Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Oum Kalthoum

Pagina's : [1] 2

Ismahane82
28-01-2003, 23:36

oke het is muziek uit oma's tijd maar toch vind ik het prachtig, zijn er hier nog meer liefhebbers? 'k heb net de lyrics van enta omri gelezen echt zooooo mooi, ps. kent iemand nog meer leuke liedjes van haar ik ben nog een beginner toedels :zwaai:

Lady_Cazawia
28-01-2003, 23:42
oe darrie tiel ejemmm!!!!!!!!! tedududum!! :D nee ik hou persoonlijk niet van dat muziek,laat ik liever aan mijn ouders over :D

Marocca
29-01-2003, 00:53
Origineel gepost door Ismahane82 oke het is muziek uit oma's tijd maar toch vind ik het prachtig, zijn er hier nog meer liefhebbers? 'k heb net de lyrics van enta omri gelezen echt zooooo mooi, ps. kent iemand nog meer leuke liedjes van haar ik ben nog een beginner toedels :zwaai: dat kan je toch geen muziek noemen he??? :(

zine_d_tetouan
29-01-2003, 00:55
hahaah wil je in slaap vallen ofzo???

Marocca
29-01-2003, 00:56

Origineel gepost door zine_d_tetouan hahaah wil je in slaap vallen ofzo??? :hihi:

tatouzient
29-01-2003, 01:00
ik ken iemand die ook van die soort van muziek houdt, wajaw altijd als ik bij hun thuis ging, het eerste wak deed is die muziek uitzette. bisous xxx

Ismahane82
29-01-2003, 23:46
nou nou nou dames, you are breaking my heart, jullie halen de icoon van arabisch muziek naar beneden, shame on you, ik moet eerlijk bekenen dat ik er vroeger ook zo over dacht tot ik me erin ging verdiepen

tatouzient
30-01-2003, 00:09
ewa ieder zn smaak hé... bisous xxx

Marocca
30-01-2003, 00:10
Origineel gepost door Ismahane82 nou nou nou dames, you are breaking my heart, jullie halen de icoon van arabisch muziek naar beneden, shame on you, ik moet eerlijk bekenen dat ik er vroeger ook zo over dacht tot ik me erin ging verdiepen nee,dank je :D Maar zoals Tatouzientje zegt:smaken verschillen he ;)

tatouzient
30-01-2003, 00:12
Origineel gepost door Marocca nee,dank je :D Maar zoals Tatouzientje zegt:smaken verschillen he ;) gelukkig :D want anders zou het leven maar saaikes zn hé bisous xxx

Marocca
30-01-2003, 00:14
Origineel gepost door tatouzient gelukkig :D want anders zou het leven maar saaikes zn hé bisous xxx Yep.... :D Stel je eens voor,zeg!!! :rolleyes: Overal Oum Khaltoum....>>damn,wat een gedachte... :D http://www.anchoredbygrace.com/smileys/dance1.gif by the wayzzzz:heb jij msn,sweety? ;)

tatouzient
30-01-2003, 00:32
Origineel gepost door Marocca Yep.... :D Stel je eens voor,zeg!!! :rolleyes: Overal Oum Khaltoum....>>damn,wat een gedachte... :D http://www.anchoredbygrace.com/smileys/dance1.gif by the wayzzzz:heb jij msn,sweety? ;) wajaw, kzou echt freake :hihi: yeps, kheb msn ;) bisous xxx

AdamX
30-01-2003, 00:35

Respect voor oem kaltoum, ik luister weleens naar haar lange liedje , mijn favoriete liedje op dit moment is: ghanini li ischwaya schwaya oght 3inayaaaaaaa trouwens wie van jullie heeft haar film gezien, was vorige jaar op tv te zien, haar heel leven, ze kende de 60 hizb uit haar hoofd

Tnawie
30-01-2003, 00:48
Origineel gepost door Ismahane82 oke het is muziek uit oma's tijd maar toch vind ik het prachtig, zijn er hier nog meer liefhebbers? 'k heb net de lyrics van enta omri gelezen echt zooooo mooi, ps. kent iemand nog meer leuke liedjes van haar ik ben nog een beginner toedels :zwaai: k ben ook fan van oem kaltoem, zoroeni ***** sana mara, doet zwaar. van abdel halim hafid ben ik al een stuk of 10 jaar fan van.

AdamX
30-01-2003, 00:52
wat vidn je van Risala ta7ta al ma ? van abdel halim

Pagina's : [1] 2