Bekijk volle/desktop versie : Red coat



20-03-2013, 21:27

Citaat:
Euwhmygawd. Wie heeft season final van Pretty little liars gezien? Seriously, dafuq zat er in die achterbak en wie heeft wie uit de grond getrokken. Allison leeft sjowiesjow, zij heeft haat dood gefaked om achter te komen wie A- is en waarschijnlijk wist ze to much en moest ze wel doen alsof ze dood was, just to be safe. Ik bedoel drugsdealers faken hun dood ook wel eens tot de kust veilig is, toch? Lijkt me dus nogal logisch. Echt vies, nog 3 maanden voor seizoen 4. Duurt te lang. Maar ik denk echt dat Wilden en Melissa echt iets te maken hebben met A- Shauna is gewoon billenlikker van hun en wordt na dat hun plannetje is gelukt is uitgeroeid ofzo. Zij is toch voor spek en bonen. Ik denk dat het plannetje is om die vier meiden in een hoekje te drijven, martelen en uiteindelijk van het leven roven denk ik. Allison is hoe dan ook altijd een stapje vooruit om de meiden te "redden" Dus ik denk dat er twee A-teams zijn. Eentje die ze steeds in problemen brengt en de andere (Allison) die ze er steeds uit halen. The good guys and the bad guys.
Wat denken jullie?