Bekijk volle/desktop versie : Houtwormen (kan niet slapen)



Pagina's : [1] 2

14-03-2013, 00:41
Ben nu op vakantie en hoor ze de hele tijd de kaptafel opeten. Ze klinken als gevaarlijke monsters, die mij met huid en haar op zullen eten.. Ik heb zojuist gegoogled en het zijn miezerige beestjes. Kabaal dat ze maken is groter dan hun verschijning.. Dag slaap!

14-03-2013, 00:43


Bbbrrr, kun je ze dan niet zien?

14-03-2013, 00:45
gatver, dus zometeen ligt je kaptafel op de grond of morgen is ie foetsie of zo? wat eng zeg... en is er geen product tegen dit soort monsters? ik krijg er al kriebels van na het lezen van je bericht, laat staan als ik ze echt hoor, volgens mij zou ik de kaptafe naar buiten gooien.

14-03-2013, 00:46

Citaat door mevrouwtje20:
Bbbrrr, kun je ze dan niet zien?

Nee, helaas niet anders had ik ze dood getrapt. Het klinkt als nagels langs het hout. Ik kan ze wel wat aandoen.

14-03-2013, 00:47



Citaat door zouzou7t:
gatver, dus zometeen ligt je kaptafel op de grond of morgen is ie foetsie of zo? wat eng zeg... en is er geen product tegen dit soort monsters? ik krijg er al kriebels van na het lezen van je bericht, laat staan als ik ze echt hoor, volgens mij zou ik de kaptafe naar buiten gooien.
Ooh als je echt kriebels wilt moet je eens 'een huis vol ongedierte' kijken
Dat is pas om gek van te worden, bah

14-03-2013, 00:48

Citaat door Saynou:
Nee, helaas niet anders had ik ze dood getrapt. Het klinkt als nagels langs het hout. Ik kan ze wel wat aandoen.
oh gatver nu moet ik denken aan nagels op het bord.... jakkes... zeker dat die kaptafel op straat zal eindigen bij mij.

14-03-2013, 00:48
waar zit je dan?

Gambia. ...

grapje

14-03-2013, 00:48

Citaat door mevrouwtje20:
Ooh als je echt kriebels wilt moet je eens 'een huis vol ongedierte' kijken
Dat is pas om gek van te worden, bah
oh nee bah jakkes, dan ga ik overal krabben. nu al zit ik hier en daar te krabben omdat ik er aan denk.

14-03-2013, 00:49
Oh gadver zeg. Waar ben je op vakantie?

14-03-2013, 00:49

Citaat door Saynou:
Nee, helaas niet anders had ik ze dood getrapt. Het klinkt als nagels langs het hout. Ik kan ze wel wat aandoen.
Nou lekkere vakantie dan bah

14-03-2013, 00:50

Citaat door zouzou7t:
oh nee bah jakkes, dan ga ik overal krabben. nu al zit ik hier en daar te krabben omdat ik er aan denk.
kreeg ook spontaan overal jeuk

14-03-2013, 00:51

Citaat door zouzou7t:
gatver, dus zometeen ligt je kaptafel op de grond of morgen is ie foetsie of zo? wat eng zeg... en is er geen product tegen dit soort monsters? ik krijg er al kriebels van na het lezen van je bericht, laat staan als ik ze echt hoor, volgens mij zou ik de kaptafe naar buiten gooien.
Haha, gisteren gaf ik geesten de schuld. Het geluid is echt abnormaal, nooit meegemaakt dit. Ze zitten echt in het hout en laten zaagsel achter. De kaptafel is niet meteen foetsie, maar na een maand zeker minder stabiel.. Ik kijk morgen wel naar een oplossing. Ze moeten toch echt wel verdelgspul hebben..

14-03-2013, 00:53



Citaat door horia20:
waar zit je dan?

Gambia. ...

grapje
zimbabwe


Marokko..

14-03-2013, 00:54

Citaat door Saynou:
zimbabwe


Marokko..
hahahhahaha meskina sterkte ik kom niet bij Zimbabwe hihi

14-03-2013, 00:55
Gatver, rot geluid. Mijn ogen beginnen rood te raken door slaapgebrek. Wehia vakantie

Pagina's : [1] 2