Bekijk volle/desktop versie : Voorgelogen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

09-01-2005, 22:06
Ooh, wat ben ik een gelukkig mens.
mijn leven is perfect.. ik ben populair op school, heb de leukste vriend die er is en iedereen is jaloers op mij.
Ik en Nabila kwamen het schoolplein oplopen en ik liep natuurlijk meteen naar Najib toe
"Heey Najib, sgatje.."
Najib is de populairste jongen van school en samen zijn we het populairste stel.
"Hay sgat, geef me eens een zoen!"
zoals gewoonlijk kijkt iedereen onze kant uit, we hebben vandaag al 3 maanden verkering. Het is zo spannend en we zijn elkaar nog steeds aan het ontdekken en leren elkaar dag na dag weer een stukje beter kennen, ik zou me leven met hem willen delen en hij met mij.
"Lieverd, zullen we vandaag na school wat gaan eten?"
Ik hoefde dat geen tweede keer te horen
"ooh egt?" zei ik met een vette glimach op mn gezicht.
"natuurlijk, ik hou toch van je!"
Dat was waar we houden van elkaar.
Tring.. de bel gaat en we gaan beide onze eigen weg we zitten namelijk niet in dezelfde klas.
Ik en mijn meiden lopen naar het klaslokaal.
"hey Yasmina, jij hebt echt zoveel geluk met Najib.. er is niemand die niet verliefd op hem is"
Ik begin te lachen ik vind het leuk als mensen mij complimenten geven over Najib.. "Ik weet het Lemia"
[/FONT]

[FONT=Arial Narrow]"Yasmina, Yasmina!!! Word eens wakker slaapkop..."
Geschrokken keek ik op en wist alweer wat er gebeurd was..
Ik was weer mezelf, de arme sloeber.. Het enige wat mij op de been hield was dromen.
"Oh Sorry Anouar, ik was even aan het dagdromen"
"Ja, dat was te merken schiet op lomperd, je bent al te laat en ga niet denken dat ik je ga brengen"
Ja ik was weer helemaal terug op aarde, al wilde ik het niet Mijn familie hielp mij er wel mee..
Snel kleedde ik me aan en haastte me naar school, ik kwam het schoolplein oplopen maar er was niemand die op of omkeek, ik ging snel naar de kantine wachten tot het volgende uur begon zodat ik de les binnen mocht, wachten in je eentje leek wel een eeuwigheid.
Toen ik aan een tafeltje zat kreeg ik nog even een blikje naar me toe geworpen, niet raak maar hij kwam mijn richting op..
'Waarom hebben mensen zo een hekel aan mij? wat heb ik ze ooit misdaan'[/FONT]

[FONT=Verdana]We liepen snel door naar de les, we waren al bijna te laat..
toen we binnen liepen ging net de laatste bel, niet dat het een probleem was als ik te laat zou komen! er was geen enkele leraar die niet gek op mij was, jah ik ben echt het gelukkigste meisje op aarde
"Goedemorgen Dames, Yasmina wat zie je er weer stralend uit vandaag"
"Dank U Meneer Versteegd" hij was onze wiskundeleraar, egt een hele mooie man om te zien.. haha jammer dat ik niet op hollanders val dacht ik nog bij mezelf..[/FONT]

TRINGG.....

[FONT=Arial Narrow]Daar ging de bel, ik moest me haastten anders was ik ook niog te laat voor het tweede uur en dat zou Meneer Versteegd me niet in dank afnemen, bah wat een rotvak is wiskunde toch!! Versteegd is een leuke man alleen jammer dat hij mij nooit ziet staan. Niemand ziet mij ooit staan, ik haast me de klas in..
"Goh, mevrouw dacht ik kom toch nog maar even naar school"
"Sorry Meneer, ik heb me verslapen"
"Verslapen? Ha horen jullie dat? onze koningin heeft zich verslapen"
Waarom moest alles toch op die spottende toon? waarom heeft iedereen zo'n hekel aan me? allemaal vragen die onbeantwoord bleven.. snel ging ik op mijn plek zitten..

