Bekijk volle/desktop versie : SToned!



Pagina's : [1] 2

25-03-2013, 22:11
Ey wat is er mis met mij? Steeds als ik naar 1 punt kijk (bijvoorbeeld op het beeldscherm dit vak) dan begint het hele beeld te shaken . Het beeld zie ik dan echt heen en weer gaan van links naar rechts...

25-03-2013, 22:13


Ben je alleen thuis?

25-03-2013, 22:17
N
Citaat door Jules:
Ben je alleen thuis?
Nee, mijn moeder ligt naast me op de bank 3lash?

25-03-2013, 22:17
ga slapen

25-03-2013, 22:18


Oh nu ik erbij nadenk, ik was wel een paar keer duizelig vanmiddag. Toen draaide het beeld schuddend rond

25-03-2013, 22:18

Citaat door FATIMAZOHRA85:
ga slapen

Alleen als je mij 1 van je bibies belooft te geven.

Allahoemma baarik, moge Allah je kindjes behouden en beschermen.

25-03-2013, 22:19

Citaat door Meid..:
NNee, mijn moeder ligt naast me op de bank 3lash?
Nou, laat haar dat beeld zien. Als zij het niet ziet ligt het dus niet aan je computer maar aan jou als zij het ook ziet dan mag die computer uit het raam gegooid worden, heb je niks meer án.

25-03-2013, 22:20

Citaat door Meid..:
Alleen als je mij 1 van je bibies belooft te geven.

Allahoemma baarik, moge Allah je kindjes behouden en beschermen.
Nee nee, ik wil al een baby! Jij hebt het nergens staan in je OT of wat dan ook dus jij moet achter aansluiten|!

25-03-2013, 22:21

Citaat door Meid..:
Alleen als je mij 1 van je bibies belooft te geven. Allahoemma baarik, moge Allah je kindjes behouden en beschermen.
nee blijf maar op ,en naar het beeldscherm kijken

ameen. je bent lief en doe wat jules zegt

25-03-2013, 22:22

Citaat door Jules:
Nou, laat haar dat beeld zien. Als zij het niet ziet ligt het dus niet aan je computer maar aan jou als zij het ook ziet dan mag die computer uit het raam gegooid worden, heb je niks meer án.
!

Ze gaat zeggen dat compjoeter de zus van de duivel is en ze heeft nog gelijk ook!

Citaat door Jules:
Nee nee, ik wil al een baby! Jij hebt het nergens staan in je OT of wat dan ook dus jij moet achter aansluiten|!
ga jij eens even heel gauw zelf even aan de slag. Jij bent al bijna reatty,



Julesssss mijn baarmoeder kriebelt

25-03-2013, 22:23

Citaat door FATIMAZOHRA85:
nee blijf maar op ,en naar het beeldscherm kijken

ameen. je bent lief en doe wat jules zegt
Zjo333!

Maar a Fatoesha, Jules weet niks..dat weet je toch wel..

25-03-2013, 22:25
Hahahaha miskina

25-03-2013, 22:26



Citaat door Meid..:
!

Ze gaat zeggen dat compjoeter de zus van de duivel is en ze heeft nog gelijk ook!
ga jij eens even heel gauw zelf even aan de slag. Jij bent al bijna reatty,



Julesssss mijn baarmoeder kriebelt
Weet je wie de duivel is? Ik geloof het echt bijna... Candycrush...dat is de duivel, het maakt me gewoon helemaal ziek.

Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in die zwangerschap en die bevalling, doe mij maar zo'n kant en klare bibi

Hahaha de mijne ook, ik wil het nu écht heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeel graag. Mijn kinderen zijn in mijn ogen al half volwassen, het gaat gewoon te snel allemaal.

Jij hebt nog een halve baby rondlopen dus dat zijn 2 argumenten tegen 1

25-03-2013, 22:26

Citaat door krullie2011:
Hahahaha miskina
Ik zat net als dat meisje op jouw avater net te kijken!

25-03-2013, 22:30

Citaat door Jules:
Weet je wie de duivel is? Ik geloof het echt bijna... Candycrush...dat is de duivel, het maakt me gewoon helemaal ziek.

Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in die zwangerschap en die bevalling, doe mij maar zo'n kant en klare bibi

Hahaha de mijne ook, ik wil het nu écht heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeel graag. Mijn kinderen zijn in mijn ogen al half volwassen, het gaat gewoon te snel allemaal.

Jij hebt nog een halve baby rondlopen dus dat zijn 2 argumenten tegen 1
Oooooooohh oefff niet jij ook al he, overal om me heen zie ik mensen flippen om dat stomme spel. Lol, slaat nergens op. Ik heb het nooit gespeeld, maar door al die flippage wil ik het niet eens meer spelen.

Ga eentje kopen, Zwangerschap is stom he, ik loop nog met de mankementen rond
Wat vond jij erger...zwangerschap of bevallen?

Je kunt al bijna jouw oudste aan mij koppelen he, dusse...!

Ey mijnes zegt tegenwoordig al: "Neeeheee mammmmaa ma3lish" tegen mij, dat is gewoon volwassen kerelpraat

Pagina's : [1] 2