Bekijk volle/desktop versie : heeft iemand ervaringen met Ethinylestradiol / Levonorgestrel



28-03-2013, 20:19
Ik kreeg het vandaag mee maar ik lees alleen slechte en negatieve dingen erover op het internet zal ik het proberen of morgen gewoon de huisarts bellen en een andere pil aanvragen?

28-03-2013, 20:23


Alle anticonceptiepillen zijn helaas slecht


Sent from my iPhone using Tapatalk.

28-03-2013, 20:23
Denk dat je over elke anticonceptie wel wat geks leest

ik gebruik m nu 3 weken.. hmdl nergens last van. op wat hoofdpijn na (Wat ook met andere dingen te maken kan hebben overigens)

tis een lichte pil heb ik begrepen,, een goedkope versie van microgynon30(ofzoiets)

28-03-2013, 21:49
ik heb m al een tijd geleden gekregen...idd alles rondom de pil is eng nu....ik had eigenlijk nooit echt de bijsluiter gelezen, maar na al dat nieuws, toch maar gedaan!
Op zich wel redelijk, wel veel meer hoofdpijn dan de pillen die ik hiervoor had....en heel vervelend schimmelinfectie! Dus ik wil toch een andere vragen bij de huisarts.

Maar goed, klachten hoeven uiteraard niet bij iedereen hetzelfde te zijn he! Je kan ook geen klachten hebben.

02-04-2013, 08:05


Die pil heeft mijn huisarts ook aan mij voorgeschreven maar na al die reactie's wil ik het geen eens proberen en ga vragen of ik de yasmina pil wil. Wil helemaal geen risico lopen omdat bijna mijn bruiloft is en yasmina pil heb ik toch veel goeie reactie's gelezen..

Ik ga zo de dokter bellen maar weet niet wat voor beste reden ik kan zeggen waarom ik yasima pil wil?