09-01-2005, 22:10


Shitt heej!!

ik EIS een vervolg want dit verhaal is leuk!!

ik kan echt nie wachten op een vervolg, en beloof me dat je blijft schrijven, want ik vind hem leuheukkkkkk!!


09-01-2005, 22:16

Citaat door Miss9:
Shitt heej!!

ik EIS een vervolg want dit verhaal is leuk!!

ik kan echt nie wachten op een vervolg, en beloof me dat je blijft schrijven, want ik vind hem leuheukkkkkk!!

Thnx miss!!
Ik zal even kijken of ik nog wat spinsels heb..!
:kusgrijs:

09-01-2005, 22:50
Eindelijk Pauze, Heerlijk zit ik op het bankje naast mijn sgat! we houden zoals altijd elkaar hand vast, ik voel me zo intens gelukkig, we zijn even met zn tweeën.. dat is onze afspraak, de pauze is van ons..
"Yasmina, mijn Yasmina jouw mooie ogen maken mij stralen"
het klopte, hij vertelde mij dat zo vaak dat het wel waar moest zijn.. Ik kijk opzij en kijk hem in zijn heldergroene ogen ze zijn onwijsmooi en ze zeggen me zoveel..
ik plant een vluchtig kusje op zijn wang om hem een beetje te pesten.
Hij Keek me doordringend aan en begon te glimlachen "Je weet dat ik daar niet tegen kan he?" Hij kneep zachtjes in mijn hand en zoende me.. Zijn lippen waren perfect en ze zoenden perfect..
"Najib?"
"Ja sgat?"
"Ik ben egt gek op je? ik wil je nooit meer kwijt"
Ook dit antwoorde hij met een zoen..
We waren egt gelukkig![/FONT]

[FONT=Arial Narrow]plotseling sprong er een vogeltje op mijn hand, ik schrok weer wakker uit mijn droom..
Het moest eens afgelopen zijn, ik wilde stoppen met het dagdromen iedereen haatte mij.. en alles wat ik deed was mezelf voorliegen, ik kon hier tog niet langer mee doorgaan?
Ik besloot op te staan en terug naar school te lopen..
"Hey Yasmina, waarom loop je zo snel?"
Het was Hakim, schijnbaar de enige die wel een woord met me wilde wisselen..
"Oh euh Hoi Hakim.."
Hakim was een schat hoor maar ja hij draafde altijd zo door.
"Vervelend voor je van vanmorgen bij Versteegd!"
"Oh jah niks aan te doen, ik ben geen lerarenfavorietje!"
Hakim begon te glimlachen "Maar wel mijn favorietje.."
Hoorde ik dat nu goed? ik begon te blozen maar besloot er verder geen aanacht aan te besteden
"Hahahah Die Hakim.. Altijd even vrolijk en altijd in voor een grapje"
Ik zag aan Hakim dat hij zich schaamde maar goed ik kon hem toch ook niet serieus nemen?
"Nou hey, ik moet gaan.. sorry Yasmina!"
"Sorry waarvoor?" ik keek om maar Hakim was alweer weggelopen en kon me niet meer horen.. Niet dat ik het niet gewend ben dat mensen me niet horen maar in dit geval was het anders..
Hakim zette mij aan het denken, was Hakim geïnteresseerd in mij?
Ik Besloot te stoppen met denken erover en liep gewoon rustig verder, we hadden nu les van Mevrouw Folmer, zij was de enige juf die mij wel zag staan, ik heb wel eens gesprekken met haar gehad, ze probeerde me dan altijd op te beuren..
Ik was zoals gewoonlijk als één van de eersten binnen en ik ging helemaal achterin de hoek zitten..
Toen Mauri(de latino van de klas), Pim, Tamara, Heleen, Justin en Quintice binnen kwamen lopen kon Mauri het niet laten me even te kleineren..
"Hey kijk daar onze zielige Yasmina zitten helemaal alleen in het hoekje..!"
Ik keek beschamend weg en wilde het lieft onder de tafel kruipen..
Hakim zat voor mij.. "Ga toch zitten Mauri, je hebt wel altijd een grote mond maar je stelt niks voor!"
"Ha, kijk het marokkaantje komt voor zijn vriendinnetje op!"
"Hou toch eens je bek man en ga zitten"
Er gebeurde zoveel dingen opeens.. Mauri vloog op Hakim af en Hakim op Mauri, was dit nou mijn schuld? moest ik hier iets aan doen?

