Bekijk volle/desktop versie : clearblue ovulatietest



25-03-2013, 23:26
hoi dames, vinden jullie ovulatietest van clearblue voor 40euro(7stuks) het waard? ik vind het best wel prijzig maar vind geen goedkopere. en wie heeft wel eens online bestelt ?

26-03-2013, 00:58


Absoluut niet doen, veel te duur.

Bestel deze; http://www.sensitest.nl/index.php?p=sensitest-ovulatietest-dipstick

Goedkoop, betrouwbaar en wordt snel geleverd.

Ik heb er goede ervaringen mee en velen die ik ken ook.

26-03-2013, 07:54
Yips aylanah heeft gelijk. Die gebruikte ik ook. Zeer goede ervaring mee.

26-03-2013, 20:16

Citaat door Aylanah:
Absoluut niet doen, veel te duur.

Bestel deze; http://www.sensitest.nl/index.php?p=sensitest-ovulatietest-dipstick

Goedkoop, betrouwbaar en wordt snel geleverd.

Ik heb er goede ervaringen mee en velen die ik ken ook.

en als je in belgie woont word die ook snel geleverd en hoeveel zijn de verzendkosten? en welke van die ovutesten gebruik je?

Citaat door Rania.:
Yips aylanah heeft gelijk. Die gebruikte ik ook. Zeer goede ervaring mee.
welke gebruikte jij van ? er zijn zoveel van sensitest?

26-03-2013, 23:53



Citaat door _MiisNadoria_:
en als je in belgie woont word die ook snel geleverd en hoeveel zijn de verzendkosten? en welke van die ovutesten gebruik je?

welke gebruikte jij van ? er zijn zoveel van sensitest?
Voor België ga je naar sensitest.be ipv sensitest.nl, verzendkosten zijn 2,50 en levering is waarschijnlijk hetzelfde als hier in Nl. Ik gebruikte de testen van de link die ik heb geplaatst.

27-03-2013, 00:43

Citaat door Aylanah:
Voor België ga je naar sensitest.be ipv sensitest.nl, verzendkosten zijn 2,50 en levering is waarschijnlijk hetzelfde als hier in Nl. Ik gebruikte de testen van de link die ik heb geplaatst.
oke shokran schat. ik had wel geprobeerd naar die sensitest.be te gaan maar ik blijf bij hetzelfde ? werd jij zwanger door die sensitest te gebruiken of was dat gewoon overwachts als ik vragen mag?

28-03-2013, 01:28

Citaat door _MiisNadoria_:
oke shokran schat. ik had wel geprobeerd naar die sensitest.be te gaan maar ik blijf bij hetzelfde ? werd jij zwanger door die sensitest te gebruiken of was dat gewoon overwachts als ik vragen mag?
De website is inderdaad precies hetzelfde.

Ik heb meerdere maanden ovulatietesten gebruikt, ook in de maand dat ik zwanger werd alhamdolilah. Ik vond het heel prettig om inzicht te hebben in mijn cyclus.

28-03-2013, 03:18

Citaat door Aylanah:
De website is inderdaad precies hetzelfde.

Ik heb meerdere maanden ovulatietesten gebruikt, ook in de maand dat ik zwanger werd alhamdolilah. Ik vond het heel prettig om inzicht te hebben in mijn cyclus.
oowh hihi echt schattig.. mijn man zegt dat ik niet te veel hiermee bezig moet zijn en dat ik het gewoon zijn gangetje moet laten gaan .. en mijn zussen vinden dit ook.. ik heb geen geduld om lang te wachen. wat zou jij doen in mijn plaats pff ?

28-03-2013, 12:35
http://www.123ovulatietest.nl/index.php?item=&action=page&group_id=10000001&lang =NL

deze zijn nog goedkoper als de sensitest geloof ik

03-04-2013, 02:00
hoi dames, ik heb die sensitest besteld en heb ze ontvangen.. nou dames hoe gaat dit in mekaar? moet je dit dagelijks gebruiken of zijn er dagen dat je het moet doen? help