Bekijk volle/desktop versie : Droom !!?



Pagina's : [1] 2

14-03-2013, 10:55
Salaam,

Mijn moeder heeft vannacht gedroomd dat ze aan het praten was met haar broer.

Daarna liep ze op een weg en zag ze een kudde schapen staan.een lammetje kwam naar haar toe en trok aan haar been en begon hard te mekkeren.Toen probeerde zei zich weg te trekken.Daarna kwamen al die kudde schapen naar haar toe en hielden haar been vast en mekkerden ze ook hard.

Toen pakte zei een stoel en begon op ze te slaan.

Wat betekent deze droom?

14-03-2013, 11:36



Citaat door gelukkigeshrifa:
Salaam,

Mijn moeder heeft vannacht gedroomd dat ze aan het praten was met haar broer.

Daarna liep ze op een weg en zag ze een kudde schapen staan.een lammetje kwam naar haar toe en trok aan haar been en begon hard te mekkeren.Toen probeerde zei zich weg te trekken.Daarna kwamen al die kudde schapen naar haar toe en hielden haar been vast en mekkerden ze ook hard.

Toen pakte zei een stoel en begon op ze te slaan.

Wat betekent deze droom?
Wa alikom Assalaam beste zuster,

De droom heeft geen goede betekenis, vraag verder ook niet naar de betekenis ervan.
Het spijt me, ik ga de betekenis niet zeggen.

Wat ik raad voor jouw moeder, is dat zij goede werken moet verrichten, en zich meer bezig moet houden met de Islam, en afstand nemen van zonden, en Tauba verrichten.

Wassalaam,

14-03-2013, 13:55
Salaam o 3alaikom,

Dat is niet zo een fijne betekenis.Maar mijn moeder is niet iemand die wat slechts doen of wat dan ook.Want nu zeg je wel iets maar je maakt het niet af.Dan kan ik het ook nergens plaatsen on het haar uit te leggen.Als je wat meer zou willen vertellen zou dat fijn zijn.

Wa3aikom salaam wara7mato allahi wabarakatouh..

14-03-2013, 14:00
Hoi zuster,

Broeder Massin heeft het fout. Deze droom heeft een hele goede betekenis! Jou moeder zal een gezond en gelukkig leven leiden en heel veel goed doen voor haar gemeenschap in Marokko.

14-03-2013, 14:01



Citaat door massin:
Wa alikom Assalaam beste zuster,

De droom heeft geen goede betekenis, vraag verder ook niet naar de betekenis ervan.
Het spijt me, ik ga de betekenis niet zeggen.

Wat ik raad voor jouw moeder, is dat zij goede werken moet verrichten, en zich meer bezig moet houden met de Islam, en afstand nemen van zonden, en Tauba verrichten.

Wassalaam,
Salaam warahmatulah wabarakatuhu insaallah is het wel een goeie droom ga naar http://www.firdaous.com/en/0064.htm en schrijf in het vakje sheep dan zal je zien dat het insaallah wat goeds betekend.

14-03-2013, 14:02

Citaat door OemYasin:
Salaam warahmatulah wabarakatuhu insaallah is het wel een goeie droom ga naar http://www.firdaous.com/en/0064.htm en schrijf in het vakje sheep dan zal je zien dat het insaallah wat goeds betekend.
Precies het is gewoon een hele goede droom .

14-03-2013, 14:12
ik denk dat broeder massin hier meer ervaring in heeft hij heeft er namelijk voor gestudeerd! het is niet dat jij een woordje in tikt en dat dat het moet betekenen, je moet geheel de droom bekijken, niet enkel een woordje

14-03-2013, 14:13
Waar haalt hij die interpretaties vandaan?

14-03-2013, 14:15
Salam,

Mijn vader had laatst ook een droom dat hij in Marokko was, en over een kameel die voor hem stond... hij vertelde dat zijn droom net echt leek!!

Ik heb op firdaous.com gekeken en zocht op: "camel" (kameel in het Engels) en kreeg het volgende:

"CAMEL SYMBOLISES TRAVEL WHEN IT IS MOUNTED AND SADNESS IF THE PERSON GOES AWAY FROM IT,
ITS MILK REPRESENTS BENEFITS. "

=

" Kameel: Symboliseert, reis wanneer het is gemonteerd en verdriet indien de persoon afstand van neemt, zal de melk opbrengst vertegenwoordigen. "


Wat zou dit betekenen....

