Bekijk volle/desktop versie : Ik ben een tijdje verloof bruiloft is bijna



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24

24-03-2013, 17:00
Jij bent gek. Ik zou echt niet gaan trouwen. Je krijgt spijt

24-03-2013, 17:01



Citaat door Floraison:
Wat gaat jou dat aan



heb ik jou wat gevraagd? is wel onbeschoft van je voor andere spreken

24-03-2013, 17:04
Je bent echt gek hoor liever trots alleen dan ondergewaardeerd in een huwelijk ik zou als ik jou huis verhuren aangezien je bij je ouders woont en je auto lekker zelf in rijden laat hem maar lopen 32 is niet oud hoor

24-03-2013, 17:05
Meid, vraag jezelf af wat voor toegevoegde waarde deze man in je leven heeft? Het antwoord is al duidelijk; NIKS.
Wat moet je met zo'n man. Hij zal je meer tot last zijn, waarschijnlijk komt het tot een scheiding als hij zo doorgaat..
En dan ben je weer terug bij af. Je hebt al zo lang geduld gehad, wacht nog even wat langer en insha Allah krijg je een echte man die zijn verantwoordelijkheden wel kent. Wat voor keuze je ook maakt, Moge Allah je bijstaan.

24-03-2013, 17:14



Citaat door Floraison:
Goed advies
Inchallah zul je een goede man tegenkomen
Shokran schat, voor alle vrijgezelle meiden in sha Allah

24-03-2013, 17:14
Trouwen is mektab!!!!!!!! Het staat geschreven. En net zo n jongetje ga je niet gelukkig leven!!! Wil je trouwen en daarna scheiden? Of wil je wachten tot je een moslim man vind die zijn verantwoordelijkheden op zich kan nemen??

24-03-2013, 17:20

Citaat door hakimaschatje:
Ik wist niet dat veel vrouwen graag willen trouwen als ze de 30 gepasseerd zijn.. Dat het zo diep zit.. Vind het wel zielig wollah en ik zal ze ook nooit uitlachen en wanhopig noemen zoals lid alleswatjewilt doet. Heel erg gemeen van haar. Zij kunnen er ook niks aan doen en wat je voor je zelf wil moet je ook voor een ander willen en niet gaan uitlachen. Allah soebhana wata3ala leest mee vergeet dat niet al is het virtueel. Vandaag ben je verloofd morgen getrouwd straks ben je 35 en gescheiden omdat je man verliefd is geworden op een ander en dan ben jij ook maar alleen en wanhopig op zoek naar een man.. Gemenigheid keert terug naar de persoon tis niet dat ik.het je toewens allah y hfed maar alles kan gebeuren vandaag lach jij en morgen lacht zij.. Iemand moet je in zijn haar waarde laten en niet zo'n rot smile opzetten en gaan uitlachen samen met je vent..

24-03-2013, 17:21
hoe oud ben je , dus jij werkt en hij een uitkering wat is daarmee mis mee er is toch geen werk op dit moment en waar je zorgen moet maken over dingen die je bij hem hebt ontdekt en schat jullie trouwen voor eeuwig inchallah

24-03-2013, 17:22

Citaat door VrouwvanWilders:
heb ik jou wat gevraagd? is wel onbeschoft van je voor andere spreken
Ik mag reageren op wie ik wil, net zoals jij rode puntjes mag geven aan wie je wilt

24-03-2013, 17:56

Citaat door JemilaDam:
hoe oudben jij dan
31 end an maar genoegen nemen met een junk, kom op joh....heb wat zelfwaarderingen.

tuurlijk we willen allemaal trouwen en onze gezinnetje stichten...maar niet met een junk waar ik nog voor moet zorgen.
een man hoort een mante zijn ashmen ligt te stinken in zn bed heel de dag en woont onder MIJN DAK die ik betaal en rijd in de auto die IK BETAAL TZZZZZZZZZZZZZ 3LA VROUWEN.

24-03-2013, 18:06
Pff hedendaagse Marokkaanse wijven zijn zo wanhopig dat ze zelfs met
Een zwerver bij hun vader aankomen. Om maar de status getrouwd te dragen. Jij dient wat eigenwaarde en eer te kweken ipv je leven te verspillen en je jonge jaren met een luie joint junk. Baz 3lik, je kan beter geduld hebben en iemand
Nemen die manswaardig is ipv een helse huwelijk en achteraf als een gescheiden snol terug te keren naar je ouders. Geduld is een schone zaak. Een man die niet bidt,
Niet zijn verantwoordelijkheid en zijn plichten nakomt jegens de vrouw is gewoonweg zbel. Als jouw kut jeukt om maar snel gemeenschap te hebben kun je beter paar wortels induwen en op je kiezen bijten en
Wachten op die ene die wel Een man te noemen is... Of er zelf sebab doen om hem te vinden.

24-03-2013, 18:08
Meid mag ik je koppelen aan mijn neef hij is verantwoordelijk, lief rechtdoorzee, heeft een eigen woning gekocht in tetouan en is 34 jaar hij woont in den haag pm me anders

24-03-2013, 18:10


meid
ik ben een man ik zou nooit een vrouw mijn vaste lasten laten betalen
wat hij doet is niet normaal hij is niet in staat om een huwelijk te beginnen, zulke mannen zijn nog niet volwassen en die worden nog door hun moeder verschoond, neem afstand . en ik kan je garanderen dat er genoeg mannen zijn die een oudere vrouw willen

24-03-2013, 18:11

Citaat door Nina_love:
Pff hedendaagse Marokkaanse wijven zijn zo wanhopig dat ze zelfs met
Een zwerver bij hun vader aankomen. Om maar de status getrouwd te dragen. Jij dient wat eigenwaarde en eer te kweken ipv je leven te verspillen en je jonge jaren met een luie joint junk. Baz 3lik, je kan beter geduld hebben en iemand
Nemen die manswaardig is ipv een helse huwelijk en achteraf als een gescheiden snol terug te keren naar je ouders. Geduld is een schone zaak. Een man die niet bidt,
Niet zijn verantwoordelijkheid en zijn plichten nakomt jegens de vrouw is gewoonweg zbel. Als jouw kut jeukt om maar snel gemeenschap te hebben kun je beter paar wortels induwen en op je kiezen bijten en
Wachten op die ene die wel Een man te noemen is... Of er zelf sebab doen om hem te vinden.
Haha, hoe je het ook verwoord..
Maar je hebt gelijk, dit zie je echt steeds vaker gebeuren.
Liever alleen blijven, dan leven met zo'n persoon..

24-03-2013, 18:16
ik ben terug bedankt voor jullie reacties en medeleven

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24