Bekijk volle/desktop versie : Baby kleren Zeeman



Pagina's : [1] 2 3

23-03-2013, 09:50
Ik weet niet hoe jullie ervaring is, maar als ik kleding koop bij zara, H&M etc gaan die echt niet zo lang mee als die van de zeeman, Leuke shirt met leuke teksten en je kan ze wassen tot je een ons weegt. En het kost bijna niks!! Aanrader!
Voorheen kocht ik daar zelden wat, maar ben nu niet meer weg te slaan.

Spijkerbroeken en andere broeken koop ik wel bij de zara ( die zijn uberschattig). En ook weleens van de hema

23-03-2013, 09:53


Snap ook niet waarom mama's dure kinderkleding kopen, na 1 maand is t weer te klein. Zonde van 't geld.

23-03-2013, 09:53
Het is misschien raar maar waar!
Ook ik kan die ervaring met je delen.

De leuke pakjes en kleding voor buiten koop ik wel elders.
Die smurfenbroekjes en shirtjes koop ik het liefst van de zeeman, ze zijn zacht, kosten weinig, zijn makkelijk en gaan lang mee ( na zo vaak wassen)

23-03-2013, 09:54
Over het algemeen ben ik tevreden over zara.. Kleren van hm worden inderdaad raar na het wassen. De maten zijn ook altijd te groot voor wat het moet zijn.


Ik heb is onderhemdjes uit zeeman gehaald.. Die zijn wel echt goed!! Die lijken nog steeds nieuw

23-03-2013, 09:55


Ik heb nu ook echt Super leuke truitjes met lieve teksten voor buiten en een leuk overhemd.
Rompertjes koop ik zo'n pak van 7,99. volgens mij zitten er 5 in.
Zo vaak gewassen, pluist NOOIT
.Alleen de kelding van Zeeman vallen klein, dus je moet met je ogen shoppen , Standaard twee maten groter halen

23-03-2013, 10:00
H&M kwaliteit is idd echt slecht. Een roze wollen jurkje is na 2 x grijs aangeslagen en goedkoop vind ik die kleren niet. Zara is goed maar die maten kloppen nooit. Hema en c&a heeft goede kwaliteit. Zeeman koop ik hemdjes en legging etc. Haal heel af en toe een broekje of shirtje daar maar vind de kleding niet zo heel mooi. (De meeste dingen)

23-03-2013, 10:02
Ik koop dan nu ook is af en toe wat als ik iets moois zie hangen.
Ik vind kleding van zara ook niks had daar paar keer kleding voor me dochter gehaald maar begon na 1 keer wassen te pluizen en bollejtes te vertonen.
Wibra heeft ook wel leuke dingen die lang meegaan en heel modieus.
soms doe je weleens een miskoop maar dat heb je denk ik overal wel.

23-03-2013, 10:04
Ik heb weleens van die simpele ondertruitjes gekocht bij de wibra, Nu ging die overkant scheef hangen op mijn wasrek. Moeilijk uit te leggen. ze lopen nu dus schuin.
En de wibra is wat verder weg

23-03-2013, 10:06
Dames wiens kleding pluizen op hoeveel graden wassen jullie die kleding?

23-03-2013, 10:07
meestal 30 graden.

23-03-2013, 10:08
Ik zal straks even foto's maken van zijn nieuwste shirts. Mogen jullie zelf oordelen of ze wel of niet lief zijn

23-03-2013, 10:10
Ja leuk! ik ben benieuwd


Kopen jullie ook bij de wibra? Ik heb wel van die babypakjes gekocht voor als pyjama's en vaak gewassen. Ook die zijn goed en pluizen niet. Ik zeg erbij dat ik babykleding op 60 graden was.

23-03-2013, 10:10



Citaat door MamaVanM:
Dames wiens kleding pluizen op hoeveel graden wassen jullie die kleding?
Niet echt, alleen van die rare stof kleding. Maar let er wel op met kopen, van te voren voel je t soms al aan de stof.
30 graden
40 graden de handdoeken en lakens

23-03-2013, 10:11
Waar ik ook meestal kleren koop is Jbc en DOD.. Ik weet niet of jullie dat in nederland hebben.

Meestal was ik de kleding op 40 graden.. Kleding van zara heeft tot nu toe niet gepuist

23-03-2013, 10:11
toen mijn kids nog baby's waren kocht ik ook vaak van de zeeman,wibra.
ik vind de kwaliteit van wibra wel beter dan zeeman.
ik vind voor kleine babys hebben ze wel leuke kleertjes maar niet voor oudere kindjes

Pagina's : [1] 2 3