Bekijk volle/desktop versie : agressieve buurman



Pagina's : [1] 2

20-03-2013, 19:31
Deze man woonde hier alleen toen ik hier kwam wonen. Nu heeft hij sinds een paar maanden een vriendin die bij hem woont.
Ze hebben zo vaak ruzie dat de hele straat kan meegenieten. Vanmiddag heb ik zoals gewoonlijk een dutje gedaan.
Ben wakker geschrokken door hem. Wat kan hij schreeuwen en bonken als hij weer bonje heeft met zijn vriendin.
Ik begin het nu onderhand wel beu te vinden. Ik wil op dat moment niet bij hem voor de deur staan, al zou ik dat graag willen . Dus had ik besloten om een brief in zijn brievenbus te stoppen.
Nu zit ik weer te twijfelen Durf het niet
Als je hem buiten ziet lopen zou je echt niet zeggen dat hij zo tekeer kan gaan. Een stoere , lange brede man met motor die ook nog eens op een marokaan lijkt.
Wat zouden jullie doen?

20-03-2013, 19:38


Stap op hem af en vertel hem rustig dat je er last van hebt.

20-03-2013, 19:40

Citaat door mele3youn2:
Deze man woonde hier alleen toen ik hier kwam wonen. Nu heeft hij sinds een paar maanden een vriendin die bij hem woont.
Ze hebben zo vaak ruzie dat de hele straat kan meegenieten. Vanmiddag heb ik zoals gewoonlijk een dutje gedaan.
Ben wakker geschrokken door hem. Wat kan hij schreeuwen en bonken als hij weer bonje heeft met zijn vriendin.
Ik begin het nu onderhand wel beu te vinden. Ik wil op dat moment niet bij hem voor de deur staan, al zou ik dat graag willen . Dus had ik besloten om een brief in zijn brievenbus te stoppen.
Nu zit ik weer te twijfelen Durf het niet
Als je hem buiten ziet lopen zou je echt niet zeggen dat hij zo tekeer kan gaan. Een stoere , lange brede man met motor die ook nog eens op een marokaan lijkt.
Wat zouden jullie doen?
Dat zijn toch tekenen dat hij juist wel tekeer kan gaan


je kan ook gewoon op hem af stappen en zeggen van ik wil me nergens mee bemoeien maar ik hoor jullie wel eens schreeuwen en de mensen praten erover dus misschien een idee om wat zachter aan te doen
betrek je het niet meteen op jezelf.

20-03-2013, 19:40
niks ; wat kan het my schelen wat de buren doen een x stond zelfs huis van buren in brand & iedereen sloeg op de vlucht & ik slaapte door alle kabaal ; geschreeuw & sirenes door

beter bemoei je niet ; je went er wel aan


20-03-2013, 19:45



Citaat door mele3youn2:
Deze man woonde hier alleen toen ik hier kwam wonen. Nu heeft hij sinds een paar maanden een vriendin die bij hem woont.
Ze hebben zo vaak ruzie dat de hele straat kan meegenieten. Vanmiddag heb ik zoals gewoonlijk een dutje gedaan.
Ben wakker geschrokken door hem. Wat kan hij schreeuwen en bonken als hij weer bonje heeft met zijn vriendin.
Ik begin het nu onderhand wel beu te vinden. Ik wil op dat moment niet bij hem voor de deur staan, al zou ik dat graag willen . Dus had ik besloten om een brief in zijn brievenbus te stoppen.
Nu zit ik weer te twijfelen Durf het niet
Als je hem buiten ziet lopen zou je echt niet zeggen dat hij zo tekeer kan gaan. Een stoere , lange brede man met motor die ook nog eens op een marokaan lijkt.
Wat zouden jullie doen?
Met hem doen wat die vrouw in je OT doet

20-03-2013, 19:46

Citaat door StreetChic:
niks ; wat kan het my schelen wat de buren doen een x stond zelfs huis van buren in brand & iedereen sloeg op de vlucht & ik slaapte door alle kabaal ; geschreeuw & sirenes door

beter bemoei je niet ; je went er wel aan

Ben je toch op tijd gewaarschuwd om het huis uit te vluchten?? Weet je hoe snel zo n brand kan gaan Allah i7fed!

20-03-2013, 19:48

Citaat door Advies2627:
Met hem doen wat die vrouw in je OT doet


Ts probeer een keer als je hem ziet het op een rustige manier te brengen, dat jullie en de buurt er last van hebben.

