Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Oum Kalthoum

Pagina's : [1] 2

Ismahane82
28-01-2003, 23:36

oke het is muziek uit oma's tijd maar toch vind ik het prachtig, zijn er hier nog meer liefhebbers? 'k heb net de lyrics van enta omri gelezen echt zooooo mooi, ps. kent iemand nog meer leuke liedjes van haar ik ben nog een beginner toedels :zwaai:

Lady_Cazawia
28-01-2003, 23:42
oe darrie tiel ejemmm!!!!!!!!! tedududum!! :D nee ik hou persoonlijk niet van dat muziek,laat ik liever aan mijn ouders over :D

Marocca
29-01-2003, 00:53
Origineel gepost door Ismahane82 oke het is muziek uit oma's tijd maar toch vind ik het prachtig, zijn er hier nog meer liefhebbers? 'k heb net de lyrics van enta omri gelezen echt zooooo mooi, ps. kent iemand nog meer leuke liedjes van haar ik ben nog een beginner toedels :zwaai: dat kan je toch geen muziek noemen he??? :(

zine_d_tetouan
29-01-2003, 00:55
hahaah wil je in slaap vallen ofzo???

Marocca
29-01-2003, 00:56

Origineel gepost door zine_d_tetouan hahaah wil je in slaap vallen ofzo??? :hihi:

tatouzient
29-01-2003, 01:00
ik ken iemand die ook van die soort van muziek houdt, wajaw altijd als ik bij hun thuis ging, het eerste wak deed is die muziek uitzette. bisous xxx

Ismahane82
29-01-2003, 23:46
nou nou nou dames, you are breaking my heart, jullie halen de icoon van arabisch muziek naar beneden, shame on you, ik moet eerlijk bekenen dat ik er vroeger ook zo over dacht tot ik me erin ging verdiepen

tatouzient
30-01-2003, 00:09
ewa ieder zn smaak hé... bisous xxx

Marocca
30-01-2003, 00:10
Origineel gepost door Ismahane82 nou nou nou dames, you are breaking my heart, jullie halen de icoon van arabisch muziek naar beneden, shame on you, ik moet eerlijk bekenen dat ik er vroeger ook zo over dacht tot ik me erin ging verdiepen nee,dank je :D Maar zoals Tatouzientje zegt:smaken verschillen he ;)

tatouzient
30-01-2003, 00:12