Bekijk volle/desktop versie : sambal voor kinderen



Pagina's : [1] 2 3

11-01-2005, 10:28
he meiden
ik vroeg me af wat jullie ervan vinden wanneer moeders hun kinderen sambal geven als ze stout zijn ik vind het verschrikkelijk
gisteren was ik op een feestje en dat deed een moeder bij een kind ik wou er bijna wat van zeggen maarja dat is niet aan mij ik zou het persoonlijk nooit doen
maar mijn man heeft vroeger wel eens sambal gekregen van zijn moede ik nooit dat zou mijn moeder nooit doen wat vinden jullie ervan

11-01-2005, 12:24


Asalamu Alaykum Wa Rahmatullahi Wa Barakatuhu,

Ik moet er niet aan denken dat ik dat mijn zoontje van 2 aan zou doen! Hoe kun je dat een kind aandoen!
Als mijn zoontje stout is dan zet ik hem in zijn kinderstoeltje voor 10 à 15 min. want dat vind hij vreselijk. Hij houdt ervan om lekker rond te rennen dus dit is voor hem echt een straf. Maar zelfs dit doe ik met gemengde gevoelens.

Wasalamu Alaykum Wa Rahmatullahi Wa Barakatuhu,
FaaZaa

11-01-2005, 13:40
haha, ja dat deed mijn moeder ook welles bij mij, theelepeltje sambal. Mooi dat ik daarin ben getrapt! Het enige irritante is dat het twee keer zo lang duurt voordat je sambal wel kan waarderen later. Maar je kan wel een theelepeltje sambal geven als kids stout zijn geweest, maar dan wel een klein beetje, beetje vlammen in de mond kan geen kwaad, maar geen sadistische hoeveelheid, dat je een hele hoop op dat lepeltje mikt, gewoon mespuntje ofzo.

Maar je moet daarna wel een glas melk geven, dat blust et weer.

11-01-2005, 14:25
sambal?

wat een hart voor iemand die zoiets doet.

heb ik nog nooit gehoord, word wel gezegd dat ze als ze dit of dat doen dat ze dat krijgen maar echt doen, neeeeeeeee.

groetjes

11-01-2005, 17:59


nou ik hoor er wel vaker van maar bij mijn in de familie doen ze dat echt niet

11-01-2005, 20:32
Deze straf zou helemaal niet bij mijn dochter werken zij is eet sambal zonder een kik te geven. Niet dat ik het ooit als straf heb gegeven! Zij wilde een keer perse sambal eten toen heb ik het haar gegeven, ik dacht van dan blijft ze tenminste niet zeuren. Wat bleek ze vond het ook nog lekker .

11-01-2005, 23:36

Citaat door ladyq:
he meiden
ik vroeg me af wat jullie ervan vinden wanneer moeders hun kinderen sambal geven als ze stout zijn ik vind het verschrikkelijk
gisteren was ik op een feestje en dat deed een moeder bij een kind ik wou er bijna wat van zeggen maarja dat is niet aan mij ik zou het persoonlijk nooit doen
maar mijn man heeft vroeger wel eens sambal gekregen van zijn moede ik nooit dat zou mijn moeder nooit doen wat vinden jullie ervan
ik vind dat kindermishandeling

12-01-2005, 08:18
ik vind het ook kindermishandeling maar word wel veel gedaan ik zou hem dan liever een klap geven dan sambal en ik sla mijn kind niet zet hem op te gang en soms krijgt hij een tik als hij echt te ver gaat

12-01-2005, 11:43
wat is eigenlijk sambal?
als ik vragen mag

12-01-2005, 11:51

Citaat door selefiezuster:
wat is eigenlijk sambal?
als ik vragen mag
hahah is dit een grapje gemalen spaanse pepers of andere soorten

12-01-2005, 12:19
In marokko doen ze het wel vaker als kinderen vieze dingen zeggen..

12-01-2005, 12:23
dit heb ik nog nooit gehoord. ik zelf heb 4 kinderen en heb genoeg familie met kinderen maar zulke straffen heb ik nog nooit meegemaakt. wie doet nou zo iets met zijn kind, ik ben echt sprakeloos, als mijn dochter van 3 niet luistert dan stop ik haar gewoon in bed, en na 5 minuten komt ze naar beneden, en doet ze weer normaal. kinderen zijn een kostbaar bezit en wees er zuinig op, je kunt je kinderen zelf vormen zoals je wilt, maar niet met zulke vreselijke straffen

12-01-2005, 12:45



Citaat door xxMISTERYxx:
salam dames en (heren),ik heb het ook vroeger zo gedaan FaaZaa,ik zette myn zoontje in het kinderzitje en dat vond hy verschrikkelyk het deed me echt pyn om hem zo te zien zielig zitten laat staan sambal awilie ,hy is nu 10jr. en ik ben 30 soms ziet hy my als een zus omdat we echt een goede band hebben en gelukkig heeft hy niks ergs meegemaakt en ik beschermde hem zo veel zyn straf is nu soms dat ik hem verbied om achter de pc te gaan of zyn playstation of als hy echt iets heeft gedaan wat niet kon dan mag hy niet naar buiten en alleen zyn huiswerk maken meer niet op zyn kamer zitten en niet spelen dat vind hy verschrikkelyk maar het komt niet vaak voor dat ik hem straf geef omdat we echt een goede band met mekaar hebben. dat vind ik erg belangeryk een band hebben met je kid en zo voelt het kind zich ook erg vertrouwd met je en kan het altyd met haar/zyn probleem by je terecht ik praat veel met myn kind over byna alles ook na school praten we hoe het gegaan is en tussen de middag als hy even thuis komt. .groetjes xxmisteryxx.
Asalamu Alaykum Wa Rahmatullahi Wa Barakatuhu,

Alhamdulillah dat je zo'n goed contact hebt met je zoon, soms hoor je ook het tegenovergestelde. Insha Allah zal ik dat ook hebben met mijn zoontje.

Wasalamu Alaykum Wa Rahmatullahi Wa Barakatuhu,
FaaZaa

12-01-2005, 12:55
hallo damens, ik zou het ook nooit doen bij mijn eigen kinderen maar je weet de situatie van die vrouw niet!Dus wees altijd voorzichtig met oordelen. Misschien heeft ze al van alles geprobeerdt je weet het nooit en misschien is het kind hard leers!!!!!!!????????

12-01-2005, 13:04

Citaat door nouheeltje:
hallo damens, ik zou het ook nooit doen bij mijn eigen kinderen maar je weet de situatie van die vrouw niet!Dus wees altijd voorzichtig met oordelen. Misschien heeft ze al van alles geprobeerdt je weet het nooit en misschien is het kind hard leers!!!!!!!????????
hoor je wel wat je zegt.!!
hoe stout een kind ook is je gaat een kind toch geen sambal geven.
ik eet sambal in mijn bami of nasi .
misschien een mespuntje eroverheen ,met een glas water ernaast!!!
ik vind dit belachelijk dat mensen kinderen sambal geven,omdat ze niet luisteren.
ik vind dit een teken van onmacht.
hoe zou jij het vinden als jij een eetlepel sambal in je mond geduwd krijgt.
lijkt me vreselijk!

Pagina's : [1] 2 3