Bekijk volle/desktop versie : Gatverdamme!!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

29-03-2013, 04:31
Ladies wat ik vandaag heb meegemaakt.

Het broertje van mijn man heeft mijn auto geleend. Doet ie wel vaker, geen probleem. Tot vandaag.
Mijn man en ik reden naar huis en zagen mijn auto geparkeerd staan op een plek in de buurt van ons huis maar een beetje afgelegen. Mijn man keerde om en reed naar de auto en belde ondertussen zijn broertje. Toen we bijna bij de auto waren zag ik dat zijn broer gewoon in de auto zat. Ik zag hem in eerste instantie niet omdat stoel helemaal naar achteren was geklapt. Ik wilde uitstappen om te kijken maar mijn man gaf in eens gas bij. Ik begreep in eerste instantie niet waarom, mijn man begon begon te vloeken en te tieren. Wat bleek, blijkbaar zat er een meisje naast hem die hem van onderen een beurt gaf. Ik zit mezelf nu thuis op te vreten. Gatverdamme. Ik weet niet of zijn broer ons gezien heeft. De auto krijgt ie nooit meer mee maar eerlijk gezegd wil ik er ook nietmeer in rijden.

29-03-2013, 04:37


Laten schoonmaken en niet meer uitlenen. Mag hij voortaan op n fiets gepijpt worden.

29-03-2013, 04:40
bah bah bah... ook gewoon respectloos. Achterin zit gewoon het kinderzitje van mijn zoontje. Maar idd schoonmaken op zijn kosten. Mijn man is boos gaan slapen. Hij zal hem er morgen mee confronteren.

29-03-2013, 04:40
Hij mocht de auto altijd lenen als ie ergens heen moest, deed er nooit moeilijk over maar nu echt niet meer.

29-03-2013, 07:22


ontsmetten die handel!!!!!

29-03-2013, 07:54

Citaat door Bonafide24:
Ladies wat ik vandaag heb meegemaakt.

Het broertje van mijn man heeft mijn auto geleend. Doet ie wel vaker, geen probleem. Tot vandaag.
Mijn man en ik reden naar huis en zagen mijn auto geparkeerd staan op een plek in de buurt van ons huis maar een beetje afgelegen. Mijn man keerde om en reed naar de auto en belde ondertussen zijn broertje. Toen we bijna bij de auto waren zag ik dat zijn broer gewoon in de auto zat. Ik zag hem in eerste instantie niet omdat stoel helemaal naar achteren was geklapt. Ik wilde uitstappen om te kijken maar mijn man gaf in eens gas bij. Ik begreep in eerste instantie niet waarom, mijn man begon begon te vloeken en te tieren. Wat bleek, blijkbaar zat er een meisje naast hem die hem van onderen een beurt gaf. Ik zit mezelf nu thuis op te vreten. Gatverdamme. Ik weet niet of zijn broer ons gezien heeft. De auto krijgt ie nooit meer mee maar eerlijk gezegd wil ik er ook nietmeer in rijden.
Waar je je druk om maakt om 4.31 in de ochtend

Ontopic: had hem meteen geconfronteerd. Dit kan echt niet. Vuile hond! Doe je auto wassen met ligeya en dasty, voor je eigen bestwil.

29-03-2013, 08:02
Wat een drama toch.

29-03-2013, 08:03
BAH! Wat dacht je van een volledige reinigingsbeurt op zijn kosten.

29-03-2013, 08:08
Snap niet dat je man hem niet ter plekke eruit gegooid heeft..
verder mag je hopen dat ie verder is gegaan in de auto dan dat..

29-03-2013, 08:10
Snap niet dat je man hem niet ter plekke eruit gegooid heeft..
verder mag je hopen dat ie niet verder is gegaan in de auto dan dat..

29-03-2013, 08:10

Citaat door moslimaatjuh09:
Snap niet dat je man hem niet ter plekke eruit gegooid heeft..
verder mag je hopen dat ie verder is gegaan in de auto dan dat..
Misschien was het wel een man die hem pijpte

29-03-2013, 08:14
ieeww gatverdamme yas mi ne

29-03-2013, 08:17


Ik ga stuk!!! Even serieus.....kan het nog gekker???

29-03-2013, 08:21
Wil je nou raad of had je gewoon de behoefte om de broertje van je man zwart te maken op M.nl?

29-03-2013, 08:23

Citaat door moslimaatjuh09:
ieeww gatverdamme yas mi ne
You never know

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7