Bekijk volle/desktop versie : Honderden meldingen van meteoor boven Amerikaanse oostkust



Pagina's : [1] 2 3

23-03-2013, 10:27
Honderden meldingen van meteoor boven Amerikaanse oostkust
Bewerkt door: redactie − 23/03/13, 08:34 − bron: ANP
© ap. De vuurbal (links) als lichtflits op een still van een video uit Seaford.

Een heldere vuurbal heeft vrijdagavond (lokale tijd) voor opwinding gezorgd aan de Amerikaanse oostkust. Volgens de Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA was het waarschijnlijk een meteoor.

Van Florida tot in Canada kwamen honderden meldingen binnen van het natuurverschijnsel. De American Meteor Society kreeg zelden zo veel meldingen binnen over één vuurbal aan de hemel.

Bill Cooke van de NASA schatte dat het vermoedelijke stuk ruimterots een doorsnede had van een meter.



http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/Nieuws/article/detail/3414259/2013/03/23/Honderden-meldingen-van-meteoor-boven-Amerikaanse-oostkust.dhtml

23-03-2013, 10:29


[video=youtube;aXGJuKjPxrk]http://www.youtube.com/watch?v=aXGJuKjPxrk[/video]

23-03-2013, 10:30
De Schepper van het universum stuurt ons zijn voorbodes al !

23-03-2013, 10:46

Citaat door taqi:
De Schepper van het universum stuurt ons zijn voorbodes al !
Stel je niet aan man. Er vallen jaarlijks duizenden van dat soort stenen naar beneden. Maar de aarde is voor het overgrote deel onbevolkt. dus de meeste worden niet gezien. Die dingen vielen al voordat de eerste mens op aarde rondliep en ver voordat de mens zijn eerste goden had verzonnen.

23-03-2013, 10:57



Citaat door taqi:
De Schepper van het universum stuurt ons zijn voorbodes al !
Dat is dan wel héél erg lang van te voren.

Volgens wetenschappelijke berekeningen vreet de zon over ruim een half miljard jaar de aarde op.

23-03-2013, 10:57

Citaat door Peej:
Stel je niet aan man. Er vallen jaarlijks duizenden van dat soort stenen naar beneden. Maar de aarde is voor het overgrote deel onbevolkt. dus de meeste worden niet gezien. Die dingen vielen al voordat de eerste mens op aarde rondliep en ver voordat de mens zijn eerste goden had verzonnen.
hoor jezelf goed en analyseer hoe goed je gebrainwashed bent :

dus jij neemt genoegen met het feit dat er dagelijks vele honderden meteorieten op je kop vallen ?


hoe dwazerig kun je zijn als je al die wetenschap hebt dat het heelal volzit met meteorieten zo groot als flatgebouwen die kriskras door het universum suisen en toch niet op je dak vallen ?

Hoe kun jij in alle rust slapen ?


dus met andere woorden door de pure statistiek dat er totnutoe geen meteoriet de aarde heeft geraakt fataal is er voor jou niks aan de hand ?


Ik zal je maar snel uit je droom helpen !

Het is de Schepper van het Universum ALLAH swt die zijn Meteorieten van de baan doet wijken opdat ze de aarde niet raken en HIJ heeft de dampkring gemaakt om de kleine gesteenten niet te doen vallen in volle massa op het aardoppervlak!

Maar de dag of uur of minuut dat HIJ dat verbod opheft dan blijft er van deze aardbol niks over dan kokende lava en giftige gassen !

23-03-2013, 10:59

Citaat door safi_klaar:
het is een teken dat,wij ze nu wel zien gast
Doe niet zo raar man.

Als er duizenden vallen dat is het niet zo vreemd dat er zo nu en dan een gezien wordt. Ook dat is altijd al het geval geweest door de eeuwen heen. Laat je toch niet gek maken man.

23-03-2013, 11:00
Ik zag gisteren een UFO die van de andromeda nevel afkomstig was.

