Bekijk volle/desktop versie : Ik zit vandaag vol liefde



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

18-03-2013, 02:01
I love you all. I swear, I do . AL HELEMAAL VAN JOU, fat0sh. Crazy_lina, liefde die zij uitstraalt makes me shine as well . Ook van jou, Jacquer nog wat, ondanks dat je mij mijn m.nlleven soms onmogelijk maakt . MAGHIE, I love you too. Frappucino, van jou ook schat. Pfffffffffffff, ik hou van marokko.nl, van het leven, van alles en van iedereen. Ik houd van mijn papa, mama, zusjes, broertje, vriendinnen.. Zelfs van degene die morgen een Bdayparty gaat vieren boven mijn huis zonder dat ik uitgenodigd ben. Iebilleh, I love you .

18-03-2013, 02:04


Wallah respect a 7ayatek.

18-03-2013, 02:04
Ik hou ook van jou hihi

18-03-2013, 02:04
Haha, cute. Mag ik ook van jou houden?

18-03-2013, 02:05



Citaat door Pianiste:
I love you all. I swear, I do . AL HELEMAAL VAN JOU, fat0sh. Ook van jou, Jacquer nog wat, ondanks dat je mij mijn m.nlleven soms onmogelijk maakt . MAGHIE, I love you too. Frappucino, van jou ook schat. Pfffffffffffff, ik hou van marokko.nl, van het leven, van alles en van iedereen. Ik houd van mijn papa, mama, zusjes, broertje, vriendinnen.. Zelfs van degene die morgen een Bdayparty gaat vieren boven mijn huis zonder dat ik uitgenodigd ben. Iebilleh, I love you .
Ik word als eerste genoemd. Het gevoel begon in mijn grootste teen en zit nu onder mijn linker oksel. Heerlijk dit.

18-03-2013, 02:07
Dafuq is happening zuster.. Faat & ik lachen ons rot XD

Love you too babbbee!!<3 Maar niet meer zo vreemd doen, oke? Anders gaan we ons zorgen maken.

18-03-2013, 02:09

Citaat door JacqMesrine:
Wallah respect a 7ayatek.

. Zelfs zo'n vriendelijk iets kun je zo onvriendelijk brengen, 7ayatak.

Citaat door Advies2627:
Ik hou ook van jou hihi

Echt schattig .

Citaat door Minoeshaa:
Haha, cute. Mag ik ook van jou houden?

Jaaa. Of course. Ik houd ook van jou, Minoesha .

Citaat door fat0shj:
Ik word als eerste genoemd. Het gevoel begon in mijn grootste teen en zit nu onder mijn linker oksel. Heerlijk dit.
. L7oub a sahbti. Hoop wel dat je oksel onthaard is

18-03-2013, 02:10

Citaat door -Frappuccino:
Dafuq is happening zuster.. Faat & ik lachen ons rot XD

Love you too babbbee!!<3 Maar niet meer zo vreemd doen, oke? Anders gaan we ons zorgen maken.
WAAAAHAHAHAHAHAHAH ik weet niet. Lijkt net alsof ik paddows op heb of zo. Ik word psycho. Langzamerhand. Dit zijn stemmingswisselingen of zo.. misschien heb ik een psychische stoornis

18-03-2013, 02:11

Citaat door Pianiste:

. L7oub a sahbti. Hoop wel dat je oksel onthaard is
Is niet belangrijk. Ik ben fris dat is iig prima. Wahew. Warm gevoel dit. Let me love you back. Hier neem het. xduwt een grote bloederig iets in Pianiste d'r handenx

18-03-2013, 02:11
Een steek in the corazon.

18-03-2013, 02:13

Citaat door Pianiste:
. Zelfs zo'n vriendelijk iets kun je zo onvriendelijk brengen, 7ayatak.

Echt schattig .

Jaaa. Of course. Ik houd ook van jou, Minoesha .

. L7oub a sahbti. Hoop wel dat je oksel onthaard is
Bousnii.

18-03-2013, 02:13

Citaat door fat0shj:
Is niet belangrijk. Ik ben fris dat is iig prima. Wahew. Warm gevoel dit. Let me love you back. Hier neem het. xduwt een grote bloederig iets in Pianiste d'r handenx

Tfoe, waarom geef je je tampon aan mij Ik ga stuk Moet denken aan dei Facebookchick

Citaat door crazy_lina:
Een steek in the corazon.
crazy_lina . Jij bent ook 1 van mijn m.nl-liefdes. You know that


18-03-2013, 02:14



Citaat door fat0shj:
Is niet belangrijk. Ik ben fris dat is iig prima. Wahew. Warm gevoel dit. Let me love you back. Hier neem het. xduwt een grote bloederig iets in Pianiste d'r handenx
Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuwl

18-03-2013, 02:14

Citaat door Pianiste:
WAAAAHAHAHAHAHAHAH ik weet niet. Lijkt net alsof ik paddows op heb of zo. Ik word psycho. Langzamerhand. Dit zijn stemmingswisselingen of zo.. misschien heb ik een psychische stoornis

Someone call 911..

Je bent bezeten door een blije geest zuster! Iemand heeft white voodoo bij je gedaan,!!

18-03-2013, 02:15

Citaat door Pianiste:
Tfoe, waarom geef je je tampon aan mij Ik ga stuk Moet denken aan dei Facebookchick
Wtfudge mate. Dat was mijn hart. Tfoe.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18