Bekijk volle/desktop versie : zwanger 3 maanden na keizersnede



29-03-2013, 12:31
Hallo ladies.
Ik ben 3maanden geleden bevallen van een prachtig kindje♥♡ tbarkellah.
Ik heb een keizersnede gehad omdat de baby in stuit lag.
Bij mijn laatste controle adviseerde de gynaecoloog mij binnen een jaar niet zwanger te raken.
Omdat litteken en hechtingen moet helen en baarmoeder weer tot rust moet komen.
Ivm risico scheuren litteken.
En hier ben ik nu 3 maanden later. ...OVERTIJD.
Ik voel mij niet zwanger en denk ook niet dat ik zwanger ben. tijdens mijn borstvoeding periode heb geen pil geslikt. Maar ook geen gemeenschap ivm herstel.
Maar nadat ik gestopt ben met borstvoeding ben ik begonnen met de pil. 1 maand een k vrees dat het toen niet betrouwbaar was.
Mocht ik zwanger zijn dan is het heel wellkom. En ben ik heel blij met een broertje of zusje voor mijn dochtertje. Het zal heel moeilijk zijn en veel in 1x maar later heb je er profijt van denk ik.

Zijn er meerdere hier die snel zwanger zijn geraakt na keizersnee of na een normale bevalling?

29-03-2013, 12:43


Gefeliciteerd mocht je zwanger z%u0131jn, maar meid wees toch extra voorzichtig!!!
Het is je gezondheid!

29-03-2013, 13:17
Hahahah geniet er van! Alleen klote ivm die keizersnede. Ik hoop stiekem ook om spontaan zwanger te raken. Maar om er nu bewust voor te kiezen lijkt me eng.
Doe een test dan weet je gelijk meer, als het zo is kun je er niks aan verander er enkel van genieten.

29-03-2013, 13:22
Ik zou het eerlijk gezegd niet aankunnen!

Baby's zijn wel gemakkelijk, maar ze worden drukker en drukker.
Ben ik blij dat ik me kan concentreren op deze dreumes, heb mijn handen vol



Maar als je zwanger zou zijn, is het elmekteb. & Allah soubhana watala geeft enkel wat je aankan.

29-03-2013, 13:43



Citaat door SelfConcience:
Hallo ladies.
Ik ben 3maanden geleden bevallen van een prachtig kindje♥♡ tbarkellah.
Ik heb een keizersnede gehad omdat de baby in stuit lag.
Bij mijn laatste controle adviseerde de gynaecoloog mij binnen een jaar niet zwanger te raken.
Omdat litteken en hechtingen moet helen en baarmoeder weer tot rust moet komen.
Ivm risico scheuren litteken.
En hier ben ik nu 3 maanden later. ...OVERTIJD.
Ik voel mij niet zwanger en denk ook niet dat ik zwanger ben. tijdens mijn borstvoeding periode heb geen pil geslikt. Maar ook geen gemeenschap ivm herstel.
Maar nadat ik gestopt ben met borstvoeding ben ik begonnen met de pil. 1 maand een k vrees dat het toen niet betrouwbaar was.
Mocht ik zwanger zijn dan is het heel wellkom. En ben ik heel blij met een broertje of zusje voor mijn dochtertje. Het zal heel moeilijk zijn en veel in 1x maar later heb je er profijt van denk ik.

Zijn er meerdere hier die snel zwanger zijn geraakt na keizersnee of na een normale bevalling?
Ik ben zelf 4 maanden na een keizersnede weer zwanger geraakt. Het was niet gepland maar elhamdoulilah wel welkom.
Zoals je zei zal het inderdaad een zware en moeilijke tijd worden maar later zal ik er wel profijt van hebben insha allah.