23-03-2013, 11:02

Citaat door taqi:
hoor jezelf goed en analyseer hoe goed je gebrainwashed bent :

dus jij neemt genoegen met het feit dat er dagelijks vele honderden meteorieten op je kop vallen ?


hoe dwazerig kun je zijn als je al die wetenschap hebt dat het heelal volzit met meteorieten zo groot als flatgebouwen die kriskras door het universum suisen en toch niet op je dak vallen ?

Hoe kun jij in alle rust slapen ?


dus met andere woorden door de pure statistiek dat er totnutoe geen meteoriet de aarde heeft geraakt fataal is er voor jou niks aan de hand ?


Ik zal je maar snel uit je droom helpen !

Het is de Schepper van het Universum ALLAH swt die zijn Meteorieten van de baan doet wijken opdat ze de aarde niet raken en HIJ heeft de dampkring gemaakt om de kleine gesteenten niet te doen vallen in volle massa op het aardoppervlak!

Maar de dag of uur of minuut dat HIJ dat verbod opheft dan blijft er van deze aardbol niks over dan kokende lava en giftige gassen !
Allemaal klinklare onzin!!!

En waarom zou ik wakker liggen van meteorieten zo groot als flatgebouwen. Als er een valt kan ik er toch niks tegen doen. Er is echt geen allah die die dingen op ons af stuurt hoor. Wie is hier nu de gehersenspoelde?

Er is al een keer een hele grote meteoriet op aarde gevallen, bij de golf van Mexico. Die heeft gezorgd voor het uitsterven van de dinosaurussen. En terwijl jij tevergeefs aan het bidden bent is men in het westen allang bezig met het ontwikkelen van technieken om meteoren die het leven op aarde écht bedreigen uit hun baan te kunnen duwen. Zodat het gevaar weg is.

En ploft er toch een op mijn dak? Nou jammer dan, shit happens, ik kan er niks tegen doen. En ik zal er ook helemaal niks van merken. geen enkele reden om wakker te liggen. Als ik dood ben is het over. Geen hemel, geen hel, helemaal niks. Dus al je pogingen om me met religieuze sprookjes bang te maken zijn tevergeefs.

23-03-2013, 11:02

Citaat door cactus:
Dat is dan wel héél erg lang van te voren.

Volgens wetenschappelijke berekeningen vreet de zon over ruim een half miljard jaar de aarde op.
wat weten wetenschappers nou ?

als wetenschappers iets wisten dan wisten ze allereerst hoe hun eigen lichaam werkt !

een mens is niet in staat om ouderdom of ziektes te overwinnen , een sterfelijk hoop je stof meer is het niet en jij dicht het krachten toe dat zij weten hoe het universum in elkaar zit ?

Ze kunnen hooguit gissen en beetje de grote populatie voor de gek houden !

In de koran staat totnutoe nog steeds veel meer dan de wetenschappers totnutoe hebben gevonden over het universum !

ze zijnniet verder dan dat de aarde om de zon draait en dat het universum uitdijt !

Nou ik heb geweldig nieuws voor je ?

Een ongeletterde Profeet 3AS heeft dat 600 na christ al als boodschapper meegeleverd met een Schrift dat Koran heet !

Verder dan wat er in de Koraan staat zal geen enkele wetenschapper komen !

23-03-2013, 11:03

Citaat door Peej:
Allemaal klinklare onzin!!!

En waarom zou ik wakker liggen van meteorieten zo groot als flatgebouwen. als er een valt kan ik er toch niks tegen doen. Er is echt geen allah die die dingen op ons af stuurt hoor. Wie is hier nu de gehersenspoelde.

Ploft er een op mijn dak? Nou jammer dan, shit happens, ik kan er niks tegen doen. En ik zal er ook helemaal niks van merken. geen enkele reden om wakker te liggen. Als ik dood ben is het over. Geen hemel, geen hel, helemaal niks.
das precies de reden en het verschil met een dwaas en geen dwaas !

