Bekijk volle/desktop versie : Carrière Niels Kokmeijer ten einde door Rachid Bouazouan!?



Pagina's : [1] 2 3

11-01-2005, 16:10
Niels Kokmeijer heeft zijn laatste wedstrijd in het betaald voetbal gespeeld. De aanvaller van Go Ahead Eagles moet noodgedwongen een punt achter zijn carrière zetten.
Kokmeijer (28) liep in de wedstrijd tegen Sparta Rotterdam van 17 december een dubbele beenbreuk op na een onbezonnen actie van Rachid Bouazouan. Die blessure betekent het einde aan zijn loopbaan als voetbalprof, zo heeft de aanvaller van Go Ahead Eagles moeten inzien.

Van de behandelende artsen in het Erasmus Ziekenhuis kreeg Kokmeijer te horen dat het is uitgesloten dat hij ooit nog op niveau zal kunnen voetballen. Het is onzeker of hij weer normaal kan lopen.

Kokmeijer heeft al vier operaties moeten ondergaan. Bij de derde ingreep werd geconstateerd dat spieren, spierweefsel en één van de drie slagaders kapot waren, waarna deze operatief werden verwijderd. Overwogen wordt een spier uit zijn rug in het been te zetten.

Dader Bouazouan kreeg een straf van twaalf wedstrijden van de KNVB. Maar de Sparta-verdediger wacht waarschijnlijk ook nog een gang naar de rechtbank. 'Zo zwaar mogelijk straffen is de enige manier om het geweld uit te bannen. In mijn geval zal het waarschijnlijk op een rechtszaak uitlopen', zegt Kokmeijer deze week in VI.

Kokmeijer maakte in het seizoen 1998/99 bij FC Volendam zijn debuut in het betaald voetbal. In de drie seizoenen aan De Dijk verdiende hij een transfer naar SC Heerenveen. In Friesland kwam de Uitgeester door een gebroken kuitbeen niet aan spelen toe. Afgelopen seizoen pakte de aanvaller bij Haarlem de draad weer op. Go Ahead Eagles haalde hem vervolgens naar Deventer, waar hij dit seizoen vier keer scoorde in veertien wedstrijden.

11-01-2005, 16:15


vaja voor hem
als ik rachis was dan zou ik stoppen met voetbal

13-01-2005, 12:19
Het is inderdaad erg triest, ik zag er gister de beelden van op tv....en het was echt een zware karate trap.....
Ook las ik in de spits dat rachid maar 1 keer langs ik geweest in het ziekenhuis om excuses te maken.. en daarna nooit meer wat van zich heeft laten horen.....

Moeilijk..........Rachid begint net zijn carriere en eindigt dat van een ander...lastig

13-01-2005, 12:42

Citaat door Dunyaa:
Het is inderdaad erg triest, ik zag er gister de beelden van op tv....en het was echt een zware karate trap.....
Ook las ik in de spits dat rachid maar 1 keer langs ik geweest in het ziekenhuis om excuses te maken.. en daarna nooit meer wat van zich heeft laten horen.....

Moeilijk..........Rachid begint net zijn carriere en eindigt dat van een ander...lastig
Misschien zal dit ook het einde van Rachid's zijn carriere zijn, iedereen kotst hem uit en zijn club overweegt om zijn contract misschien te ontbinden. Hij kan beter in een andere land een carriere opbouwen, want hier zal deze incident hem voor altijd achtervolgen....

13-01-2005, 14:06


12 wedstrijden maar,,wat dacht je van 1 jaar...

13-01-2005, 14:14
Hij kan er toch niets aandoen!

13-01-2005, 14:36
Nu niet meer, nee....die sukkel had maar niet zo een achtelijke onbezonnen actie in moeten zetten. Als je zoiets op straat doet, wordt je gearessteerd voor poging tot moord

13-01-2005, 15:15
Ach iedereen overdrijft het wel een beetje. In 1986 was er een nog gevaarlijker trap van ik meen een spanjaard (die bij Barca speelde) en nog harder en volop op de knieen van Maradonna attackteerde en dat bleef iedereen ook bij maar die spanjaard speelde wel gewoon door. Ik bedoel het kan altijd gebeuren.

Als ik Rachid was zou ik gewoon blijven doorspelen en sterk blijven.

13-01-2005, 17:20

Citaat door Kneusje:
Ach iedereen overdrijft het wel een beetje. In 1986 was er een nog gevaarlijker trap van ik meen een spanjaard (die bij Barca speelde) en nog harder en volop op de knieen van Maradonna attackteerde en dat bleef iedereen ook bij maar die spanjaard speelde wel gewoon door. Ik bedoel het kan altijd gebeuren.

Als ik Rachid was zou ik gewoon blijven doorspelen en sterk blijven.
dat weet ik nog als de dag van gisteren,maar was niet alleen Maradonna zijn slachtoffer

13-01-2005, 17:26
misschien wordt die niels kokmeijer ook zo goed als maradonna!

het is het risico van het vak!

13-01-2005, 17:49
Rachid word idd zwaar uitgekotst door de meeste Sparta supporters laat staan door supporters van andere NL clubs....en om eerlijk te zijn zou ik zo'n speler ook niet graag bij NAC zien...

13-01-2005, 21:30

Citaat door farkous:
dat weet ik nog als de dag van gisteren,maar was niet alleen Maradonna zijn slachtoffer
Die attack was toch erger dan die tegen Kokmeijer?

14-01-2005, 15:18



Citaat door Kneusje:
Ach iedereen overdrijft het wel een beetje. In 1986 was er een nog gevaarlijker trap van ik meen een spanjaard (die bij Barca speelde) en nog harder en volop op de knieen van Maradonna attackteerde en dat bleef iedereen ook bij maar die spanjaard speelde wel gewoon door. Ik bedoel het kan altijd gebeuren.

Als ik Rachid was zou ik gewoon blijven doorspelen en sterk blijven.
Beguiristein (denk ik)

Rachid komt er wel overheen, gebeuren wel meer dingen in t heetst van de strijd.

14-01-2005, 15:21
Ik heb weleens ergere dingen gezien, maar dan niet in het betaald voetbal. Moeilijk...

14-01-2005, 16:29
xxxx Rachid!!!
Die Klootzak Had Dat Niet Moeten Doen!! Tering Lijer!
Echt Zielig Voor Die Tata Man! Het Moest Jou Eens Gebeuren Man

Pagina's : [1] 2 3