Bekijk volle/desktop versie : Die Lesbische stel die voor Yunus zorgt



Pagina's : [1] 2

22-03-2013, 22:10
Ik kreeg net te horen dat het 2 Marokkaanse meisjes zijn? Klopt dat?

22-03-2013, 22:12


ja erg he
en het zyn niet eens knappe potten

22-03-2013, 22:17
Ja en? Ze kunnen tenminste voor een kind zorgen

22-03-2013, 22:17
Waar hebben kullie dat vandaan?

22-03-2013, 22:20



Citaat:
ja erg he
en het zyn niet eens knappe potten
Pure Marokkanen??? Allebei?? Ken je ze?

22-03-2013, 22:30

Citaat door hayatje:
Waar hebben kullie dat vandaan?
Dat zei iemand tegen mij net. Ik geloofde het niet dus ik dacht ik vraag het ff.

22-03-2013, 22:35

Citaat door Micasa:
ONZIN zn hollanders
Ik d8 al zoiets zou dan op het nieuws komen. Maar je weet maar nooit he

22-03-2013, 22:38
Het waren toch Turkse?

22-03-2013, 22:40
, mgharba en verhalen aandikken. Tfoe 3lah marka.

22-03-2013, 22:50

Citaat door Micasa:
Trouwens veel mensen in andere topics zeggen

Dat het welr Marokkaanse wijf is met turkse vrouw

WTF Man, hoever moeten die kenker wijven nog afzakken. Eerst gaan ze allemaal met negers, dan gaan ze met alle miljonairs, dan komen alle presidenten met seks schandalen in het beeld

NU uit 16 miljoen mensen weer marokkaanse lesbisch in het nieuws. Er heerst echt vloek ofzo op onze vrouwen dat ze allemaal de weg kwijt zn
Praat is even normaal. Zolang er niks is bewezen moet je je belachelijke speculaties bij je houden.

23-03-2013, 00:33
Er heerst ook een vloek op onze marokkaanse mannen, want die denken namelijk dat zij wel alles kunnen en mogen. Kijk naar die mislukkeling Badr Hari, als dat een wijf was, nou dan was heel marokko.nl over rep en roer

23-03-2013, 01:02
Wie is Yunus?

23-03-2013, 01:31


Het zijn NL potten! Niet dat dat het minder erg maakt!!


Donderdag om 15:59
ZUID-HOLLAND
Zaak-Yunus houdt gemoederen bezig
Over de zaak van de Turkse Yunus en zijn lesbische pleegouders is het laatste woord nog niet gezegd.Dat bleek donderdag tijdens het eendaagse bezoek van de Turkse premier Recep Tayyip Erdogan aan premier Mark Rutte.

Het bezoek staat officieel in het teken van 400 jaar diplomatieke betrekkingen tussen Turkije en Nederland. Het wordt echter overschaduwd door het nieuws over het jongetje Yunus. Hij woont al jaren bij een Nederlands lesbisch stel in huis. In Turkije is hierover ophef ontstaan, na een boze oproep van Yunus’ biologische moeder. Zij wil dat hij bij Turkse heteroseksuele pleegouders in huis komt. Erdogan steunt de wens van de biologische moeder, maar zei donderdag dat dit soort zaken niet politiek moeten worden bepaald. Premier Rutte liet weten achter het huidige beleid te staan. “Een kind staat centraal in ons Nederlandse jeugdzorgbeleid.”

Nederlandse en Turkse journalisten zijn donderdag massaal toegestroomd voor het persmoment met premier Mark Rutte en de Turkse premier.

Bron: hartvanNederland

Pagina's : [1] 2