Bekijk volle/desktop versie : Gevoelens voor een (getrouwde) Marokkaanse moeder



25-03-2013, 03:37

Citaat door Mortal_Kombat:
Ik zo door een straat lopen, zie ik daar een paard in de straat. Ja ja, 't is heel uniek allemaal maar het bestaat. Ging opeens een Marokkaans jongetje van een jaar of 5 (was met zijn mammie) wijzen naar dat paard, en riep keihard 'mama, dat paard heeft 5 benen'. Ik keek mammie aan, en ze werd een beetje verlegen en lachte. Resultaat: ik kreeg ook een extra been. Nu zou ik haar graag in mijn eenpersoonsbed willen op zolder met de gordijntjes dicht, alleen durf ik niet zo goed. Met leeftijdsgenoten heb ik geen problemen, maar een milf (mother i'd like to fuck) is een beetje moeilijk te benaderen aangezien ik nog zo lekker jong ben. Zelf schat ik haar zo rond de 38. Vinden jullie dat nou een beetje goed te doen? Of vinden jullie de houdbaarheidsdatum allang verstreken en moet er een zak overheen?

Lustgevoelens.
.

25-03-2013, 11:33



Citaat door Mortal_Kombat:
Ik zo door een straat lopen, zie ik daar een paard in de straat. Ja ja, 't is heel uniek allemaal maar het bestaat. Ging opeens een Marokkaans jongetje van een jaar of 5 (was met zijn mammie) wijzen naar dat paard, en riep keihard 'mama, dat paard heeft 5 benen'. Ik keek mammie aan, en ze werd een beetje verlegen en lachte. Resultaat: ik kreeg ook een extra been. Nu zou ik haar graag in mijn eenpersoonsbed willen op zolder met de gordijntjes dicht, alleen durf ik niet zo goed. Met leeftijdsgenoten heb ik geen problemen, maar een milf (mother i'd like to fuck) is een beetje moeilijk te benaderen aangezien ik nog zo lekker jong ben. Zelf schat ik haar zo rond de 38. Vinden jullie dat nou een beetje goed te doen? Of vinden jullie de houdbaarheidsdatum allang verstreken en moet er een zak overheen?

Lustgevoelens.
hoi sa7bi

25-03-2013, 12:02

Citaat door Mortal_Kombat:
Ik weet dat je moeder bent maar een milf no way.
Hoe staat het leven ervoor? Alles oké?

25-03-2013, 12:04
Zoek hulp ziekeling..

25-03-2013, 12:33



Citaat door Mortal_Kombat:
Gaat goed, alleen zijn de toetredingsbarrières voor nieuwkomers op de MILF-markt hoog om in termen van Porter te spreken. Wat is de optimale strategie om de milfs die hier rondzwerven op hun knieën te krijgen?
Sorry dit gaat boven mijn pet.

25-03-2013, 13:21

Citaat door Mortal_Kombat:
American Pie heeft de rage doen ontstaan. Iedereen herinnert zich Stifler's Mom.
Ik heb die film nooit gezien, ooit een trailer gezien en wat ik zag was smakeloos voldoende om te doen besluiten de film op mijn 'not-to-watch'-list te zetten.

25-03-2013, 13:34
dat is zina plegen dat is haram

26-03-2013, 09:36

Citaat door Mortal_Kombat:
Milfje, over smaak valt niet te twisten. Als je later volwassen bent, begrijp je dat misschien. Ik stel voor om samen alle zeven delen te bekijken. Wat zijn de werktijden van je partner?