Bekijk volle/desktop versie : wie heeft meer ervaring met de Oil of Ibrahim van sweet sunnah??



27-03-2013, 15:00
de titel zegt het al

27-03-2013, 16:12


nooit van gehoord......voor wat wordtht gebruikt.

27-03-2013, 16:14

Citaat door kip2:
de titel zegt het al
Dat vind ik persoonlijk te ver gaan, suggereren dat er een of ander magisch verband is met de profeet Abraham ...

27-03-2013, 18:33

Citaat door DiaDya:
nooit van gehoord......voor wat wordtht gebruikt.
Onze eigen unieke elixer van koudgeperste olie, die rijk is aan Omega 3 en 6, is geformuleerd voor de behandeling van eczeem, artritis psoriatica, psoriasis, droge huid en berg (bij kinderen). De vetzuren die onze formule bevat, zijn ‘goede’ vetten, en zijn essentieel omdat het lichaam ze nodig heeft en ze niet kan vervaardigen uit ander stoffen.

Uit onderzoek blijkt dat een direct verband is tussen een tekort aan deze vetzuren en eczeem en andere huidaandoeningen. Het is essentieel dat de huid van binnenuit hersteld wordt. De juiste voeding is de sleutel. Vitamine B3, B6, vitamine C, zink en magnesium spelen een grote rol in het produceren van prostaglandine.

Vitamine A - vervaardigd uit gezond bètacaroteen - helpt om de huid te verdunnen, wat heel nuttig is voor degene die last van eczeem heeft. In combinatie met vitaminen, mineralen en anti-oxidanten die het lichaam nodig heeft, zal het lichaam samenwerken met de vitaminen om beschadigd weefsel te herstellen. Het gebruik van Ibrahim Olie met zijn effectieve bestanddelen in combinatie met een aangepast dieet zal tot bevredigend resultaat leiden.

Bevat 480 ml.

Ingrediënten: Blackseed-olie, Lijnzaad-olie, Teunisbloem-olie, Borage-olie, Olijfolie, Vitamine E.

27-03-2013, 18:34



Citaat door Sharpy:
Dat vind ik persoonlijk te ver gaan, suggereren dat er een of ander magisch verband is met de profeet Abraham ...
wat bedoel je?

27-03-2013, 18:47
ken ik niet.

27-03-2013, 19:33
toch bedankt voor je antwoord