Bekijk volle/desktop versie : Miroirs.



24-03-2013, 12:35
[video=youtube;uuZE_IRwLNI]http://www.youtube.com/watch?v=uuZE_IRwLNI[/video]

60 jaar getrouwd zijn..doesn´t that scream suffocation? I mean het is niet dat het niet romantisch is of iets wat ik zou willen want heb wel zoiets van ik trouw een keer en niet meer maar 60 jaar is dat wel haalbaar anno 2013?
Anyway..wel een leuk liedje over suffocation.

24-03-2013, 12:53


I love this song.. wordt er altijd een beetje emotioneel van als ik het luister, sommige gedeeltes van de lyrics zijn prachtig

24-03-2013, 12:54
Awkward

24-03-2013, 12:55
Ja is wel een leuk liedje maar je hebt mijn vraag niet beantwoord..hoe ga je in godsnaam 60 jaar volhouden? Ik vraag me af of 20 te halen is..krijg je met een commitmophobe.

24-03-2013, 13:13



Citaat door gewoonmoi:
Awkward
This is not funny

24-03-2013, 14:19

Citaat door Tumbleweed:
Wauw, nice song.

60 jaar volhouden zou wel kunnen. Ik geloof dat t kan mits beiden oprecht zijn

Ja maar 60 jaar is echt een lange periode..it´s crazy.

Citaat door Tumbleweed:
Ben m gewoon achter elkaar aan t afspelen
Ik ook, al een uur of twee inmiddels..addiction.

24-03-2013, 14:23

Citaat door Tumbleweed:
Desondanks vliegt tijd. Leven stelt niets voor.

Tijd vliegt alleen als je er lol in hebt, anders is het leven een lange snoozefest en dan ja..dan stelt je leven ook echt niks voor..afijn, that´s how I see it

24-03-2013, 14:40

Citaat door Tumbleweed:
Absolutely true. Dus ik zie het zo; als je oprecht tegenover elkaar bent zul je constant je ware ik laten zien en je niet voordoen als iemand die je niet bent om bij de ander in smaak te vallen. Daardoor zul je bij elkaar terechtkomen omdat je echt bij elkaar past en samen je leven inrichten zoals jullie er beiden lol in hebben. Als lol gelijk staat aan een vliegende tijd is die 60 jaar zo voorbij

En bedoelde meer dat t leven niet veel voorstelt omdat het vergankelijk is.
Ja sowieso, je kunt niet jezelf voordoen als iets anders. Ben liever eerlijk over mezelf en ik ben ook graag mezelf..al is dat voor sommige mensen moeilijk maar goed. We shall see.

24-03-2013, 14:47

Citaat door Tumbleweed:
Je moet eens weten hoevaak mensen zichzelf anders voordoen. En dan zichzelf afvragen waarom er zoveel scheidingen zijn.
Hehe, ja de tijd zal het leren.
Ik denk dat het er in onze sheize cultuur aan ligt dat er een bepaald beeld is waar je aan moet voldoen, zowel de man als de vrouw en dan zet iedereen een masker op om daaraan te voldoen. Het is jammer maar het is zo. Het zou leuker zijn als die cultuur anders was en iedereen gewoon alle onzin en vreemde mentaliteiten achterwege liet.

Als iemand je niet kan accepteren zoals je bent, en daar valt ook onder wat er in je past is gebeurd(wat je heeft gevormd nota bene) dan moet je ook de andere kant op kijken en zoeken wat beter is voor jou.
Ik heb altijd gezegd als het niet op mijn voorwaarden is..dan hoeft het voor mij ook echt niet. It´s better to be alone than in bad company.

24-03-2013, 15:21
Couldn´t agree more!

08-04-2013, 23:09
Dankje tumble..nu voel ik me skitzo.