Bekijk volle/desktop versie : tips om aan te komen.



Pagina's : [1] 2

27-03-2013, 16:22
ik weeg 54 kilo en wil zo graag paar kilos aan komen ik heb echt van alles geprobeerd maar kom geen kilo aan.

27-03-2013, 16:23


heb precies hetzelfde..maar zit er niet mee ofzo kom ik een kilo's aan oke, blijf ik zo ookgoed.
Alhamdoulillah.

27-03-2013, 16:25

Citaat door tamshoent-c:
heb precies hetzelfde..maar zit er niet mee ofzo kom ik een kilo's aan oke, blijf ik zo ookgoed.
Alhamdoulillah.



ik ook niet.maar paar kilos aankomen kan geen kwaad.althans dat vind ik. hoeveel weeg jij?

27-03-2013, 16:26
De vrouwen gaan jou hier ogen. Ze willen hier allemaal juist afvallen en jij opent een topic waarin je vraagt om tips om aan te komen.

27-03-2013, 16:27


je kan ook wat kilos van mij krijgen, bij mij moet er 3 kilo af. Als ik die 3 kilo aan je kon geven, had ik het gedaan.
Meid houden zo, ooit zal je een paar kilos erbij krijgen, maak je maar geen zorgen.

27-03-2013, 16:27

Citaat door NietTeStoppuh:
De vrouwen gaan jou hier ogen. Ze willen hier allemaal juist afvallen en jij opent een topic waarin je vraagt om tips om aan te komen.
haha maar ik meen het echt.ik wil ongeveer 5 kilo aankomen.wie kan fissabillah 5 kilos kwijt voor deze lieve dame

27-03-2013, 16:28
Ik ben een kilootje aan gekomen, nog geen 55 kg, maaar we gaan de goede kant op. Ben tegenwoordig de hele tijd aan het grazen.
Men raadt ook fenegriek aan, hoelba, maar dat is zo sterk. Wel lekker in trid.

27-03-2013, 16:28

Citaat door NietTeStoppuh:
De vrouwen gaan jou hier ogen. Ze willen hier allemaal juist afvallen en jij opent een topic waarin je vraagt om tips om aan te komen.
Hahahahaha, t heeft iets te maken met dat iets in je buik bij sommigen verteert het sneller dan bij anderen ...

27-03-2013, 16:29
hoelba,chocola lekker bankhangen geen stress geen elhoeb en grote porties nemen is allemaal goed voor je !

27-03-2013, 16:30

Citaat door Fatoum:
je kan ook wat kilos van mij krijgen, bij mij moet er 3 kilo af. Als ik die 3 kilo aan je kon geven, had ik het gedaan.
Meid houden zo, ooit zal je een paar kilos erbij krijgen, maak je maar geen zorgen.



haha sadaka fisabillah maar je hebt gelijk ik moet niet klagen.ik ben nu slank en ik moet dat gewoon zo houden die kilos komen wel bij in de toekomst;hihi:

Citaat door aisling:
Ik ben een kilootje aan gekomen, nog geen 55 kg, maaar we gaan de goede kant op. Ben tegenwoordig de hele tijd aan het grazen.
Men raadt ook fenegriek aan, hoelba, maar dat is zo sterk. Wel lekker in trid.
die hoelba heb ik echt dagelijkg gegeten.uiteindelijk ben ik ermee gestopt omdat er geen resultaat was.

27-03-2013, 16:32

Citaat door tamshoent-c:
hoelba,chocola lekker bankhangen geen stress geen elhoeb en grote porties nemen is allemaal goed voor je !



ik ben gek op chocola en eet dat dagelijks.hoelba eet ik dagelijks en stressen dat doe ik wel.waarom geen elhoeb

27-03-2013, 16:33

Citaat door Tamatoth-Farid:
ik ben gek op chocola en eet dat dagelijks.hoelba eet ik dagelijks en stressen dat doe ik wel.waarom geen elhoeb
Nou van stress ga je ook zo dun worden geloof me en van elhoeb komt de stress al helemaal awah bessah !

27-03-2013, 16:34


dagelyks havermout eten

ik had deze tip gekregen & ben 2/3 kg bygekomen ; had ook veel verschillende zaken geprobeerd om aan te komen maar deze is iets wat by my helpde misschien by jou ook?

27-03-2013, 16:35

Citaat door Tamatoth-Farid:
haha maar ik meen het echt.ik wil ongeveer 5 kilo aankomen.wie kan fissabillah 5 kilos kwijt voor deze lieve dame


Ik kan het wel kwijt, zelfs meer dan 5 kilo.

Citaat door tamshoent-c:
Hahahahaha, t heeft iets te maken met dat iets in je buik bij sommigen verteert het sneller dan bij anderen ...
Ja, ik denk het. Ik moet wel toegeven dat ik na mijn huwelijk wel afgevallen ben. Ik ben lichter dan voor mijn trouwen. Vooral na de bevalling vlogen de kilo´s eraf.

27-03-2013, 16:36

Citaat door tamshoent-c:
Nou van stress ga je ook zo dun worden geloof me en van elhoeb komt de stress al helemaal awah bessah !


klopt ik wist wel dat je van stress zou aankomen.maar stressen dat zit in me ik stres voor alles en daar zou ik nooit vanaf komen.Mena Elhoeb ik heb geen elhoebdat komt wel.

Citaat door StreetChic:
dagelyks havermout eten

ik had deze tip gekregen & ben 2/3 kg bygekomen ; had ook veel verschillende zaken geprobeerd om aan te komen maar deze is iets wat by my helpde misschien by jou ook?
havermout?helpt dat echt...ik zal dat maar eens proberen.

Pagina's : [1] 2