Bekijk volle/desktop versie : Humor



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

17-03-2013, 23:12




Moest hier hard om lachen...

die neger slaapt half en voelt iets omhoog lopen over zijn been,
hij denkt oh zeker een jong hondje of een poesje van de persoon tegenover mij.
Hey denkt hij voelt best lekker zo die kleine pootjes over mijn been lekker massage,
oh liefje daar ben je en dan opeens ziet hij die giftige smalle rattenkop voor hem

17-03-2013, 23:16


Smerige rat. Krijg er spontaan kippenvel van.

17-03-2013, 23:17
Oh yeah come her cute kitty cat...whats your name girl......oh shiite motherfucker its an aids infected rat tryin to get in my coat.....jeez lord help me.....mother of god....ohhh amen brother its gone...

17-03-2013, 23:20

Citaat door GloriousBastard:
Oh yeah come her cute kitty cat...whats your name girl......oh shiite motherfucker its an aids infected rat tryin to get in my coat.....jeez lord help me.....mother of god....ohhh amen brother its gone...
Haha. Je maakt er een hele scène van.

17-03-2013, 23:22



Citaat door buuf_22:
Haha. Je maakt er een hele scène van.
ik beeld me het altijd in

17-03-2013, 23:53

Citaat door buuf_22:
Ik was een keer met een vriendin wezen bidden 'in' de moskee op lailat oe l9adr. Ik zeg 'in' want het was bomvol dus moesten ook de vrouwen buiten bidden. Het was gelukkig niet koud dus het viel allemaal wel mee. Na het gebed gingen we terug naar huis met het openbaar vervoer. In de tram zag ik haar al heel ongemakkelijk zitten. Zegt ze ik voel iets op mijn been. Town ze ging krabben sprong die kakkerlak zo onder haat jurk vandaan. Waarom ik dit vertel? Geen idee. Moest hier opeens aan denken.
Begrijpelijk.

17-03-2013, 23:55
Haha die is leuk.

17-03-2013, 23:58
Waarom bestaan ratten eigenlijk, waar zijn die vieze irritante beesten goed voor

18-03-2013, 13:17

Citaat door Xaviera:
Waarom bestaan ratten eigenlijk, waar zijn die vieze irritante beesten goed voor
Om het vuil op te eten wat wij weggooien.

18-03-2013, 13:22

Citaat door GloriousBastard:




Moest hier hard om lachen...

die neger slaapt half en voelt iets omhoog lopen over zijn been,
hij denkt oh zeker een jong hondje of een poesje van de persoon tegenover mij.
Hey denkt hij voelt best lekker zo die kleine pootjes over mijn been lekker massage,
oh liefje daar ben je en dan opeens ziet hij die giftige smalle rattenkop voor hem
Dank je wel voor je commentaar.
Net als die mensen die je vertellen wat er zich op tv afspeelt terwijl je zelf ook aan het kijken bent.

18-03-2013, 13:24

Citaat door CreativeMind:
Dank je wel voor je commentaar.
Net als die mensen die je vertellen wat er zich op tv afspeelt terwijl je zelf ook aan het kijken bent.
Ik weet hoe hij zich voelt namelijk,
het is net als de wekker die in de ochtend afgaat en ik maar in me dromen verwerken terwijl ik in een hemels paradijs lig en opeens besef ik het wat die irritante stem is en die rot muziek....het is mijn wekker. en zijn wekker is die rat

18-03-2013, 13:26

Citaat door GloriousBastard:
Ik weet hoe hij zich voelt namelijk,
het is net als de wekker die in de ochtend afgaat en ik maar in me dromen verwerken terwijl ik in een hemels paradijs lig en opeens besef ik het wat die irritante stem is en die rot muziek....het is mijn wekker. en zijn wekker is die rat
Ik kan me daar wel iets bij indenken ja.
Maar kun jij je voorstellen hoe irritant het is als iemand je verteld wat je aan het kijken bent.
Heb je dat nooit meegemaakt met een vriend, oom, neef?

18-03-2013, 13:28



Citaat door CreativeMind:
Ik kan me daar wel iets bij indenken ja.
Maar kun jij je voorstellen hoe irritant het is als iemand je verteld wat je aan het kijken bent.
Heb je dat nooit meegemaakt met een vriend, oom, neef?
Of misschien zat hij wel opdezelfde plek waar hij met zijn date toen hij een jaar of 15 was ook zat toen ze naar huis reden in de metro en zij over zn been streelde en vertelde hoe leuk ze hem vond.
en hij half slaperig herleefde dat moment weer door die rat....TOT die rattekop voor zn gezicht verscheen en in zn capouchon wou rennen.

Hey dude its my topic.

18-03-2013, 13:29
"oh Laquisha baby u here with me.....JESSSSUS ow lordy help me!!!!..."

18-03-2013, 13:30

Citaat door GloriousBastard:
Of misschien zat hij wel opdezelfde plek waar hij met zijn date toen hij een jaar of 15 was ook zat toen ze naar huis reden in de metro en zij over zn been streelde en vertelde hoe leuk ze hem vond.
en hij half slaperig herleefde dat moment weer door die rat....TOT die rattekop voor zn gezicht verscheen en in zn capouchon wou rennen.

Hey dude its my topic.


Volgens mij heb je een paar spinnen ingeslikt toen je lag te slapen, want je loopt te trippen!

Ok ok ik hou het nog netjes he, dat weet je.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6