09-01-2005, 22:54


aaaaii dit vervolg was weer gruwlijk....


en die latino...ik hoop dat die een paar flinke beuken krijgt

Go Hakim Go Hakim

09-01-2005, 23:46
Thnxx Miss..
Als Er Me Gegadigden Zijn Voor Mijn Verhaal Hoor Ik Het en Ga Ik Snel Verder!!
Bye Bye.. :kusgrijs:

10-01-2005, 00:08

Citaat door Me_Loves_You_:
Thnxx Miss..
Als Er Me Gegadigden Zijn Voor Mijn Verhaal Hoor Ik Het en Ga Ik Snel Verder!!
Bye Bye.. :kusgrijs:
haha en nu in t nederlands

10-01-2005, 13:16
Leuke verhaal meid, schrijf snel nog een stukje

10-01-2005, 19:08

Citaat door wasimma_86:
Leuke verhaal meid, schrijf snel nog een stukje
Dankjewel voor je reactie en ik ga nu meteen verder met een vervolgje

10-01-2005, 19:18
hey top verhaal
ga gauw verder
ben je nieuwe fan

kussie van mij :blauwkus:

10-01-2005, 20:14
Ik was zo geschrokken dat alles in een waas gebeurde..
Zo snel als ik kon stond ik op en ving de eerste klap van Mauri op..
"Auw.. Vieze hond!"
"Wat vieze hond? jij bent een kkmarokkaantje!"
Ik was zo geschrokken van zijn woorden, mochten ze me daarom niet? omdat ik marokkaan ben? neej dat kon het niet zijn.. onze school bestond voor 80 procent uit allochtonen en ze werden bijna nooit met de nek aangekeken..
Ik voelde me zo klein op dat moment en besloot op mn plaats te gaan zitten..
"Pas maar op Hakim, volgende keer pak ik je voordat je vriendinnetje ertussen springt"
Hakim was slim genoeg om zijn mond dicht te houden gelukkig maar.
Op dat moment kwam mevrouw Folmer binnenlopen, "Goedemiddag allemaal"
"Goedemiddag mevrouw Folmer"
pff ik hoorde mauri nog net even fluisteren "Vieze slijmbal!"
Ik weet niet wat er op dat moment met mij gebeurde maar voor ik het wist stond ik voor zijn neus en sloeg hem met mijn platte hand op zijn gezicht..
"zo leer jij maar eens je grote bek te houden!"
Mauri was schijnbaar onder de indruk want hij hield heel wijs zijn mond dicht.
"Yasmina en Mauri willen jullie aan het eind van de les even blijven"
Beide knikten we van wel en ik ging snel weer op mijn plek zitten[/FONT]

[FONT=Verdana]Ik ben zo gelukkig, ik zit vandaag helemaal vooraan naast nabila, zij is mijn beste vriendin. we lachen en we lachen om alles, het voelt heerlijk om gelukkig te zijn.
"Yasmina, ik wil jouw leven!!"
"Hahaha"lachtte ik.
"Nee ik meen het, ik wil je leven!"[/FONT]

