Bekijk volle/desktop versie : Moslims Myanmar aangevallen door gewelddadige boeddhisten



Pagina's : [1] 2

22-03-2013, 14:48
De boeddhistische meerderheid heeft het weer gemunt op moslims in het land.





Twee dagen van gewelddadige onlusten tussen boeddhisten en moslims in het Myanmarese Meikhtila hebben zeker twintig mensen het leven gekost. Hoewel het geweld vrijdagochtend leek geluwd is de spanning er nog te snijden en durft niemand er de straat op, berichtte een parlementariër van oppositiepartij NLD ter plaatse.

De vlammen in enkele woningen van moslims zijn nog niet gedoofd, maar boze boeddhisten beletten volgens Win Htein het bluswerk. Ten minste vijf moskeeën gingen sinds woensdag in vlammen op. Een meute boeddhisten trok die dag een spoor van vernielingen door een islamitische wijk. Ze zochten wraak voor de dood van een boeddhistische monnik.

Die was een van de eerste slachtoffers van de rel die ontstond door een ruzie tussen een islamitische goudsmid en enkele boeddhistische klanten.

22-03-2013, 20:29


In niemand geeft om hun.. Budhisten van Myamar zullen hen straf nog krijgen.


22-03-2013, 20:32
Geen jihadisten Hmmmmm i call for jihad Allah wa Akbar ....

22-03-2013, 21:56
Allah uma a3inhoem,wa ktoub voor hun doden shahadata ja da l3arschi lmajid,moslims soebhana Allah worden vermoord omdat ze moslims zijn, Allah ma lakka lhamd wa shoukr
om jaloers op te zijn,jaloezie is eigenlijk niet toe gestaan, bij deze kan ik me voorstellen

22-03-2013, 22:01



Citaat door Arabianboy:
Soeb7nAllah, mijn gedachte was nog bij hen... Ze zijn niet vergeten, maar er is te veel aan de hand momenteel. maar buda zal zeker straf krijgen, dat is standaard.
Wat dan

22-03-2013, 23:03
Mag Allah swt hun helpen in deze moeilijke tijden.

Boedhsime het geloof van PEACE whahahahahahah. Ze zijn net zo erg als zionisten.


22-03-2013, 23:07

Citaat door ghazar:
In niemand geeft om hun.. Budhisten van Myamar zullen hen straf nog krijgen.

Hoezo? Die moslims daar beginnen elke keer als eerste.

Bij de eerste uitbraak was er een jong meisje verkracht en vermoord door moslims en nu weer een boeddhistische monnik vermoord door moslims.

22-03-2013, 23:54

Citaat door Rozemarijn:
Hoezo? Die moslims daar beginnen elke keer als eerste.
Bij de eerste uitbraak was er een jong meisje verkracht en vermoord door moslims en nu weer een boeddhistische monnik vermoord door moslims.
Oog om oog tand om tand, maar inderdaad als overal zo werd gereageerd op de ellende die door moslims word aangevangen, zou ik wel eens willen weten hoe de wereld eruit zag.

23-03-2013, 00:00

Citaat door Rozemarijn:
Hoezo? Die moslims daar beginnen elke keer als eerste.

Bij de eerste uitbraak was er een jong meisje verkracht en vermoord door moslims en nu weer een boeddhistische monnik vermoord door moslims.
Net als in de Mali, de Filipijnen en Nigeria waar moslims een eigen land willen hebben.

23-03-2013, 00:04
Wat een hoop ellende is er toch op de wereld

23-03-2013, 00:07
[video=youtube;jx8ESnzLSos]http://www.youtube.com/watch?v=jx8ESnzLSos[/video]

23-03-2013, 00:09

Citaat door Rozemarijn:
Hoezo? Die moslims daar beginnen elke keer als eerste.

Bij de eerste uitbraak was er een jong meisje verkracht en vermoord door moslims en nu weer een boeddhistische monnik vermoord door moslims.
Vieze leugens man, denk je een persoon durft nog wat verkeerds te doen als zijn volk afgeslacht word. Niet voor niets zijn deze moslims in Myamar uitgeroepen tot meest onderdrukte bevolkings groep te wereld.

23-03-2013, 00:12


Echt waar jullie islam haters zijn ziek in jullie hoofd. Een volk word afgeslacht en is uitgeroepen tot meest onderdrukte volk op de wereld en dan zeggen dat ze het zelf uitgezocht hebben.

Tfoe ik spuug op jullie viezeriken.

23-03-2013, 00:13

Citaat door Mo-6:
Oog om oog tand om tand, maar inderdaad als overal zo werd gereageerd op de ellende die door moslims word aangevangen, zou ik wel eens willen weten hoe de wereld eruit zag.
Dan was de wereld een groot battle field.

23-03-2013, 00:14

Citaat door roek:
Net als in de Mali, de Filipijnen en Nigeria waar moslims een eigen land willen hebben.
Ik denk dat daar ook een groot probleem zit, terwijl moslims toch al de beschikking hebben over het midden oosten.

Pagina's : [1] 2