20-03-2013, 19:48
ja gelukkig wel ik woonde in die tyd toen nog thuis dus me ouders & broertje hadden me wakker gemaakt hmdl




Citaat door XxTOPPIExX:
Ben toch op tijd gewaarschuwd??

20-03-2013, 19:51

Citaat door StreetChic:
ja gelukkig wel ik woonde in die tyd toen nog thuis dus me ouders & broertje hadden me wakker gemaakt hmdl
Gelukkig.. want hebben dat ook een keer hier gehad, zat wel een huis tussen, maar die brand ging echt heel snel, Allah i7fed. Werden ook op tijd gewaarschuwd door buren, sliepen namelijk ook allemaal al.
Het ook zo vreemd als je dan buiten komt, net of je in een film stapt, allemaal sirenes, politie overal, brandweer, zoveel mensen, waar die opeens allemaal vandaan kwamen, ook zo vreemd..

20-03-2013, 19:54

Citaat door StreetChic:
niks ; wat kan het my schelen wat de buren doen een x stond zelfs huis van buren in brand & iedereen sloeg op de vlucht & ik slaapte door alle kabaal ; geschreeuw & sirenes door

beter bemoei je niet ; je went er wel aan

Het gaat hier wel om mijn rust.
Ik slaap nauwelijks snachts. Overdsag heb ik die paar uurtje dat mijn zoon slaapt een dutje nodig. Lig ik net lekker te slapen hoor je hem keihard op de muren bonken en schreeuwen.

20-03-2013, 19:56
eng he soubhanaAllah by ons was ook een huis tussen ; het was door een blikseminslag & als je buiten ging waren ook overal mensen rook sirenes & het was ook nog eens hard aan het regenen & het was nacht gelukkig hadden ze jullie verwittigd ; wellah soubhanaAllah zo zie je maar als Allah wilt hoe snel alles voorby kan zyn ; ik denk niet dat je zoiets snel zult vergeten


Citaat door XxTOPPIExX:
Gelukkig.. want hebben dat ook een keer hier gehad, zat wel een huis tussen, maar die brand ging echt heel snel, Allah i7fed. Werden ook op tijd gewaarschuwd door buren, sliepen namelijk ook allemaal al.
Het ook zo vreemd als je dan buiten komt, net of je in een film stapt, allemaal sirenes, politie overal, brandweer, zoveel mensen, waar die opeens allemaal vandaan kwamen, ook zo vreemd..

20-03-2013, 19:56

Citaat door Advies2627:
Met hem doen wat die vrouw in je OT doet
Walahila

20-03-2013, 19:58


ik dacht dat alleen nachtlawaai niet mag ; na 22u

anders moet je maar eens aanbellen op een moment als ze geen ruzie maken ; gewoon een doordeweekse dag ; dat is veel toffer dan via een brief ; een brief is zo onpersoonlyk




Citaat door mele3youn2:
Het gaat hier wel om mijn rust.
Ik slaap nauwelijks snachts. Overdsag heb ik die paar uurtje dat mijn zoon slaapt een dutje nodig. Lig ik net lekker te slapen hoor je hem keihard op de muren bonken en schreeuwen.

20-03-2013, 20:01

Citaat door StreetChic:
ik dacht dat alleen nachtlawaai niet mag ; na 22u

anders moet je maar eens aanbellen op een moment als ze geen ruzie maken ; gewoon een doordeweekse dag ; dat is veel toffer dan via een brief ; een brief is zo onpersoonlyk
Dat is een goed idee. Wanneer ze geen ruzie hebben. Thnx zal ik zeker doen.

20-03-2013, 20:04

Citaat door StreetChic:
eng he soubhanaAllah by ons was ook een huis tussen ; het was door een blikseminslag & als je buiten ging waren ook overal mensen rook sirenes & het was ook nog eens hard aan het regenen & het was nacht gelukkig hadden ze jullie verwittigd ; wellah soubhanaAllah zo zie je maar als Allah wilt hoe snel alles voorby kan zyn ; ik denk niet dat je zoiets snel zult vergeten
Het was inderdaad heel eng, was bij ons ook in de nacht overal rook, duurde uren pas rond half 5 sochtends dat ze alles onder controle hadden, mochten woning niet meer in. Onze buren die er naast dat huis zaten waren enorm in shocktoestand toen ze buiten kwamen, was echt zielig meskiena.
Dat vergeten we inderdaad nooit meer, het leek allemaal zo onwerkelijk. En inderdaad als Allah Sub7ana Wa Ta3ala het wil kan het zo afgelopen zijn..

Pagina's : [1] 2