Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse lopen voorop met de mode



Pagina's : [1] 2

17-03-2013, 12:53
is dat ook de reden waarom ze zo enorm aan verwesteren zijn ?
Veel van de mode is niet bepaald gericht op meer bedekken, maar vooral op uitdagend kleden en strakker en ordinairder?

Zo kleding besmet ook het innerlijk, want het is lastig bepaalde normen en waarden te behouden terwijl je zo kleding draagt.

Wie is het hiermee eens ?

17-03-2013, 12:55


Als ik bijvoorbeeld bepaalde kleding draag, bijvoorbeeld met drink wodka, dan gaat het na tijdje ook mn gedrag bepalen.

Van ben hip ben stoer ben zo uitgaans type. snap je.

De effecten van schaars/uitdagend kleden op de persoon zelf

17-03-2013, 13:09
Ik ben het met je eens

17-03-2013, 13:12
Ik ben het ook met je eens hoor

17-03-2013, 13:17


Er zijn bepaalde dingen die doodnormaal zijn, maar het heeft zo effect op jou karakter..

Dit zijn bijvoorbeeld de nieuwe mode, zeg mij niet dat zo kledij niet invloed heeft op de imaan van een moslima.






17-03-2013, 13:19
vind eerste te... maar de rest zou ik wel dragen ..

heeft te meer te maken met karakter.

ben je rustig van aard en draag je zulk kledij is anders dan wanneer je dit draagt met schreeuw en aandacht karakter!!!

elk mens staat kledij anders en hoe je erbij gedraagt heeft degelijk invloed!!!


ligt niet aan de kleding maar aan de persoon!!

17-03-2013, 13:21
@Ibbideluxe

Die kleding is niet zo mooi

17-03-2013, 13:21

Citaat door amira00:
vind eerste te... maar de rest zou ik wel dragen ..

heeft te meer te maken met karakter.

ben je rustig van aard en draag je zulk kledij is anders dan wanneer je dit draagt met schreeuw en aandacht karakter!!!

elk mens staat kledij anders en hoe je erbij gedraagt heeft degelijk invloed!!!


ligt niet aan de kleding maar aan de persoon!!
Maar lieve meid je kan toch ook modern zn en heel bedekt over straat gaan ?
Helaas kiezen de moslim vrouwen voor meer uitdagendere kleding dan menig nederlandse dragen, omdat ze voorop lopen met de nieuwste mode

17-03-2013, 13:23
ayema 7enoe.

17-03-2013, 13:28
Ieder zijn smaak.

17-03-2013, 13:29

Citaat door Ibbideluxe:
Maar lieve meid je kan toch ook modern zn en heel bedekt over straat gaan ?
Helaas kiezen de moslim vrouwen voor meer uitdagendere kleding dan menig nederlandse dragen, omdat ze voorop lopen met de nieuwste mode
ben ik zeker met jou eens !!

ik heb vriendinnen zijn rustig kwa karakter en doen hun ding druk met studie werken etc..

het staat hen wel omdat zij niet mee pronken of aandacht mee willen.

sorry dat soort meiden hebben andere prioriteiten.

dat sletterige kledij zie ik bij pubers en laag geschoolde dames.

dames met enig klasse dragen dit soort kledij met klasse

17-03-2013, 13:30
als je kijkt naar de mode van nu is wijd nu in! lange rokken etc en ja ik draag dit ook..
strak is uit, als jij strak draagt met doel van je lichaam showen zegt over jou karakter meer dan dat jij de mode volgt..

ik volg de mode maar ik draag niet uitdagend ! ik zie er altijd netjes uit..

17-03-2013, 13:30



Citaat door Monarch:
Ieder zijn smaak.
Dit is juist de mentaliteit waardoor het normaal wordt. Je moet zeggen ik weet het kan niet..
Je wilt toch niet dat langzaam alle moslims verwesteren ? Je moet ons imaan en achlaaq op blijven benadrukken.
Waarom vast je eigenlijk tijdens de Ramadan als je niet eens vecht en pleit dat moslims zichzelf handhaven ?

17-03-2013, 13:32

Citaat door amira00:
ben ik zeker met jou eens !!

ik heb vriendinnen zijn rustig kwa karakter en doen hun ding druk met studie werken etc..

het staat hen wel omdat zij niet mee pronken of aandacht mee willen.

sorry dat soort meiden hebben andere prioriteiten.

dat sletterige kledij zie ik bij pubers en laag geschoolde dames.

dames met enig klasse dragen dit soort kledij met klasse


Niet alleen laaggeschoolde op de uni zie ik genoeg verwesterde dames, alsof ze gewoon een hollander zn geworden en hierdoor met korte rokjes uitdagende kleding proberen hogerop te komen of baan te regelen.
Jammer dat het zo moet, ik heb zo respect voor die nette dames en die topbaan krijgen zonder te worden zoals de hollanders dat graag zien. Maar ze haar geloof en traditie gewoon vasthoudt


Citaat door Rafaello_:
als je kijkt naar de mode van nu is wijd nu in! lange rokken etc en ja ik draag dit ook..
strak is uit, als jij strak draagt met doel van je lichaam showen zegt over jou karakter meer dan dat jij de mode volgt..

ik volg de mode maar ik draag niet uitdagend ! ik zie er altijd netjes uit..
Ik ben bang dat deze zomer alleen maar leggings met kont die alle kanten schuddend opnaaldhakken met te korte leren jasjes ga zien. Je ziet het nu al..ik denk dat de meeste niet kunnen wachten om los te gaan met de Zomer

Wollah kan daar zo niet tegen, en het is gewoon niet meer te stoppen gewoon

17-03-2013, 13:34

Citaat door Ibbideluxe:
Niet alleen laaggeschoolde op de uni zie ik genoeg verwesterde dames, alsof ze gewoon een hollander zn geworden en hierdoor met korte rokjes uitdagende kleding proberen hogerop te komen of baan te regelen.
Jammer dat het zo moet, ik heb zo respect voor die nette dames en die topbaan krijgen zonder te worden zoals de hollanders dat graag zien. Maar ze haar geloof en traditie gewoon vasthoudt



Ik ben bang dat deze zomer alleen maar leggings met kont die alle kanten schuddend opnaaldhakken met te korte leren jasjes ga zien. Je ziet het nu al..ik denk dat de meeste niet kunnen wachten om los te gaan met de Zomer

Wollah kan daar zo niet tegen, en het is gewoon niet meer te stoppen gewoon
en dat bedoel ik met de keus van kleden .. veel meiden volgen de mode met grenzen.. als de mode bij strak en is draag ik deze niet ..
maar van de wijde lange kleding weer wel ..

sommige vrouwen houden ervan om hun lichaam te showen dit kan bewust zijn of juist onbewust.. en daar zit de smaak weer in

Pagina's : [1] 2