[FONT=Arial Narrow]Verdomme wanneer houd ik tog eens op met fantaseren? het is allemaal één groot leugen..
Was het allemaal maar waar..
De les vloog voorbij, maar zoals gewoonlijk klets ik nog even na met mevrouw Folmer..
"Zo en wat moest dat voorstellen?"
Ohjah ik had Mauri geslagen dat voelde eigenlijk best goed..
"Ja die vieze marokkaan sloeg mij eens even"
"Ja nadat jij mij eerst sloeg"
"Moest je maar niet tussen mij en hakim springen heldin!"
"Wacht even hoor? waarom moest Yasmina tussen jou en Hakim springen"
Zo ging het gesprekje nog wel even door.. mevrouw Folmer geloofde mij uiteindelijk gelukkig wel, en Mauri moest voortaan zijn mond houden tegen mij.
Niet dat ik daar vertrouwen in had maar het was een opluchting dat er ten minste iemand was die me zag staan..
Ik liep richting de aula en Hakim stond me op te wachten
"Hey mooie meid"
"Euh.. heb je het tegen mij?"
"Natuurlijk! wie anders is er zo mooi als jij?"
Hakim was niet de ideale jongen om te zien maar ach hij was de enieg die geïnteresseerd was in mij dus waarom ook niet..
"Ik euhh ik... ik weet niet wat ik moet zeggen"
"Hoeft ook niet schat! kom we gaan naar buiten"
Hij liep automatisch naar mijn plekje..
"Hier zit je toch altijd?"
"Euhmzz jah.. maar hoe weet jij dat dan?"
"Heb je nu nog niet door hoe leuk ik je vind?"
Ik begon hevig te blozen en keek hem aan, hij had eigenlijk best mooie ogen..
We gingen zitten en besloten om de eerstkomende les over te slaan, we hadden beide geen zin meer..
"Ha-Hakim?"
"Jah Yasmina?"
"Nog bedankt dat je net voor me opkwam!"
"Ik zal eerder jouw moeten bedanken, heb je last van je wang?"
"Nee, het viel best mee" Loog ik, het brandde egt vreselijk maarja, ik wilde niet over komen als een mietje snap je?!
"Het is anders aardig rood geworden"
We praatten nog eventjes verder en toen besloot ik om naar huis te gaan..[/FONT]

[FONT=Verdana]De school was uindelijk uit eindelijk zag ik Najib weer, wat was mijn leven tog heerlijk.. ik zag Najib al staan bij de fietsenhok en vlug liep ik naar hem toe.. Najib spreidde zijn armen "Kom hier lekkere schat van me! ik heb je gemist!" We knuffelden, hij knuffele perfect! ik kroop helemaal in hem wel, heerljk!
"Ik heb jou ook gemist" en ik gaf hem een kusje..
We gingen samen naar de bushalte en ik genoot van alles, van hoe hij mijn hand vasthield en van hoe hij me aankeek, we waren zo verliefd![/FONT]

[FONT=Arial Narrow]"Met wie heb je gevochten?"
"Niemand hoesow yemma?"
"Jouw hele wangen is rood!"
Ik schrok.. ik was het alweer vergeten..
Ik zei tegen mijn moeder dat ik naar boven ging kijken..
Daar zat ik dan op mijn kamer, noujah mijn kamer? het was meer een hokje, er stond een bed en een kast en zo was het vol..
"Hey lomperd!"
Het was mijn broer Anouar
"Wat wil je Anouar?"
"Van jou af! je maakt ons ongelukkig"
"Donder tog op ezek!"
Dit had ik niet moeten zeggen, pets ik had al een klap zitten precies op dezelfde plek als waar Mauri me had geslagen..
Anouar was alweer uit mijn kamer vertrokken
Ik kroop ineen en mn tranen begonnen te vloeien

10-01-2005, 20:15

Citaat door MISSSWEETY:
hey top verhaal
ga gauw verder
ben je nieuwe fan

kussie van mij :blauwkus:
Dankjewel Misssweety!!
Hierboven een vervolgje
:kusgrijs:

10-01-2005, 20:28


hahaha...serieus ik heb echt medelijden he met die Yasmina, en die broer...wat is zinn probleem man?!

maar heej, je moet zeker doorgaan met vervolgen, want ik word gek als je me te lang laat wachten....