14-03-2013, 14:18

Citaat door gelukkigeshrifa:
Salaam o 3alaikom,

Dat is niet zo een fijne betekenis.Maar mijn moeder is niet iemand die wat slechts doen of wat dan ook.Want nu zeg je wel iets maar je maakt het niet af.Dan kan ik het ook nergens plaatsen on het haar uit te leggen.Als je wat meer zou willen vertellen zou dat fijn zijn.

Wa3aikom salaam wara7mato allahi wabarakatouh..
Beste zuster,

Er zijn hier onwetenden, onder andere een ongelovige die praten zonder enige kennis, en ook liegen.
Een schaap/lam heeft meerdere betekenissen, de juiste betekenis wordt bepaald door het context.
De boeken waarop dromen betekenissen staan zijn niet betrouwbaar, en bovendien weten de mensen hier niets over deze wetenschap, en zijn regels. Ik raad mensen die boeken niet te raadplegen!

Jij hoeft alleen te zeggen tegen jou moeder wat ik haar heb aangeraden om te doen.
Het is eigenlijk verboden om bepaalde dromen te interpreteren, ook al weet je de betekenis.
Ik heb niet gezegd dat jouw moeder iets slechts doet, dat zegt de droom ook niet. Dit is genoeg zo!

Wassalaam,

14-03-2013, 14:20

Citaat door massin:
Beste zuster,

Er zijn hier onwetenden, onder andere een ongelovige die praten zonder enige kennis, en ook liegen.
Een schaap/lam heeft meerdere betekenissen, de juiste betekenis wordt bepaald door het context.
De boeken waarop dromen betekenissen staan zijn niet betrouwbaar, en bovendien weten de mensen hier niets over deze wetenschap, en zijn regels. Ik raad mensen die boeken niet te raadplegen!

Jij hoeft alleen te zeggen tegen jou moeder wat ik haar heb aangeraden om te doen.
Het is eigenlijk verboden om bepaalde dromen te interpreteren, ook al weet je de betekenis.
Ik heb niet gezegd dat jouw moeder iets slechts doet, dat zegt de droom ook niet. Dit is genoeg zo!

Wassalaam,
Akhi, krijg ik nog antwoord op de vraag waar je deze dingen vandaan haalt?

14-03-2013, 14:21
Als jij je droom laat uitleggen door een forumlid, zoals Massin, dan ben je geen schaap maar een ezel.

En degene die denkt dat hij zo even uit de losse pols via internet dromen kan uitleggen is helemaal de weg kwijt!

14-03-2013, 14:23



Citaat door Ezizo:
Salam,

Mijn vader had laatst ook een droom dat hij in Marokko was, en over een kameel die voor hem stond... hij vertelde dat zijn droom net echt leek!!

Ik heb op firdaous.com gekeken en zocht op: "camel" (kameel in het Engels) en kreeg het volgende:

"CAMEL SYMBOLISES TRAVEL WHEN IT IS MOUNTED AND SADNESS IF THE PERSON GOES AWAY FROM IT,
ITS MILK REPRESENTS BENEFITS. "

=

" Kameel: Symboliseert, reis wanneer het is gemonteerd en verdriet indien de persoon afstand van neemt, zal de melk opbrengst vertegenwoordigen. "


Wat zou dit betekenen....
Assalamoe alikom,

Dit is een halve droom, zo iets mag niet geïnterpreteerd worden. De droom moet compleet verteld zijn in korte verhaallijn, het liefst door de dromer zelf omdat hij het beste weet, en vaker moet ik ook wat gegevens vragen.

Wassalaam,

14-03-2013, 14:25

Citaat door JeWiltmeNiet:
Akhi, krijg ik nog antwoord op de vraag waar je deze dingen vandaan haalt?
Dat is het resultaat van lange jaren studeren, en leren bij verschillende geleerden.

Wassalamoe alikom,

14-03-2013, 14:28

Citaat door Shaakir:
Als jij je droom laat uitleggen door een forumlid, zoals Massin, dan ben je geen schaap maar een ezel.

En degene die denkt dat hij zo even uit de losse pols via internet dromen kan uitleggen is helemaal de weg kwijt!
Als jij elke dag Takfier doet op moslims, dan zal ooit de dat woord op jou terugkaatsen. Jij weet heel goed wat ik bedoel.
Omdat al jou onderwerpen gaan slechts over de eer van de moslims waarvan jouw woorden, en daden hen niet veilig zijn.

Wassalaamoe alikom,

Pagina's : [1] 2