Bekijk volle/desktop versie : waar wonen???? woonplaats van de man of woonplaats van de vrouw???



Pagina's : [1] 2

29-01-2003, 10:52
Sallam mensen,
waar vinden jullie dat een getrouwd stelletje moet gaan wonen, in d ewoonplaats van de man of van de vrouw of ver weg van de familie dus noch waar de man vandaan komt noch waar de vrouw vandaan komt. Ik ben heel nieuwschierig naar jullie mening persoonlijk vind ik dat je moet gaan wonen waar je het eerst een huis hebt ongeacht familie of woonplaats man/vrouw ben benieuwd wacht af!!!!!!!!!!!!!

ik zelf ga ver weg wonen van mijn eigen woonplaats, maar waar ik ga wonen daar wone mijn schoonouders niet!!!! zij wonen er een half uurtje vandaan, mijn ouders 1 uurtje. wij gaan daar wonen omdat wij daar het snelst een huisje konden krijgen. Nou ik wacht jullie mening af!!

liefs aankomend bruidje

30-01-2003, 10:28


sallaam

Me antw hier op is als volgt als me man in r'dam woont en ik in a'dam en hij heeft daar een huis dan zou ik daar gaan wonen geen probleem maar anders om dan zou hij volgens mij hier heen komen....

liefs nisrin
ps hoe denk jij er over dan?

30-01-2003, 10:35

Citaat:
Origineel gepost door jamiel24
Sallam mensen,
waar vinden jullie dat een getrouwd stelletje moet gaan wonen, in d ewoonplaats van de man of van de vrouw of ver weg van de familie dus noch waar de man vandaan komt noch waar de vrouw vandaan komt. Ik ben heel nieuwschierig naar jullie mening persoonlijk vind ik dat je moet gaan wonen waar je het eerst een huis hebt ongeacht familie of woonplaats man/vrouw ben benieuwd wacht af!!!!!!!!!!!!!

ik zelf ga ver weg wonen van mijn eigen woonplaats, maar waar ik ga wonen daar wone mijn schoonouders niet!!!! zij wonen er een half uurtje vandaan, mijn ouders 1 uurtje. wij gaan daar wonen omdat wij daar het snelst een huisje konden krijgen. Nou ik wacht jullie mening af!!

liefs aankomend bruidje
Ik ben onlangs ook getrouwd en ben verhuisd naar de woonplaats van mijn man, helemaal van Maastricht naar Amsterdam, was wel wennnen in het begin, maar nu gaat alles TOPPIE!
Mijn schoonouders wonen in de buurt maar net te ver om ze doordeweeks te bezoeken.. en mijn ouders wonen nog helemaal DOWN south in Maastricht

Ik ben bij mijn man komen wonen omdat hij al een huisje had en hier een goed baan heeft

Ik heb er absoluut geen spijt van!!! De band met mijn ouders is alleen maar beter geworden!

Liefs Safia

30-01-2003, 11:09
ik zou mijn man volgen, maar het probleem bij mij is dat ik mijn werk niet wil opgeven... als hij in belgie woont is dat niet zo een groot probleem, met de auto geraak je er makkelijk. maar stel dat ie van nl is, dan zou ik niet weten wat te doen. ik laat mijn werk niet liggen om te trouwen, (egoistisch I know)

30-01-2003, 13:53


Hoi meiden,
Ik woon in arnhem en mijn man in Huizen, wij gaan in almere wonen omdat we daar het snelste een huis kunnen krijgen; dus we wonen noch bij zijn ouders/mijn ouders. Ik vind het van de ene kant heel erg leuk dat ik daa ga wonen, ik hou heel veel van hem .Maar van de andere kant ik ben opgegroeid in arnhem en heb daar mijn familie en vrienden en mijn werk!!!!!! ik denk dat ik gewoon wat tijd nodig heb om te wennen; want je krijgt natuurlijk een heel nieuw leven Qua werk,omgeveing je leert nieuwe mensen kennen enz. Ik ga insaallah im mei trouwen en ben nu druk bezig met de organisatie van de bruiloft, ook ben ik druk bezig met solliciteren!! zijn er trouwens nog meiden uit almere die mij straks een beetje wegwijs willen maken?????????
liefs aanstaand bruidje