Ik lig er wakker van omdat ik geen dwaas ben en me hersenen gebruik

jij ligt er niet wakker van omdat jij een dwaas bent en totaal niet je brains gebruikt
zeg maar een soort schaap die mak als ene lammetje het slachthuis inloopt

23-03-2013, 11:05

Citaat door taqi:
wat weten wetenschappers nou ?

als wetenschappers iets wisten dan wisten ze allereerst hoe hun eigen lichaam werkt !

een mens is niet in staat om ouderdom of ziektes te overwinnen , een sterfelijk hoop je stof meer is het niet en jij dicht het krachten toe dat zij weten hoe het universum in elkaar zit ?

Ze kunnen hooguit gissen en beetje de grote populatie voor de gek houden !

In de koran staat totnutoe nog steeds veel meer dan de wetenschappers totnutoe hebben gevonden over het universum !

ze zijnniet verder dan dat de aarde om de zon draait en dat het universum uitdijt !

Nou ik heb geweldig nieuws voor je ?

Een ongeletterde Profeet 3AS heeft dat 600 na christ al als boodschapper meegeleverd met een Schrift dat Koran heet !

Verder dan wat er in de Koraan staat zal geen enkele wetenschapper komen !
Neem de kennis van alle wetenschappers die er ooit zijn geweest. Met de kennis die deze betreffende wetenschappers bezitten, kunnen ze niet eens een mier creëren.

23-03-2013, 11:11



Citaat door taqi:
hoor jezelf goed en analyseer hoe goed je gebrainwashed bent :

dus jij neemt genoegen met het feit dat er dagelijks vele honderden meteorieten op je kop vallen ?


hoe dwazerig kun je zijn als je al die wetenschap hebt dat het heelal volzit met meteorieten zo groot als flatgebouwen die kriskras door het universum suisen en toch niet op je dak vallen ?

Hoe kun jij in alle rust slapen ?


dus met andere woorden door de pure statistiek dat er totnutoe geen meteoriet de aarde heeft geraakt fataal is er voor jou niks aan de hand ?


Ik zal je maar snel uit je droom helpen !

Het is de Schepper van het Universum ALLAH swt die zijn Meteorieten van de baan doet wijken opdat ze de aarde niet raken en HIJ heeft de dampkring gemaakt om de kleine gesteenten niet te doen vallen in volle massa op het aardoppervlak!

Maar de dag of uur of minuut dat HIJ dat verbod opheft dan blijft er van deze aardbol niks over dan kokende lava en giftige gassen !
Heerlijk, die islamitische astrofysica.
Kostelijke humor...

23-03-2013, 11:15

Citaat door taqi:
wat weten wetenschappers nou ?

als wetenschappers iets wisten dan wisten ze allereerst hoe hun eigen lichaam werkt !

een mens is niet in staat om ouderdom of ziektes te overwinnen , een sterfelijk hoop je stof meer is het niet en jij dicht het krachten toe dat zij weten hoe het universum in elkaar zit ?

Ze kunnen hooguit gissen en beetje de grote populatie voor de gek houden !

In de koran staat totnutoe nog steeds veel meer dan de wetenschappers totnutoe hebben gevonden over het universum !

ze zijnniet verder dan dat de aarde om de zon draait en dat het universum uitdijt !

Nou ik heb geweldig nieuws voor je ?

Een ongeletterde Profeet 3AS heeft dat 600 na christ al als boodschapper meegeleverd met een Schrift dat Koran heet !

Verder dan wat er in de Koraan staat zal geen enkele wetenschapper komen !
Kun je dan aangeven wat daarover zoal in de koran staat beschreven?

23-03-2013, 11:17

Citaat door _Carolus:
Heerlijk, die islamitische astrofysica.
Kostelijke humor...
is eigenlijk wel zielig die atheisten ze hebben geen fundamentele theorie of een boek waar ze kunnen lezen waar ze vandaan komen en wat ze hier doen en waar ze eindigenen

hoop fladders en onsamenhangende theorietjes en doorgedraaide wetenschappers die elke dag van koers veranderen

wel zielig eigenlijk

Pagina's : [1] 2 3