Bekijk volle/desktop versie : Burnout?



15-03-2013, 15:31
Hoi,

De laatste paar jaar heb ik non stop gewerkt, in 5 jaar maar 5 weken op vakantie geweest. Ik zorg alleen voor mn zoontje, huishouden, fulltime werken, aandacht en tijd voor familie..

Ik merk dat ik niet meer zoveel kan verdragen als eerst. Eerst was ik echt een die hard, nu lijk ik de kleinste dingen zat te worden. Ik heb niet zoveel zin meer om te werken, voel me wel eens verdrietig/eenzaam.. ik word er een beetje gek van.


Ondanks alles, Al7amdoelilah 3ala xxxxx 7aal, ik dank allah voor het geen ik heb.

moest het even kwijt, dank u

15-03-2013, 15:32


Je kan vakantie nemen en even niets doen. Of ergens op reis gaan met je man en je zoontje. zo kun je er weer tegen. sterkte

15-03-2013, 15:32
neem een beetje rust

15-03-2013, 15:39
Ik heb geen man, dus ik doe letterlijk alles alleen. Hij is ook niet in beeld en draagt nergens bij.

15-03-2013, 15:44


ik denk dat je er even tussen uit moet dan bedoel ik niet vakantie maar gewoon lekker thuis met je kindje want als jij zo doorgaat kan jij je kindje mischien later niet een normaal veerzorgen denk aan je gezondheid als je dat niet hebt heb je niks dus luister naar ej lichaam stop is stop.

15-03-2013, 15:50

Citaat door majdouline83:
ik denk dat je er even tussen uit moet dan bedoel ik niet vakantie maar gewoon lekker thuis met je kindje want als jij zo doorgaat kan jij je kindje mischien later niet een normaal veerzorgen denk aan je gezondheid als je dat niet hebt heb je niks dus luister naar ej lichaam stop is stop.
Maar als ik thuis ga zitten, heb ik geen inkomen, dan heb ik nog meer stress. En aan de bijstand heb ik een hekel aan.
Minder werekn misschien? Is ook minder inkomen. Als alles op mij leunt, kan ik niet met een minimum inkomen leven.

Zijn er alleenstaande moeders die het ook zo hebben als mij?

15-03-2013, 15:53

Citaat door hindatje:
Maar als ik thuis ga zitten, heb ik geen inkomen, dan heb ik nog meer stress. En aan de bijstand heb ik een hekel aan.
Minder werekn misschien? Is ook minder inkomen. Als alles op mij leunt, kan ik niet met een minimum inkomen leven.

Zijn er alleenstaande moeders die het ook zo hebben als mij?
ik bedoel niet met stoppen met werken ga naar de dokter en vertel je klachten en ga in de ziektewet

15-03-2013, 15:55

Citaat door majdouline83:
ik bedoel niet met stoppen met werken ga naar de dokter en vertel je klachten en ga in de ziektewet
Mn contract loopt over een maand af, dus als ik nu de ziektewet in ga, word die no way verlengt
Ja, echt moe word je hiervan.

15-03-2013, 16:43

Citaat door hindatje:
Mn contract loopt over een maand af, dus als ik nu de ziektewet in ga, word die no way verlengt
Ja, echt moe word je hiervan.
nee dan zou ik het idd niet doen nog even volhouden en als je vrij bent van werk zoveel mogelijk thuiszitten en niks doen heb je geen vriendin of nicht of zusje die je thuis een beetje kan helpen met je zoontje en huishouden zodat jij toch iets meer rust hebt hoe oud is je kindje