Bekijk volle/desktop versie : Jihad Jihad Jihad...Syrie



Pagina's : [1] 2

25-03-2013, 19:57
Je hoort steeds meer en meer..

Zou jij opstaan als Marokko aangevallen werd ?

25-03-2013, 19:59


dat is vechten voor land, en dat is haram. ik sta op als ze mekka binnenvallen... tot nu toe is geen enkele kufar mekka ooit ingeweest, mocht dat wel gebeuren dan klopt er niks meer..

25-03-2013, 20:04
Ook al word ik bedreigd ik zal nooit met 1 vinger een wapen aanraken.

25-03-2013, 20:07

Citaat door creativewmn:
Ook al word ik bedreigd ik zal nooit met 1 vinger een wapen aanraken.
het gaat er niet om dat jij bedreigd wordt, maar je deen die begreigd wordt. wij willen het zelfde voor onze kinderen en daarom moet islam blijven leven met de wil van Allah..

25-03-2013, 20:34



Citaat door Spartacuss:
het gaat er niet om dat jij bedreigd wordt, maar je deen die begreigd wordt. wij willen het zelfde voor onze kinderen en daarom moet islam blijven leven met de wil van Allah..


Moslims vechten daar tegen andere moslims. Ik begrijp dus niet helemaal wat je bedoeld?

25-03-2013, 20:45

Citaat door kikker007:
Moslims vechten daar tegen andere moslims. Ik begrijp dus niet helemaal wat je bedoeld?
in ook niet wat jij bedoeld, hoe kan een moslim vechten met zijn broeder tenzij het niet zsijn broeder is...

25-03-2013, 20:51

Citaat door kikker007:
Moslims vechten daar tegen andere moslims. Ik begrijp dus niet helemaal wat je bedoeld?
welke moslims gast
asad kan je niet echt een moslim noemen en zn billenmaatjes evenmin

25-03-2013, 20:52

Citaat door Spartacuss:
in ook niet wat jij bedoeld, hoe kan een moslim vechten met zijn broeder tenzij het niet zsijn broeder is...


Nou moslims maken elkaar wereldwijd af. Kijk maar naar het midden oosten.

25-03-2013, 20:52
@ ts in marokko gaat t niet echt goed wat islam betreft
enige mooie wat nog in marokko gebeurt is de adaan

25-03-2013, 20:53

Citaat door Spartacuss:
het gaat er niet om dat jij bedreigd wordt, maar je deen die begreigd wordt. wij willen het zelfde voor onze kinderen en daarom moet islam blijven leven met de wil van Allah..

25-03-2013, 20:56

Citaat door kikker007:
Nou moslims maken elkaar wereldwijd af. Kijk maar naar het midden oosten.
via waar moet ik kijken, het nos journaal, cnn?

een moslim kan nooit tegen een moslim vechten en ik herhaal tenzij het niet zijn broeder is. assad is geen moslim maar behoort tot een sekte, vertel mij welke moslim kan zijn broeders en zusters zonder pardon neerknallen, geen vrees voor Allah? ik weet wel zeker van niet.

25-03-2013, 20:56
Marokko?

25-03-2013, 21:08



Citaat door Spartacuss:
via waar moet ik kijken, het nos journaal, cnn?

een moslim kan nooit tegen een moslim vechten en ik herhaal tenzij het niet zijn broeder is. assad is geen moslim maar behoort tot een sekte, vertel mij welke moslim kan zijn broeders en zusters zonder pardon neerknallen, geen vrees voor Allah? ik weet wel zeker van niet.

Jij zit met je kop in het zand of je bent heel naïef. Kies maar?

25-03-2013, 21:10

Citaat door kikker007:
Jij zit met je kop in het zand of je bent heel naïef. Kies maar?
weet je wel wat het woord moslim betekent? het is echt geen nationaliteit beste kikker bond

25-03-2013, 21:21

Citaat door Spartacuss:
via waar moet ik kijken, het nos journaal, cnn?

een moslim kan nooit tegen een moslim vechten en ik herhaal tenzij het niet zijn broeder is. assad is geen moslim maar behoort tot een sekte, vertel mij welke moslim kan zijn broeders en zusters zonder pardon neerknallen, geen vrees voor Allah? ik weet wel zeker van niet.
Genoeg moslims die tegen elkaar vechten en vochten.
Zelfs Sahabi die tegen elkaar vochten laat staan in deze tijd.

Pagina's : [1] 2