Bekijk volle/desktop versie : help mij broeders en zusters begrijp mijn droom niet !!



21-03-2013, 23:38
broeders en zusters

ik wil weten wat mijn droom betekend of waar het naaar wijst..
ik droom heel vaak dat ik sorat al baqarah en soraat al jin en ayat koersi lees in mijn droom op de achter grond van me droom het is vaak als ik over geesten droom dat ik ayat koersi lees en al baqarah helemaal uit mijn hoofd kan lezen terwijl ik nie eens een kleine stukje daarvan uit me hoofd ken..

ik droom ook vaak dat het dag desoordeel is en dat ikiemand hoor van de hemel zeggen nu zijn de duren van vergevenis gesloten,, nu is het te laat wat gebeurt er nu met jou?!

is het een teken van allah of wat?? helpp mee!?

21-03-2013, 23:50


Allahoeallem wat het betekent zuster. Vind het wel een hele mooie droom.
Weet je zeker dat je niet bezeten ben. Heb je wel eens roqia over jezelf verricht?

21-03-2013, 23:53

Citaat door naamloos_2010:
Allahoeallem wat het betekent zuster. Vind het wel een hele mooie droom.
Weet je zeker dat je niet bezeten ben. Heb je wel eens roqia over jezelf verricht?
bezeten?? je maakt mij gelijk bang !!

21-03-2013, 23:58
heb nog geen roqia vericht

22-03-2013, 00:01


een mooie droom als er gezegd wordt de deuren van vergeving zijn gesloten tis te laat voor jou..

praktiseer je? bidden, kennis opdoen etc..?

22-03-2013, 00:05

Citaat door HetRoerOm:
een mooie droom als er gezegd wordt de deuren van vergeving zijn gesloten tis te laat voor jou..

praktiseer je? bidden, kennis opdoen etc..?
ik bid lees wel redelijk de qoraan.. maar niemand is perfect dus tuurlijk bega ik een zonde,

22-03-2013, 00:11

Citaat door HetRoerOm:
een mooie droom als er gezegd wordt de deuren van vergeving zijn gesloten tis te laat voor jou..

praktiseer je? bidden, kennis opdoen etc..?
Ik ben totaal geen dromen uitlegger. Maar het is bekend dat sahiers of degene die met sihr werken soera bakarah niet kunnen memoriseren of afmaken AllahoeAllem. Aangezien ts dit in haar droom wel kan denk ik niet dat de boodschap voor haar bedoeld is.
Ik raad haar toch aan om roqia te verrichten om bepaalde zaken in ieder geval uit te sluiten. En daarbij is roqia een zaak wat altijd goed is. Je gaat niet pas roqia verrichten wanneer je ziek word. Beter doe je dit dit preventief en het is een daad van aanbidding.
Dat de deuren gesloten zijn voor vergeving kan zijn dat die boodschap voor de djinn is. Die krijgt die boodschap namelijk ook door.
Een waarschuwing om te stoppen met die onrecht.
Nogmaals ik heb verder hier geen kennis over. Dat is enkel hoe ik het zie.

22-03-2013, 00:20
Roqia is zeker altijd goed en aan te raden

22-03-2013, 00:34
dankjewel naamloos_2010 en heroerom!!!
zal ik zekker doen

22-03-2013, 01:17

Citaat door misshbiba:
broeders en zusters

ik wil weten wat mijn droom betekend of waar het naaar wijst..
ik droom heel vaak dat ik sorat al baqarah en soraat al jin en ayat koersi lees in mijn droom op de achter grond van me droom het is vaak als ik over geesten droom dat ik ayat koersi lees en al baqarah helemaal uit mijn hoofd kan lezen terwijl ik nie eens een kleine stukje daarvan uit me hoofd ken..

ik droom ook vaak dat het dag desoordeel is en dat ikiemand hoor van de hemel zeggen nu zijn de duren van vergevenis gesloten,, nu is het te laat wat gebeurt er nu met jou?!

is het een teken van allah of wat?? helpp mee!?
Wanneer de zon opkomt in het Westen worden de deuren van vergiffenis gesloten. Dit is een van de Grote Tekenen van de Dag des Oordeels. Als ik het goed begrepen heb heeft het na dat punt geen zin meer om tot de Islam te bekeren. Tot onze dood kunnen we nog goede daden verrichten ghair in sha Allaah. Maar... onze dood staat eigenlijk gelijk aan de Dag des Oordeels aangezien we na onze dood geen handelingen meer kunnen verrichten. Slechts een aantal dingen baten ons nog na onze dood.

Het is een teken dat je meer aan je Deen moet werken denk ik. Ghair in sha Allaah. Moge Allaah ons leiden op het rechte pad en ons het Paradijs doen binnentreden.

Probeer in ieder geval 5 keer per dag te bidden en kijk niet neer op een kleine goede daad al is het een glimlach.
En als je wat kleine soewar kent om mee te bidden, leer dan als eerste Ayaat ul-Kursi uit Surat al-Baqarah.

22-03-2013, 14:07

Citaat door AbdurAlWadud:
Wanneer de zon opkomt in het Westen worden de deuren van vergiffenis gesloten. Dit is een van de Grote Tekenen van de Dag des Oordeels. Als ik het goed begrepen heb heeft het na dat punt geen zin meer om tot de Islam te bekeren. Tot onze dood kunnen we nog goede daden verrichten ghair in sha Allaah. Maar... onze dood staat eigenlijk gelijk aan de Dag des Oordeels aangezien we na onze dood geen handelingen meer kunnen verrichten. Slechts een aantal dingen baten ons nog na onze dood.

Het is een teken dat je meer aan je Deen moet werken denk ik. Ghair in sha Allaah. Moge Allaah ons leiden op het rechte pad en ons het Paradijs doen binnentreden.

Probeer in ieder geval 5 keer per dag te bidden en kijk niet neer op een kleine goede daad al is het een glimlach.
En als je wat kleine soewar kent om mee te bidden, leer dan als eerste Ayaat ul-Kursi uit Surat al-Baqarah.
prachtigg gezegt barakalah oe fik !! heel erg bedanktt