Bekijk volle/desktop versie : getrouwd maar dood ongelukkig



Pagina's : [1] 2 3 4

14-03-2013, 14:01
wie maakt het zelf als mij mee? en hoe gaan jullie hier mee om?
sinds ik getrouwd ben ben ik zo dood ongelukkig, heb mijn zelf gewoon verwaarloosd ben dood op door al die problemen,,,, man die je slaat die meerdere keren contact heeft gehad met andere meiden, of hij met ze gekust heeft dat weet ik niet maar hij heeft ze wel aangesproken en gebelt..
geld problemen komen amper rond, mij zoveel dingen verbieden, ben misschien nu al 2/3 weken niet naar buiten geweest zit alleen maar thuis alleen... pff ik weet gewoon niet meer hoe ik hier mee om moet gaan...
wil scheiden van eem, maar iets in mij houd mij tegen...

ik ben zo afhankelijk van hem, ik haat het om zo te leven, mijn werk heeft hij ookal verpest voor mij, en toen ik uiteindelijk ontslagen was, was het volgens hem allemaal mij schuld.. hij kan je zo goed manipuleren dat je gewoon het gevoel hebt dat jij de schuldige bent....

wie heeft tips of iets,, ik weet niet meer wat ik moet doen naar school gaan mag ik ook niet, hij wil het liefst dat ik uitkering aan vraag, en als hij gaat werken wilt hij helemaal niet meer dat ik ooit nog ga werken.

14-03-2013, 14:04


inpakken, frankeren, weer uit pakken kijken of die goed in gepakt was en vervolgens opsturen naar de noordpool..

14-03-2013, 14:05
Heb je met hem hierover gepraat dat hij je onjuist behandelt en dat je daarom zelfs met hem kan scheiden? Verder had ik je ouders geraadpleegd voor eventuele steun etc. Verder adiviseer ik je ook om je meer te verdiepen in het geloof. Naast hoop is het ook geduld, kracht, barmhartigheid en meer. Bid en vraag om hulp.

Ghair Insh Allaah!

14-03-2013, 14:06

14-03-2013, 14:06



Citaat door LIEVERDJE__1:
wie maakt het zelf als mij mee? en hoe gaan jullie hier mee om?
sinds ik getrouwd ben ben ik zo dood ongelukkig, heb mijn zelf gewoon verwaarloosd ben dood op door al die problemen,,,, man die je slaat die meerdere keren contact heeft gehad met andere meiden, of hij met ze gekust heeft dat weet ik niet maar hij heeft ze wel aangesproken en gebelt..
geld problemen komen amper rond, mij zoveel dingen verbieden, ben misschien nu al 2/3 weken niet naar buiten geweest zit alleen maar thuis alleen... pff ik weet gewoon niet meer hoe ik hier mee om moet gaan...
wil scheiden van eem, maar iets in mij houd mij tegen...

ik ben zo afhankelijk van hem, ik haat het om zo te leven, mijn werk heeft hij ookal verpest voor mij, en toen ik uiteindelijk ontslagen was, was het volgens hem allemaal mij schuld.. hij kan je zo goed manipuleren dat je gewoon het gevoel hebt dat jij de schuldige bent....

wie heeft tips of iets,, ik weet niet meer wat ik moet doen naar school gaan mag ik ook niet, hij wil het liefst dat ik uitkering aan vraag, en als hij gaat werken wilt hij helemaal niet meer dat ik ooit nog ga werken.
je hebt hem vast zelf uitgekozen of niet?

14-03-2013, 14:08
Kan je dit je ouders niet vertellen of iemand die dicht bij je staat.. Misschien kan dat helpen om je keuzes te maken. Je huwelijk klinkt in ieder geval niet heel gezond.. Moge Allah je sbar geven insha Allah.

14-03-2013, 14:10
Islaam.. Al7amdulillaah dat je daar als je antwoorden krijgt en oplossingen. Vaak vergeten wij mensen dat! Nou.. Alsjeblieft, een duidelijke hint gekregen van Assepoester.

Wa feeki alvast.

14-03-2013, 14:11
Ik denk dat hij zelf gewoon heel depressief is. Een man denkt dat hij alles moet regelen en als hij dan met geld problemen loopt en het gevoel krijgt dat hij tekort komt dan kan het zo zijn dat hij heftig reageert.. omdat ze niet weten hoe ze om moeten gaan met zulke problemen. Bij ons Marokkanen krijgen de mannen al op vroege leeftijd de taak om alles goed te regelen.. Fouten maken daar is geen plaats voor... ik zou gewoon goed met hem praten, probeer een baantje te zoeken en vraag je omgeving om hulp.. want ik denk dat je man eerder hulp nodig heeft..

14-03-2013, 14:19
mijn ouders zijn ouders heb ik al meerdere keren ingelicht hier over en hij zou veranderen, veranderd hij voor een week en dan is hij weer de oud.. praten heb ik al 100x gedaan, maar volgens hem is het allemaal mijn schuld. ookal zou je hem steken dan nog zou hij niet toe geven dat het zijn fout is..

14-03-2013, 14:21
heb ik al gedaan. heb mijn ouders er al zoveel pijn mee gedaan, bloeddruk van mij ma is ook gewoon gestegen voelt zich ook ziek,,, ik wil haar niet nog meer pijn doen.. zei heedt nachten niet kunnen slapen door mijn probelemen

14-03-2013, 14:23
hij doet niet eens moeite om geld te regelen het is eerder ik die mijn zorgen maakt.. het kan hem niet eens wat schelen zit gewoon dagen lang thuis aan het niksen, totdat ik zo hard heb geschreeuwd was het zat kon niet eens meer normaal brood kopen.. een man die verantwoordelijkheidsgevoel heeft, die weet wat hem te wachten staat, hij kent dat niet

14-03-2013, 14:24

Citaat door LIEVERDJE__1:
hij doet niet eens moeite om geld te regelen het is eerder ik die mijn zorgen maakt.. het kan hem niet eens wat schelen zit gewoon dagen lang thuis aan het niksen, totdat ik zo hard heb geschreeuwd was het zat kon niet eens meer normaal brood kopen.. een man die verantwoordelijkheidsgevoel heeft, die weet wat hem te wachten staat, hij kent dat niet
waarom ben je getrouwd met hem dan?

14-03-2013, 14:24


Snap niet wat je allemaal loopt te zeiken,
pak je spullen en klaar wat moet je met zo een ventje.

Als niks nog beter is als zo een vent wat is dan je drive om daar nog te blijven

14-03-2013, 14:26

Citaat door LIEVERDJE__1:
hij doet niet eens moeite om geld te regelen het is eerder ik die mijn zorgen maakt.. het kan hem niet eens wat schelen zit gewoon dagen lang thuis aan het niksen, totdat ik zo hard heb geschreeuwd was het zat kon niet eens meer normaal brood kopen.. een man die verantwoordelijkheidsgevoel heeft, die weet wat hem te wachten staat, hij kent dat niet
wat doe je nog bij hem ?

14-03-2013, 14:26
hij was niet zo, pas na dat ik getrouwd ben met hem

Pagina's : [1] 2 3 4