Bekijk volle/desktop versie : herinner jullie je nog die uitzending van marokkaanse vrouw in marokko met mooie huis



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

15-03-2013, 18:29
ze willen nu weduwe uitkering terugdringen naar 1 JAAR .

dat houdt in wanneer je kind 1 jaar wordt , je weduwe uitkering STOPT.

NU is dat het pas stopt als ze 18jaar worden.



zieke regelingen , ze maken mensen helemaal kapot.

15-03-2013, 18:31


welk programma was dat

15-03-2013, 18:32
ohh was door nos uitgezonden ,
toen ze uitkeringen van marokkanen
in marokko wilden verlagen..

15-03-2013, 18:34
Heb je het over die sjikkie bikkie hasousa die bij elke bezoekje een moderne jelleba droeg met bij elk een bijpassende hoofddoek en bijpassende schoenen, goude sieraden en misschien wel ondergoed met swarovski steentjes? Die had een huis waar je u tegen kunt zeggen.. zo'n woning daar ken ik alleen maar van dromen, en moet je nagaan dat wij wel dagelijks onze bed uit moeten om te gaan werken bij die verschrikkelijke walgelijke Hollanders? Nou, niet erg hoor.. dat ze da nu gaan doen.

15-03-2013, 18:36



Citaat door elhobje:
Heb je het over die sjikkie bikkie hasousa die bij elke bezoekje een moderne jelleba droeg met bij elk een bijpassende hoofddoek en bijpassende schoenen, goude sieraden en misschien wel ondergoed met swarovski steentjes? Die had een huis waar je u tegen kunt zeggen.. zo'n woning daar ken ik alleen maar van dromen, en moet je nagaan dat wij wel dagelijks onze bed uit moeten om te gaan werken bij die verschrikkelijke walgelijke Hollanders? Nou, niet erg hoor.. dat ze da nu gaan doen.
+1000000000

15-03-2013, 18:36

Citaat door elhobje:
Heb je het over die sjikkie bikkie hasousa die bij elke bezoekje een moderne jelleba droeg met bij elk een bijpassende hoofddoek en bijpassende schoenen? Die had een huis waar je u tegen kunt zeggen.. zo'n woning daar ken ik alleen maar van dromen, en moet je nagaan dat wij wel dagelijks onze bed uit moeten om te gaan werken bij die verschrikkelijke walgelijke Hollanders?
afgunst heet dat ,
wees trots op wat je hebt en doe niet zo hebberig.

zij krijgt niet voor niets een weduwe uitkering

15-03-2013, 18:37
Ow wat erg oh zo erg, maar vind dat mens zo dom sorry waarom een huis nemen met volgens de marokkaanse maatstaven een dure hypotheek nemen en daarbij komt rente er bij kijken, waarom dan geen een goedkopere appartement nemen of zo?
En om je dan vervolgens op tv aan tferkies gaat doen bessief dat de nlders denken van hé dit kan niet zo meer langer daar gaan onze belastingcenten heen bladie bla aldus de hollanders

15-03-2013, 18:38

Citaat door no-name:
afgunst heet dat ,
wees trots op wat je hebt en doe niet zo hebberig.

zij krijgt niet voor niets een weduwe uitkering
Ik ben niet hebberig hoor, Alhamdoelilaah voor wat ik heb.. maar dat mens ken ook gaan werken voor dr centen, wij hoeven niet voor haar te werken.. want wij betalen haar uitkering, dus mag ik ook even mijn zegje doen!

15-03-2013, 18:40

Citaat door elhobje:
Ik ben niet hebberig hoor, Alhamdoelilaah voor wat ik heb.. maar dat mens ken ook gaan werken voor dr centen, wij hoeven niet voor haar te werken.. want wij betalen haar uitkering, dus mag ik ook even mijn zegje doen!
het is marokko he , geen nederland .
ze is niet opgeleid en heeft een kind.

mannen komen daar al moeilijk aan een baan
laat staan een vrouw, of heb je een bepaalde baan in gedachte ?!?!

15-03-2013, 18:40
Extreme maatregel .. De staat aanklagen bij het Europees hof..

15-03-2013, 18:42

Citaat door no-name:
het is marokko he , geen nederland .
ze is niet opgeleid en heeft een kind.

mannen komen daar al moeilijk aan een baan
laat staan een vrouw, of heb je een bepaalde baan in gedachte ?!?!
Ach wat mij betreft gaat ze zakjes verkopen op de markt.. die hoeft geen eens te werken joh.. die heeft geen eens een baan nodig, die kan de komende 10j nog makkelijk leven met wat ze heeft.. en anders dan verkoopt ze dr goud, dr kleding, seddaria, dr moderne gordijnen etc maar..

15-03-2013, 18:42

Citaat door Cashmere:
Extreme maatregel .. De staat aanklagen bij het Europees hof..
zij is ermee gekomen .....
ze zegt in een uitleg , "werken is de beste rouwverwerking"


15-03-2013, 18:47



Citaat door elhobje:
Heb je het over die sjikkie bikkie hasousa die bij elke bezoekje een moderne jelleba droeg met bij elk een bijpassende hoofddoek en bijpassende schoenen, goude sieraden en misschien wel ondergoed met swarovski steentjes? Die had een huis waar je u tegen kunt zeggen.. zo'n woning daar ken ik alleen maar van dromen, en moet je nagaan dat wij wel dagelijks onze bed uit moeten om te gaan werken bij die verschrikkelijke walgelijke Hollanders? Nou, niet erg hoor.. dat ze da nu gaan doen.
Als je daar woonde zou je ook tientallen jlalbs in je kast staan, dat is daar net zo normaal als het dragen hierzo van broeken, vestjes etc. Ik neem aan dat er in jou kast ook stapels aan broeken zitten, jurken etc, en bijpassende schoenen

Ik erger me meer aan haar mislukte levenskeuze, namelijk een huis kopen met rente

15-03-2013, 18:48

Citaat door Khataarlijk:
Als je daar woonde zou je ook tientallen jlalbs in je kast staan, dat is daar net zo normaal als het dragen hierzo van broeken, vestjes etc. Ik neem aan dat er in jou kast ook stapels aan broeken zitten, jurken etc, en bijpassende schoenen

Ik erger me meer aan haar mislukte levenskeuze, namelijk een huis kopen met rente
Ja, want daar lopen ze alleen in jelebaats.. denk het ook!

15-03-2013, 18:54

Citaat door elhobje:
Ja, want daar lopen ze alleen in jelebaats.. denk het ook!

Je hebt dames die van de moderne kleding houden en je hebt vrouwen die hun lichaam van top tot teen met 1 stuk bedekken. je moet maar eens goed rondkijken als je er een keer bent

hier wordt de jellaba alleen door oude vrouwen gedragen en op feestdagen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7