Bekijk volle/desktop versie : Appartement Alhoceima



Pagina's : [1] 2

18-03-2013, 23:36
Graag zou ik meer informatie willen over appartementen in Al hoceima. Afgelopen zondag ben ik op de Marokkaanse huizenbeurs geweest en heb wat inspiratie opgedaan. Was bij vertrek enthousiast maar hoe langer ik erover nadenk hoe meer twijfel ik krijg. Heeft iemand een appartement gekocht onlangs? Ik zou graag ervaringen willen lezen van mensen die reeds gekocht hebben.

19-03-2013, 11:11



Citaat door SuaEsposa:
Graag zou ik meer informatie willen over appartementen in Al hoceima. Afgelopen zondag ben ik op de Marokkaanse huizenbeurs geweest en heb wat inspiratie opgedaan. Was bij vertrek enthousiast maar hoe langer ik erover nadenk hoe meer twijfel ik krijg. Heeft iemand een appartement gekocht onlangs? Ik zou graag ervaringen willen lezen van mensen die reeds gekocht hebben.
waar twijfel je over ? raad je aan om ter plekke mensen aan te spreken

19-03-2013, 17:51
Wat waren de prijzen ervan???

19-03-2013, 20:12
Alhoceima en appartementen gaan niet samen in alhoceima zijn vaak aarbevingen en die app zijn van slechte kwaliteit dus die vallen als en kaartenhuis naar beneden .

19-03-2013, 21:29



Citaat door suclio:
waar twijfel je over ? raad je aan om ter plekke mensen aan te spreken
Over de kwaliteit van de woningen en van het soort mensen dat je daar om je heen hebt. En of het op lange termijn een goede investering is. Ik ben bang dat het onderhoud van zulke woningen 0,0 is. Je hebt natuurlijk ook geen vereniging van eigenaren ofzo daar zodat je samen het pand onderhoud.

Citaat door barbie:
Wat waren de prijzen ervan???
Als je een fatsoenlijk appartement wil begint het vanaf 60 duizend.

Citaat door CharLie_Da:
Alhoceima en appartementen gaan niet samen in alhoceima zijn vaak aarbevingen en die app zijn van slechte kwaliteit dus die vallen als en kaartenhuis naar beneden .
Daar ben ik dus ook bang voor.

20-03-2013, 20:08
Ik zou liever elders investeren dan in Hocaima..

20-03-2013, 22:00

Citaat door Jounayd:
Ik zou liever elders investeren dan in Hocaima..
Alhoceima is voor mij de enige optie.

21-03-2013, 21:02
Alhoceima is de beste stad van Marokko..

21-03-2013, 22:21
In bedies niet kopen. Is gebouwd op zand en niet op rots. Ik ken alle in en outs van Hoceima.

21-03-2013, 23:52

Citaat door Stille.Genieter:
In bedies niet kopen. Is gebouwd op zand en niet op rots. Ik ken alle in en outs van Hoceima.
Zijn daar nergens goede appartementen dan? Waar zou je mij aanraden? Nieuwbouw appartementen.

10-06-2013, 00:29
ik wil hier ook graag info over

23-06-2013, 12:24
Uppp!! Ik zoek huis in alhoceima omgeving centrum max 120 duizen!! Wie heeft wat voor mij..

04-08-2013, 00:56


hoceima rocks

leuke stranden en lekker rustige puerto met die simpele visrestaus

en savonds iedereen op dat pleintje rondhobbelen

pitoresque dorpje , jammer dat marokko niee meer van dat soort dorpen heeft !

zal wel te maken hebben met spaanse invloeden ,overal waar de europeanen hun vingerprints hebben gehad blijven mooie schattige dorpen of huizen over

08-08-2013, 10:14
Maar de vraag is. Hoe zit het met appartementen daar?

08-08-2013, 16:06
ben ook benieuwd up

Pagina's : [1] 2