Bekijk volle/desktop versie : Marinier VS draait door en schiet collega's dood



Pagina's : [1] 2

22-03-2013, 14:21
Soldaten in de VS kampen met veel psychische problemen, zo bleek ook donderdag.





Een personeelslid van een cadettenschool op een marinebasis in het Amerikaanse Quantico heeft donderdagavond twee mariniers doodgeschoten. Na een urenlange omsingeling van de barak waar de schutter zich had verschanst sloeg hij de hand aan zichzelf, meldt het leger.

De marinebasis, niet ver van Washington, is even nadien weer vrijgegeven.

22-03-2013, 15:40


Hmdlh allah swt straft ze met hun eigen mensen...moge nog vele volgen!!


22-03-2013, 15:42

Citaat door soraya28:
Hmdlh allah swt straft ze met hun eigen mensen...moge nog vele volgen!!
Zo is dat, god heeft altijd mensen nodig om te "straffen".

Tekenend weer, net als de wens dat er nog meer doden mogen vallen.

22-03-2013, 15:44
Seal rot op naar nujij of geenstijl of verdwijn gewoon. Ik heb genoeg van jou gelezen om te weten hoe geniepig jij typt! Dus met andere woorden opshouten.


22-03-2013, 15:46



Citaat door soraya28:
Seal rot op naar nujij of geenstijl of verdwijn gewoon. Ik heb genoeg van jou gelezen om te weten hoe geniepig jij typt! Dus met andere woorden opshouten.
Gelukkig zie je mij geen mensen doodwensen, geen geweld wensen, geen mensen kanker toewensen, geen mensen eeuwige martelingen toewensen, geen zelfmoord toewensen, niet veroordelen op basis van geloof, geslacht of wat dan nog meer...

Je kan nog wel wat van me leren dus.

22-03-2013, 15:47

Citaat door soraya28:
Hmdlh allah swt straft ze met hun eigen mensen...moge nog vele volgen!!

Dat gaat hard hoor in Syrie

22-03-2013, 15:47

Citaat door Seal97:
Gelukkig zie je mij geen mensen doodwensen, geen geweld wensen, geen mensen kanker toewensen, geen mensen eeuwige martelingen toewensen, geen zelfmoord toewensen, niet veroordelen op basis van geloof, geslacht of wat dan nog meer...

Je kan nog wel wat van me leren dus.


Niemand wil iets van je leren en niemand boeit je apen evolutie topics. Wat houdt je hier?

22-03-2013, 15:50

Citaat door GTA2:
Niemand wil iets van je leren en niemand boeit je apen evolutie topics. Wat houdt je hier?
Dat knulletjes zoals jij voor iedereen denken te spreken natuurlijk. In het echte leven kom ik zulke idioten niet tegen.

22-03-2013, 15:52

Citaat door Seal97:
Dat knulletjes zoals jij voor iedereen denken te spreken natuurlijk. In het echte leven kom ik zulke idioten niet tegen.


Iedereen kotst je uit. Jij echte leven? Je zit de hele dag op m.nl, nepperd.

22-03-2013, 15:58
Nogmaals (Seal) het boeit me geen ene moer wat jij van mij vindt... Dus oprotten is de beste wat je kan doen.... Doint ever come back please!!!!!


22-03-2013, 16:01

Citaat door GTA2:
Iedereen kotst je uit. Jij echte leven? Je zit de hele dag op m.nl, nepperd.
En weer probeer je voor iedereen te spreken, kun je beter laten.


Citaat door soraya28:
Nogmaals (Seal) het boeit me geen ene moer wat jij van mij vindt... Dus oprotten is de beste wat je kan doen.... Doint ever come back please!!!!!
Je bent niet zo snugger, is het wel? Jij en GTA2 zullen dan ook wel goede vriendjes worden. Vergeet je niet tijdens het bidden later op de dag nog even flink wat geweld en leed te wensen? Goedzo hoor.


22-03-2013, 16:01

Citaat door soraya28:
Nogmaals (Seal) het boeit me geen ene moer wat jij van mij vindt... Dus oprotten is de beste wat je kan doen.... Doint ever come back please!!!!!



Kun je lezen sealtje?

22-03-2013, 16:01



Citaat door Seal97:
En weer probeer je voor iedereen te spreken, kun je beter laten.



Je bent niet zo snugger, is het wel? Jij en GTA2 zullen dan ook wel goede vriendjes worden. Vergeet je niet tijdens het bidden later op de dag nog even flink wat geweld en leed te wensen? Goedzo hoor.



Zal ik een topic voor je openen en zien wie je allemaal uitkotst?

22-03-2013, 16:10
GTA2) een topic over hem. Als je dat maar laat !hij verdiend dat nogeens. Je zegje gedaan en dan keihard negeren dan rot ie hoop ik op....


22-03-2013, 16:13

Citaat door soraya28:
GTA2) een topic over hem. Als je dat maar laat !hij verdiend dat nogeens. Je zegje gedaan en dan keihard negeren dan rot ie hoop ik op....



Hij is al jaren actief, die baviaan vindt het blijkbaar gezellig tussen de Moslims. Hij weet dat het de waarheid is maar wil het verdoezelen vandaar zijn evolutie topics.

Pagina's : [1] 2