Bekijk volle/desktop versie : Speciaal bericht voor jou!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

26-03-2013, 11:25
salaam Aleikom warahmatullah[/FONT]
[FONT=Fixedsys]

dit bericht is speciaal voor jou, al hoewel het verstuurd is naar duizenden personen, voor elke persoon zit er een verborgen boodschap , wie weet zet het je aan het denken, wie weet geeft het je hoop, en Allah subhan wa taella bepaald Zelf wie hier iets eruit haalt.


Beste lezer, als eerste moet je weten dat in wat voor situatie je nu ook verkeerd, het verhaal is nog niet afgelopen, een aantal slechte hoofdstukken betekent nog niet dat het einde van het boek is genaderd.

Voel je niet alleen, voel je niet verdrietig, je bent op weg naar je succes, je bent op weg naar je overwinning.

Zie het zo, je zit in een auto, je stelt in je TOMTOM je bestemming in, dan hoef je niet te weten welke weggetjes je gaat benaderen, je hoeft niet van te voren te weten of je naar links of naar rechts moet, het enige wat je hoeft te weten is je bestemming .

Nou zie jouw TOMTOM als Allah subhan wa taella , het enige wat je hoeft in te stellen is je bestemming , (je wens, je droom, je dua, smeekbeden), vervolgens vertrouw je erop dat je TOMTOM Allah subhan wa taella jou naar je bestemming brengt.

Als er een weg is afgesloten zul je worden omgeleid, soms komen er files (wees dan geduldig) , soms heb je pech onderweg (zoek hulp) , soms raak de benzine op (tank bij door meer aan je geloof te doen) .

Het maakt niet uit wat je momenteel meemaakt, misschien ben je gezakt voor je theorie/rij/school examen, misschien zit je in een scheiding of krijg je je kind niet altijd te zien, misschien heb je ruzie met je familie of ben je ziek, wat het ook is, geef nooit op .

Jij bent niet slecht ondanks je fouten en ondanks je zondes, je bent niet vervloekt, denk niet meteen dat er shor (voodoo) is gedaan, Allah subhan wa taella beloofd in de Koran letterlijk in velen hoofdstukken vergeving en leiding voor degene die berouw tonen en weer terug keren, je bent niet schijnheilig als je veel fouten hebt gemaakt of nog maakt en je wilt weer bidden.

Twijfel niet wie je gister was, accepteer wie je vandaag bent en droom wie je morgen kunt zijn. .

Op dit moment zie je wellicht geen uitweg, probleem na probleem komt op je af, maar vraag je het volgende is af: “is dit een ramp of is dit een beproeving?” Een ramp is iets als een aardbeving, een tsunami, een oorlog enz. en een beproeving is een les om je sterker te maken, je zondes te vergeven en je te leiden naar mooie tijden.

Beproevingen zijn net als medicijnen, ze smaken vies maar ze zijn er om je te helpen.

Misschien voel jij je alleen, je hebt geen echte vrienden/vriendinnen, je bent misschien nog niet getrouwd en je band met je naasten is niet best, treur niet, jouw Beste Vriend is Allah subhan wa taella , vraag Hem en Hij zal op Zijn manier antwoorden, de Engelen zijn je vrienden, je ziet ze niet maar ze zijn er met z’n velen, wanneer je je echt alleen voelt betekent dat Allah subhan wa taella jou op dat moment voor Zichzelf wil hebben, wees dus geduldig.

Als jij in het verleden fouten hebt gemaakt is dat niet erg, we maken allemaal fouten, niemand is perfect, als jij je eer hebt verloren wil dat nog niet zeggen dat je slecht bent, als jij spijt hebt en berouw toont dan zal Allah subhan wa taella als Hij wil jou die eer weer geven, jou fouten zijn alleen tussen jou en je Schepper, je bent niet verplicht om het aan andere te vertellen.

Wordt er over je gepraat, geroddeld of wordt je ergens van beschuldigd ga er dan niet op in, spreken is zilver maar zwijgen is goud, ga dus voor het goud, je hoeft geen drama te maken omdat mensen over je praten, want of je wilt of niet ze zullen toch praten.

Beste lezer, het wordt tijd dat jij op staat en gaat doen wat je altijd hebt willen doen, en dat is je dromen waar maken, je hoeft niet te weten hoe je je dromen gaat waar maken, het enige wat je hoeft te doen is een eerste stap , mislukt deze dan ga je voor de volgende.[/FONT]
[FONT=Fixedsys]“Allah subhan wa taella voorziet elke vogel van voedsel maar gooit het niet in het nest”

Wees trots op jezelf, hou van jezelf, voel je niet lelijk omdat je andere mooier vind, jij bent masallah, jij bent uniek, innerlijk overwint het uiterlijk, laat andere je maar dik vinden, als jij niet tevreden bent met je gewicht dan kun je er wat aan doen, als jij in een rolstoel zit en de dokters zeggen dat je nooit meer kan lopen dan kennen ze Allah subhan wa taella nog niet, milljoenen maken dagelijks wonderen mee.

Focus op de oplossing en niet op het probleem, laat niet andere je leven bepalen, jij bepaald hoe je wilt leven, de mensen kunnen alles van je afnemen maar jou ziel behoort tot Allah subhan wa taella , en Hij zorgt ervoor dat het vrij is, dat het onmogelijke kan bereiken, jij kan alles inshallah bereiken wat je wilt, jij kan die ene baan krijgen, jij kan in die mooie huis wonen, jij kan verre reizen maken, jij kan alles zolang je op Allah subhan wa taella vertrouwt.

Dit is het einde van het bericht, geef deze door aan je familie, je vrienden, je vriendinnen, je collega’s, Moslims en niet-Moslims, je zult inshallah zien wat voor mooie dingen voor jou en hen kunnen gebeuren.., ik weet waar ik over praat, want het is mij ook overkomen en het overkomt mij nog steeds, en ik ben geen geleerde, geen imam, geen wonderkind, ik ben net als jij, wat ik kan..kan jij ook, dus ga ervoor!
wa salaam Aleikom

26-03-2013, 11:36


Hasbunallahoe wa ni'mal wakil!

Djazzaak allahoe khairan voor het plaatsen

26-03-2013, 11:37
wauw mashaAllah. Normaal kan ik zulke teksten niet aandachtig lezen, maar hier kwam ik wel doorheen. BarrakAllahoe feek!!

26-03-2013, 11:41
Dit is egt mooi. Heb je dit zelf verzonden?

26-03-2013, 12:31


masha'Allah wat een mooie bericht,moge allah jou belonen

27-03-2013, 08:07
Ameen! Prachtig mashaAllah! Heel creatief. DjazakAllahoe gair

:nijn

27-03-2013, 18:57
Up plaats nog meeeeeer

27-03-2013, 19:09
Jaa mee eens

27-03-2013, 20:05
Volgens mij moet deze topic naar onzinhoek plaatsen

27-03-2013, 20:08
MaashaaAllaah prachtige woorden!

-

28-03-2013, 07:11
Weer een leuke topic..mooi woorden mash'Allah.

Djazaak Allah voor het plaatsen.

28-03-2013, 11:24

Citaat door _volledig_:
Volgens mij moet deze topic naar onzinhoek plaatsen
Inderdaad..

28-03-2013, 13:51



Citaat door Gehypnotiseerd:
Inderdaad..

haha onzinhoek is populairder dan gangam stijl

28-03-2013, 21:49
!

29-03-2013, 09:43



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10