van Marokko. Volgens mij wil hij erg graag weer coach worden, maar liever niet. Ik zie Pim Verbeek als ideale coach nu.
Maar mohim, alles is beter dan Taoussi. Hoe komt het dat hij nog niet ontslagen is? Gerets haalde ook niet de 2e ronde van CAN en verloor ook kwalificatiewedstrijd. Taoussi bakt er niks van en geeft alles en iedereen de schuld behalve zichzelf.

29-03-2013, 17:46
kan louis van gaal geen trainer worden?


29-03-2013, 17:50



Citaat door heffelini:
Zaki geeft alleen maar kritiek vanaf de kant op elke coach van Marokko. Volgens mij wil hij erg graag weer coach worden, maar liever niet. Ik zie Pim Verbeek als ideale coach nu.
Maar mohim, alles is beter dan Taoussi. Hoe komt het dat hij nog niet ontslagen is? Gerets haalde ook niet de 2e ronde van CAN en verloor ook kwalificatiewedstrijd. Taoussi bakt er niks van en geeft alles en iedereen de schuld behalve zichzelf.
Taoussi is vriendjes met Naybet.

29-03-2013, 18:15
Wat maakte Badou Zaki zo goed dan....ook onder hem hebben we geen WK eindronde gehaald en hij speelde laf en defensief voetbal.

29-03-2013, 20:25
Jongens Badou zaki moet gewoon komen, pff we krijgen als loon minimaal 5000, die 2 mislukte trainers verdienen miljoenen gaat toch nergens over, Nederland zit in crisis , waarom verkopen ze de voetbal club ajax niet? of andere top club, ik denk dat land als eerste telt dan voetbalclub wat ik wil zeggen is: Het is gewoon tijd voor Chamakh Taarabt Belhanda Hadji Kharja


Pagina's : [1] 2 3