10-01-2005, 22:15
Mijn avond met Najib is geweldig, we zijn heerlijk uiteten geweest een daarna nam hij me mee naar een hotel..
eerst schrok ik wel, ik ben geen goedkope sletje ofzo zei ik nog tegen hem maar hij wist dat natuurlijk wel!
Het was zo een mooi hotel met een zwembad op de kamer, hij zal veel betaald hebben hiervoor, we besloten te gaan zwemmen. Najib was egt zo een schat! hij had zelf voor mij een bikini gekocht! Najib is een egte man!
Heerlijk hebben we van de hotelkamer en van elkaar genoten..
"Yema?"
"Jah mijn kind.. waar ben jij?"
"Ik ben vanavond bij Lemia, Nabila blijft ook mag ik blijven slapen"
"Tuurlijk mijn kind goed dat je gebeld hebt!"
Mijn moeder was gek op me.. ik hou egt zoveel van haar! we hebben een egte hechte band en lang boos blijven konde we nooit op elkaar..
Najib en ik kropen dicht tegen elkaar aan in het grote bed zo zijn we in slaap gevallen.. zoals ik al zei Najib is een egte man, hij heeft niet éém verkeerde move gemaakt deze nacht..
Sochtends werd ik wakker gezoend door mijn schatje en hij lag naast me me een heerlijk ontbijtje tussen ons in..
"Najib ik hou van jou!"[/FONT]

[FONT=Arial Narrow]Te Te Te Te..... Snel was mijn droom weer voorbij toen mijn wekker afging.. dit keer leek mijn droom zo werkelijkheid! maar helaas het mocht niet waar zijn..
"Yasmina opstaan lieverd"
Het was mijn vader, vast in een goede bui ofzo..
"Jah Bebe, ik kom eraan"
Ik douchde mij, kleedde me aan en was binnen 20 minuten beneden aan de eettafel. mijn eten stond al klaar.. Leef ik nog in de droom van vannacht? ik geniet maar van het moment zo lang het duren kan dus ik stop snel een broodje in mijn mond.. heerlijk een witte boterham met boter en suiker, mijn lievelingsontbijt.. gulzig wil ik mijn thee opdrinken..
"Gadverdamme!"
"Wat is er?" vroeg Anouar schijnheilig
"Mijn thee.. het is zout"
Keihard begint Anouar te lachen..
"Hahahaha Ezel dat je zelf bent! denk je egt dat wij jou een ontbijtje gunnen?"
Ik zie mijn vader lachend een knipoog geven aan mijn broer..
"WAAROM HATEN JULLIE MIJ" snikkend loop ik weg, weg van huis..
als ik de schoolplein op kom lopen zie ik Hakim staan, automatisch loop ik naar hem toe..
"wat is er met jou gebeurt?"
"Euh wat bedoel je?"
"Nou de tranen staan je in de ogen!"
"Ooh haha dat komt door de wind gekkerd"
Er stond natuurlijk helemaal geen wind maar wat moest ik anders zeggen, Hakim slikte het en begon hoderduit de praten over van alles en nog wat.. eigenlijk was Hakim heel aardig.. Zonder er erg in te hebben bleef ik stil staan en zei: "Hey zullen we het eerste uurtje spijbelen?"
"Hahaha toch niet zo onschuldig he"
"Kom joh?!"
Samen liepen we naar mijn plekje.. we gingen zitten.
"Nu is het ons plekje!"
"Meen je dat egt" zei Hakim geschrokken maar blij..
Ik keek in zijn ogen, nam zijn bril af en langzaam naderde ik hem, hij begreep wat ik wilde doen.. "Yasmina, weet je dit heel zeker?"
"Neej! hihi" en ik zoende hem uit eigen initiatief..
Het was mijn eerste echte zoen, Hakim deed het best goed denk ik ..
Ik sloot mn ogen en......[/FONT]

[FONT=Verdana]Wat zoen Najib Tog lekker[/FONT]

[FONT=Arial Narrow]Shit waar ben ik mee bezig? ik zoen Hakim en ik begin al meteen te dromen over Najib..
"Yasmina, waar denk je nu aan?"
"Euh.. aan hoe leuk ik jou vind" loog ik..
"Wil je mijn vriendin zijn?"
"Jag" ik moest wel een beetje blozen, hopelijk dacht Hakim dat het door hem kwam, maar ik wist wel beter.....

10-01-2005, 22:21
hahaha,. die famillie van haar is nie helemaal lekker he?!

maar hij is leuk...ik ben blij dat ik heb gewacht, want het was het wachten zeker waard!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12