Bekijk volle/desktop versie : keuringsdienst van waarde nu bezig :huil:



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

14-03-2013, 20:58
Waarom heb ik het gezien,


Nou kan ik nooit meer ijs eten

KOTS


anaalklieren van bevers wordt gebruikt voor ijs

Tfoe

14-03-2013, 21:01


Ik zag het ook al. Yukkkkkkkkkkkkk.

14-03-2013, 21:02
Wat voor ijs?!

14-03-2013, 21:06
zoiezo vanille

maar volgens mij ook andere smaken

was al aan het kokhalzen toen ik die troep zag hangen kon niet meer verder luisteren

14-03-2013, 21:08


Weet je wat ik bij dit soort walgelijke uitkomsten niet snap?

Welke idioot denkt: Hey een bever, ik ga zijn klieren onderzoeken en in ijs stoppen, ja dat zal het zeker lekker laten smaken!

14-03-2013, 21:14

Citaat door PaRaSoNiCa:
Weet je wat ik bij dit soort walgelijke uitkomsten niet snap?

Welke idioot denkt: Hey een bever, ik ga zijn klieren onderzoeken en in ijs stoppen, ja dat zal het zeker lekker laten smaken!
Dat vraag ik me ook altijd af !!

welke zieke geest bedenkt die dingen

net zoals met luizen dat wordt gebruikt voor roze koek
dat eet ik ook niet meer

Ik haat iromiyen door deze dingen! rare ideeën

Ik hou zoveel van lekkere dingen, dus wordt zo verdrietig als ik per ongeluk weer iets walgeljks zie

14-03-2013, 21:15
Daarom smaakt alles zo lekkur

14-03-2013, 21:16

Citaat door Roos-je23:
zoiezo vanille

maar volgens mij ook andere smaken

was al aan het kokhalzen toen ik die troep zag hangen kon niet meer verder luisteren

Ik zag dat ze dat ook doen bij de aardbei en chocolade smaken. Volgende week komt deel 2.

Citaat door PaRaSoNiCa:
Weet je wat ik bij dit soort walgelijke uitkomsten niet snap?

Welke idioot denkt: Hey een bever, ik ga zijn klieren onderzoeken en in ijs stoppen, ja dat zal het zeker lekker laten smaken!
Hahahaha, dat is wat ik ook dacht. Hoe komen ze er toch op?

14-03-2013, 21:17
huhh wat bedoel je ??

14-03-2013, 21:24
En waarom doen ze dat dan? Wat is het effect bij het gebruik van die anaalklieren.. iewwww

14-03-2013, 21:26

Citaat door Experience:
Ik zag dat ze dat ook doen bij de aardbei en chocolade smaken. Volgende week komt deel 2.

Hahahaha, dat is wat ik ook dacht. Hoe komen ze er toch op?
Tfoe

14-03-2013, 21:27
ze doden bevers halen er troep uit en wordt verkocht aan voedselproducenten die het gebruiken voor ijs

voor de smaak

gore shit

14-03-2013, 21:32


Bahh ik krijg hier kost neigingen. Roze koek word er luizen in verwerkt? wow: mijn kinderen zijn er dol op jakkes! dit wist ik niet, vanaf nu geen ijs of roze koeken meer in huis

14-03-2013, 21:40

Citaat door maryama:
Bahh ik krijg hier kost neigingen. Roze koek word er luizen in verwerkt? wow: mijn kinderen zijn er dol op jakkes! dit wist ik niet, vanaf nu geen ijs of roze koeken meer in huis
Denk dat ze het heeft over luizenbloed, oftewel KARMIJN of COCHENILLE of E120, dat je vaak terug vindt in etenswaren die rood of roze gekleurde zijn. Bij voorbeeld ook in snoep

E120 is een rode kleurstof, onttrokken aan de geplette lijfjes van schildluizen. De luizen worden fijngestampt en het vocht wordt gemengd met andere stoffen (bvb. tin) om het kleurechter te maken.
Enkel de vrouwtjesluizen worden gebruikt. Er zijn 140000 luizen nodig om één kilo kleurstof te verkrijgen.
E124 is de synthetische versie van E120.

14-03-2013, 21:41

Citaat door maryama:
Bahh ik krijg hier kost neigingen. Roze koek word er luizen in verwerkt? wow: mijn kinderen zijn er dol op jakkes! dit wist ik niet, vanaf nu geen ijs of roze koeken meer in huis
Inderdaad bloed van luizen, want anders krijgen ze dat roze kleurtje niet. In M&MS idem dito en fristi ook.

IEUW anala klieren van bevers. Wajauw dit zou ik nooit zo ver hebben gezocht. Ongelofelijk. Bah krijg op deze manier geen zin meer in ijs alleen die gedachten al.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6