03-02-2003, 15:51
dat ligt er maar net aan als ik bv. in tiel woon of zo en mijn man in breda ga ik liever bij mijn man wonen dan andersom...

maar als mijn man in bijv. leiden woont en ik in denbosch dan zou ik eerst kijken welke stadje het beste is qua wonen, leven toekomst etc

maar ja dat is mijn mening

03-02-2003, 15:56

Citaat:
Origineel gepost door engeltje18
dat ligt er maar net aan als ik bv. in tiel woon of zo en mijn man in breda ga ik liever bij mijn man wonen dan andersom...

maar als mijn man in bijv. leiden woont en ik in denbosch dan zou ik eerst kijken welke stadje het beste is qua wonen, leven toekomst etc

maar ja dat is mijn mening
Ik denk dat het ook een beetje met je baan te maken heeft, de een is natuurlijk flexibeler dan de ander

Liefs Safia

03-02-2003, 16:33
Hoi allemaal....
Mijn verloofde en ik hebben het heel anders aangepakt. Hij woont in Den Haag en ik helemaaaaaaaaaall aan de grens van Belgie. Wij gaan niet in Den Haag en ook niet in mijn woonplaats wonen, maar we hebben een stadje tussenin uitgekozen. De afstand naar onze ouders is dus even ver.

Liefs Angel

03-02-2003, 17:51

Citaat:
Origineel gepost door Angel_82
Hoi allemaal....
Mijn verloofde en ik hebben het heel anders aangepakt. Hij woont in Den Haag en ik helemaaaaaaaaaall aan de grens van Belgie. Wij gaan niet in Den Haag en ook niet in mijn woonplaats wonen, maar we hebben een stadje tussenin uitgekozen. De afstand naar onze ouders is dus even ver.

Liefs Angel
Zo kan het dus ook!

Liefs Safia

03-02-2003, 17:56

Citaat:
Origineel gepost door Emshoom
bravo dame, das pas een gezonde en slimme beslissing, en je ziet maar je kreeg er geen spijt van hé ?

eh, wil je aub wat doen voor me ?

tracht mijn "aanstaande" te overtuigen aub , ik zal je eeuwig dankbaar zijn
Tell me, hoe kan ik haar overtuigen??

ik heb absoluut geen spijt, al vroeg ie mij, hem te volgen naar een ander land!

Liefs Safia

03-02-2003, 18:02

Citaat:
Origineel gepost door Emshoom
zucht....hier kan ik niks opzeggen, een echte vrouw volgt haar man overal heen, als was het naar de einde van de wereld....ik wist echt niet dat er nog weldenkende dames bestonden als jou
Natuurlijk bestaan die!!!

en nu gaat ze naar huis!

Liefs Safia

Laat me in m'n pm weten hoe ik je aanstaande kan bereiken, want ik hou me aan mijn woord

04-02-2003, 09:38

Citaat:
Origineel gepost door Emshoom
een dame die uitspraken maakt zoals hierboven, en dan nog eens haar woord houd ? damn, you're to good to be true, zeg maar tegen jou ventje dat Emshoom heeft gezegt dat hij jou moet koesteren
Mij Koesteren dat doet ie zeker, wie Goed voor mij is... Draag ik op handen!

Liefs Safia

04-02-2003, 10:32


hoe jij erover denkt! zo moet je het gewoon doen.
als jij en jou toekomstige vrouw het goed vinden. dan is er geen probleem vind ik.

ik hoop voor jou insallah dat je gelukkig wordt.

groetjes selma

04-02-2003, 10:33

Citaat:
Origineel gepost door selima17
hoe jij erover denkt! zo moet je het gewoon doen.
als jij en jou toekomstige vrouw het goed vinden. dan is er geen probleem vind ik.

ik hoop voor jou insallah dat je gelukkig wordt.

groetjes selma
Jamiel is een vrouw!

04-02-2003, 10:33

Citaat:
Origineel gepost door selima17
hoe jij erover denkt! zo moet je het gewoon doen.
als jij en jou toekomstige vrouw het goed vinden. dan is er geen probleem vind ik.

ik hoop voor jou insallah dat je gelukkig wordt.

groetjes selima

Pagina's : [1] 2